Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יותר נכון כלבים חתולים וגורים.

 

לא מזמן הפינצ'רית המעורבת שלי המליטה (יותר נכון ב - 10 לחודש יולי - ביום המשכורות, כדי להזכיר לי שאני הולך להוציא המון עליהם) 3 גורים מתוקים.

 

 

2 גורים מסרנו (זכרים עם עיניים ירוקות - מדהימים), ואת השלישית (הנקבה) החלטנו להשאיר.

 

משום מה, היא הכי מפותחת, הכי אמיצה, ומאוד מואד שובבה! :) .

 

לאמא קוראים צ'יפ ולגורה קוראים צ'אקה. :D

 

הנה תמונות.

chipa.jpg

chaka.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אם כבר כלבים אז הינה שלי...

 

קוראים לו ספייק והוא נולד ב6.6.03.

 

שהיה בן חודש:

http://www.pbase.com/spayk

שהיה בן חודשים שלוש..:

http://www.pbase.com/spaike

 

(הכלבה החומה-ג'נג'ית היא של דוד שלי...)

 

:shock::shock::shock: הוא בהחלט גדל בחודשיים האלה... :lol:

 

כן הוא גודל כמו משוגע!!

טוב נו זה האסקי...

פורסם

גן החיות שלי... :

גורים: מסרנו את כולם (גיז ובימ ההורים)

אקס: בן 8 חודשים בתמונות.

גיז: חודשיים כשקטן וחצי שנה בשאר התמונות.

בימ: בת שנה וחצי בתמונות.

 

:evil:

 

http://www.pbase.com/brkpix

פורסם

חחחחחח...איזה חמוד גיזמו שהיה קטן!!!

 

שים גם את התמונות של אקסטה והאמ סטפית.

שילוב של שני כלבים יפים ביותר!

 

אגב שמוליק..חמודות ביותר. גם הגורה וגם האמא.

 

לתומר : נמלים?! איך מגדלים את הדבר הזה?!

 

:roll::D

פורסם

טוב אני נגד גידול חיות לאורך זמן...

אני קונה פעם בחודשיים כ 3-4 שועלים אתיופים,

מגדל אותם, משפר אותם, מפטם אותם שיכנסו 1:1 לתנור.

וההמשך צונזר...

 

האמת אני גם נורא אוהב חמרמירים סומליים מצויים, דבר הניתן לראות אצלי בחתימה,

אני מגדל 322 כאלה מגדלים שונים...

 

הנה תמונה של השועל שלי בגיל 3 חודשים:

 

fox.jpg

 

השועל שלי בגיל שנה לאחר שיפורים: (נאון, חריץ-לחץ של ריימוס, ובלון שועליוס עם 3 כוחות חמרמיר)

 

61805.jpg

 

כאן השועל שלי היה לפני כמה ימים:

 

oven.jpg

 

והשועל שלי כיום:

 

teethout.jpg

חמרמיר סומלי מצוי? זה מדליק אותי!

פורסם

אוהד יש לך כלב מדהים,אבל אתה תהייה חייב לספר אותו אם אתה לא רוצה שהוא ימות לך מחום.

 

אני, חולה חולה חולה חיות.

יש לי כלב בן6 הכי מפונק בארץ,שלא מפסיק לאכול ולתת בראש לכל הנקבות(ולזכרים) ברחוב(הוא דו מיני)

לא לשכוח, עוד מעט מגיע הזמן לחיסון :p

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם

לי יש חתולה למטה במדרגות , אני לא יכול להכניס אותה הבייתה

מדובר בחתולה שספק ברחה מבית כלשהו / ספק הייתה חתולת רחוב ( היא פשוט נקיה מידי ) היא בצבע אפור - מדהימה.

סדרתי לה שמיכות ליד הדלת של הבית , קניתי לה לה - קט והיא מותק של חתולה.

אה , השם שלה הוא ז"קלין..

והיא כבר אוטוטו חודש במדרגות קבוע..

ולפעמים גם בבית..

אני עכשיו בשלבי שכנוע של הבית בהכנסתה הבייתה...

פורסם
אוהד יש לך כלב מדהים,אבל אתה תהייה חייב לספר אותו אם אתה לא רוצה שהוא ימות לך מחום.

 

אני, חולה חולה חולה חיות.

יש לי כלב בן6 הכי מפונק בארץ,שלא מפסיק לאכול ולתת בראש לכל הנקבות(ולזכרים) ברחוב(הוא דו מיני)

לא לשכוח, עוד מעט מגיע הזמן לחיסון :p

 

תודה!

איזה כלב יש לך?

פורסם
אוהד יש לך כלב מדהים,אבל אתה תהייה חייב לספר אותו אם אתה לא רוצה שהוא ימות לך מחום.

 

אני, חולה חולה חולה חיות.

יש לי כלב בן6 הכי מפונק בארץ,שלא מפסיק לאכול ולתת בראש לכל הנקבות(ולזכרים) ברחוב(הוא דו מיני)

לא לשכוח, עוד מעט מגיע הזמן לחיסון :p

 

תודה!

איזה כלב יש לך?

 

יש לי קוקר מעורב עם נקניק,יצא שילוב ממש חמוד ומעניין.....כל מי שבא אלי ישר מתאהב בו.

הוא כלב רגוע כזה,ממש אדיש לא נושך חכם בצורה שלא תאמן(יש לו תואר ברדיפת חתולי רחוב).כפרה על ג'מבו שלי!!!!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!


×
×
  • תוכן חדש...