Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש 4 חתולים כרגע....

 

סימבה - בן 3 שנים

נונה - בת 1 וחצי

ברק - קטן ממנה בשבוע בערך

וקציצה - בן 5.5 חודשים

 

היה לי רוטווילר מעורב עם רועה גרמני בשם זאק

היה לי חתול בשם - ג'ינג'י

היה לי עכבר בשם - אקי

היו לי עזים וחמור ולחמור קראו איציק (לא הייתה לו אימפרזה, אפילו רישיון לא היה לו).

קציצה1.JPG

ZakKatan2.JPG

ZAK.JPG

haters will hate

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כינים זה נחשב ?

 

רק מנדבושקס חביבי , בראש זה לא חיית מחמד...

 

ומה עם הקופיף של מרקו , הוא לא היה חיית מחמד ?

 

ומה עם בלה ?

 

הם גם היו כל הזמן בראש ( או שיש דברים שאני לא יודע.... )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
כינים זה נחשב ?

 

רק מנדבושקס חביבי , בראש זה לא חיית מחמד...

 

ומה עם הקופיף של מרקו , הוא לא היה חיית מחמד ?

 

ומה עם בלה ?

 

הם גם היו כל הזמן בראש ( או שיש דברים שאני לא יודע.... )

 

בלה לא הייתה בראש , היא קיבלה בראש , מפינוקיו ... הבעייה שהוא היה גומר בשניות הבול עץ הזה - "פייננננווווווווווווווווווווקקקקקקקקקקיייייייייייייווווווווו , חככההההההה ליייייייייייייייייייייי ".... :loco:

פורסם

הכלבה שלי.... :)

הקטע הוא שאני לא יכול להחזיק כלב בבית, למרות שהדירה ענקית, בגלל שאין אף אחד בבית וכל הסיפור הזה.... אז החלטתי שלחתולה יהיה יותר טוב אצלינו... והיא נושכת ויודעת לתת יד :D לנבוח עוד לא לימדתי אותה... :)

היא בת 5 שנים כבר, שוקלת קצת יותר מ-6 קילו, יש לה כרס ענקית, זה נראה ממש כמו פרה והמקום הזה שחולבים ממנו, שאני נזהר מלנחש איך הוא נקרא...

קיצר משהו מצחיק... היא פראית, תוקפנית, וכל הניסיונות לחנך אותה לא הצליחו...

היא כלל וכלל לא מטופלת אצל וטרינר, בגלל המזג החם שלה, ובגלל שגרמה המון נזק לרכוש ולבריאות במרפאה.. ואני בכלל לא צוחק, הכל רציני... 8)

והתמונה די טריה... אגב יש לי אלבום תמונות שלם, החל מהגיל הצוציקי, 2-3 שבועות ועד שהפכה להיות פרה... זה הולך לפי סדר כרונולוגי, ולפי התמונות ניתן לראות שהחל מתקיפת הציפור שלי ז"ל (שלמרות כל התקיפות מתה מזקנה), תקיפות המקרר, גניבות, הרס כל מיני דברים בבית... כאשר השיא הוא שבירת כככככככככל הכלים במכה, סליחה, בקפיצה אחת.

Picture 001.jpg

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם

אורן , תשים על הכלבה מקל והנה יש לך מופ לתפארת....

היא נראית כמו ג'ילדה עם עיניים......

 

סתם בחברווות אחחייי.....

haters will hate

פורסם

לי יש דוברמן בגיל שנה בגובה של סוס :? שעונה לשם סקאר ( מלשון צלקות )

 

וחוץ מזה יש לי גם שריטות בגוף מהכלב !! :?

MITSUBISHI GALANT SPORT

פורסם

אז ככה :

לברדור - תומאס (שם מלא : סר תומאס מקום שני בארץ ושלישי באירופה)

לברדורית - נול (כמו הכלי אריגה, שורוק יענו)

פיטבול רד נוז - צ'אמפ הכלב הכי יפה עלי אדמות

 

חתולה - שולה (אלופת שוויץ)

אתם לא יודעים כמה זה מצחיק לשמוע אחד שוויצרי אומר "שולה" :lol:

 

דגים - אוסקרים בגודל צ'ינצ'ילה

 

שרקנים (ז"ל) - וודי ובאז (צעצוע של סיפור)

 

וזוהי תיבת נוח שלי :)

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לי יש דוברמן בגיל שנה בגובה של סוס :? שעונה לשם סקאר ( מלשון צלקות )

 

וחוץ מזה יש לי גם שריטות בגוף מהכלב !! :?

 

יש לי באזור מישהו שמשחרר את הדוברמן שלו

פעם תקף לי את הכלבים

 

בפעם השניה הוא נתן ביס לרוטוילר שלי ואני מוכרח להגיד שהוא לא הזיז לו שערה אחת.

 

דוברמנים ודני=סוסים מינאטורים דקיקים אשר אינם כלבים. :p

פורסם
לי יש דוברמן בגיל שנה בגובה של סוס :? שעונה לשם סקאר ( מלשון צלקות )

 

וחוץ מזה יש לי גם שריטות בגוף מהכלב !! :?

 

יש לי באזור מישהו שמשחרר את הדוברמן שלו

פעם תקף לי את הכלבים

 

בפעם השניה הוא נתן ביס לרוטוילר שלי ואני מוכרח להגיד שהוא לא הזיז לו שערה אחת.

 

דוברמנים ודני=סוסים מינאטורים דקיקים אשר אינם כלבים. :p

יש בזה משהו פעם דני תקף את תומאס , צ'אמפ קפץ עליו וקרע לו את הרגל לא מראה כל כך יפה - למזלי ולמזל של צ'אמפ לא היה לדני בעלים :oops:

 

דניאל

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לי יש דוברמן בגיל שנה בגובה של סוס :? שעונה לשם סקאר ( מלשון צלקות )

 

וחוץ מזה יש לי גם שריטות בגוף מהכלב !! :?

 

יש לי באזור מישהו שמשחרר את הדוברמן שלו

פעם תקף לי את הכלבים

 

בפעם השניה הוא נתן ביס לרוטוילר שלי ואני מוכרח להגיד שהוא לא הזיז לו שערה אחת.

 

דוברמנים ודני=סוסים מינאטורים דקיקים אשר אינם כלבים. :p

 

אולי רק אצלנו הוא מטורף

 

הוא לא מסוגל לראות את החברה של אחי נוגעת בו, ישר הוא משתולל מקינאה.

MITSUBISHI GALANT SPORT


×
×
  • תוכן חדש...