Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עונה (כשבא לו) לשם "חומוס" , בן 3 חודשים ומעלה הספק כאילו הוא על NOS...

 

בדיוק באתי להציע לך להחליף לו את השם, ופתאום שמתי לב שהוא עונה רק כשבא לו. - לדעתי גם הוא מנסה לרמוז לך שהוא מעדיף שתחליף את השם.

3 חודשים זה עוד צעיר ובמיוחד אם הוא גם לא בידיוק נקשר לשם, תעשה טובה לאנושות ותחליף לו את השם.

:-D

  • תגובות 49
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לי יש 2 כלבות ציד!!!

לגדולה(בת 4וחצי)קוראים ויסלה על שם הגזע

ולקטנה(8חודשים)קוראים ג'וינט

שתיהן ויסלות בקרוב תמונות

הכלבות הכי יפות שראיתם :lol::lol::lol:

פורסם

גם לי יש כלב ציד חמוד, הוא גם נדיר בארץ.

טוב לא מצליח להעלות תמונה!

קיצר זה סוג ביגל למי שמכיר

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

לכלבה שלי קוראים דולי, היא בת 13+, דוברמנית מעורבת בלברדור.

תמונה ראשונה מגיל חודשיים.

תמונות נוספות משנת 97 כשהייתה בת 6. זה תמונות בשלבים, בהתחלה היא ישנה, תמונה שניה התעוררה מהפלאש של התמונה הראשונה, ותמונה שלישית היא מתמתחת ומסתכלת עלי בקצת עצבים על הפלאש השני שהעיר אותה לגמרי.

 

היא התינוקת שלי והנסיכה שלי.למרות שהיום , כלפי חוץ היא נראית כמעט אותו דבר, לא רואים עליה את הזקנה אלא רק בהבעה עצובה משהו, מכיוון שהיא כבר זקנה וכנראה שהיה לה סרטן בעצם שגרם לעצם רגל קדמית ימנית להשבר, ומכיוון שהוטרינר צופה לה רק עוד חצי שנה, הוא לא ממליץ לנתח כי זה לא יהיה לה קל, הכאבים של הניתוח, ההסתגלות לשלוש רגליים בגילה. ולכן היא חיה על תרופות - אנטיביטיקה ומשככי כאבים כל יום. והיא סה"כ בסדר ועוד נהנית מהחיים, אפילו רצה כשבא לה(חתולים וכו').

 

כלבה מתוקה וחכמה מאוד.

Doly1a.jpg

Doly3a.jpg

Doly2a.jpg

Doly6a.jpg

:-D

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שוב היא המליטה..

 

אתמול בשעה 07:00 הכלבה שלי המליטה שוב. הפעם ארבעה. 2 שחורים, אחד חום, ואחד יוצא דופן - לבן עם כתמים חומים (יענו פרה).

 

שתי ההמלטות היו מאותו האבא (יימח שימו). לצערי, היום גור אחד מת :(

הלכתי וקברתי אותו בגבעה. :(

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אז ככה :

לברדור - תומאס (שם מלא : סר תומאס מקום שני בארץ ושלישי באירופה)

לברדורית - נול (כמו הכלי אריגה, שורוק יענו)

פיטבול רד נוז - צ'אמפ הכלב הכי יפה עלי אדמות

 

חתולה - שולה (אלופת שוויץ)

אתם לא יודעים כמה זה מצחיק לשמוע אחד שוויצרי אומר "שולה" :lol:

 

דגים - אוסקרים בגודל צ'ינצ'ילה

 

שרקנים (ז"ל) - וודי ובאז (צעצוע של סיפור)

 

וזוהי תיבת נוח שלי :)

 

דניאל

צ'אמפ נפטר מאז :(:cry::cry::cry:

 

יהי זכרו ברוך, הוא היה כמו ילד שלי.

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

אם כבר, הרשו לי לצרף תמונה של כלבלבה שמצאנו בצפון בצימר, שובע שעבר, ונאלצנו למסור אותה לעמותה כי אף אחד לא לקח אותה בסוף...

132_resize.JPG

154_resize.JPG

33_resize.JPG

Live fast, die young - leave a better looking corpse

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

מה אתם אומרים עליו ?

קוראים לו חומי-בר. :)

הוא מההמלטה האחרונה (הבת זונה מביאה גורים יפים :D )

SORRY על האיכות.

 

 

שמוליק

Set35_02.jpg

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

לי יש שתי סוסים ערבים:

אחד לבן.

אחד חום.

ויש לי משהו כמו 40 תוכים לא ספרתי אותם איזה שנה אז נירא לי שיש כבר 60 בכל הצבעים :smilecol:

פורסם
ואיפה הסוסים נמצאים? (גם לי יש)

 

בבית אצל סבתא במושב...

אם שלי ואני מטפל בהם!

ותאמין לי שזה לא זול


×
×
  • תוכן חדש...