Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלוש שנים ו 4 חודשים - בדיוק .

וברצינות - תלוי כמה אתה משתמש בו - מתניע כל יום , 5 פעמים ביום - 30 פעם ביום

המנוע לא מכוון ואתה מניע כל עצירה כיוון שהמנוע כבה .

הרכב המקום לח והסטארטר נהיה חלוד ..

ועוד המון גורמים שיכולים להשפיע .

פורסם

אורך חיים של סטרטר נע ביו שעתיי ועד 4 שעות עבודה. הנתון משתנה בין רכב דיזל לבנזין כאשר בנזין מחזיק יותר.

 

יום טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם
מהיכן הנתונים הללו?

 

חשמל רכב סוג 3. נראה לך מוגזם ? כמה זמן אתה נותן סטרטר עד שהמנוע מניע כל יום ? אבל אם אתה בספק תשאל שפץ ותקבל תשובה זהה. אבל ככול שההתנעה תהיה קלה יותר וקצרה יותר אורך חיי הסטרטר ארוכים יותר.

 

יום טוב יצחק.

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם
אורך חיים של סטרטר נע ביו שעתיי ועד 4 שעות עבודה. הנתון משתנה בין רכב דיזל לבנזין כאשר בנזין מחזיק יותר.

 

יום טוב יצחק.

 

זה נשמע לי קצת מוזר.

נגיד שהתנעה אורכת 3 שניות - אז בארבע שעות עבודה של הסטרטר (המקסימום) יש 4,800 התנעות. ( 4*60*20).

לפי ארבע התנעות ביום יש לנו 1200 ימי עבודה - שהם קצת יותר משלוש שנים :shock:.

 

אני עדיין לא ניתקלתי במצב שנדרשתי לתקן סטרטר (גם לא באודי הקודמת שלי שהייתה אצלי כמעט 9 שנים).

פורסם

מוזר :idea: לי היתה גולף דור 2 (1986) שעברתי איתה כ-180K והסטרטר עדיין עבד כמו שעון גרמני.

מספר התנעות ממוצע ליום היה בערך כ-4

איזה כייף לי :)

פורסם

חשבתי על רעיון לססמת פרסומת לאלמרה.

"הסטרטרים שלנו לא מתקלקלים".

מדוייק, ופונה לרגש של קהל היעד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
חשבתי על רעיון לססמת פרסומת לאלמרה.

"הסטרטרים שלנו לא מתקלקלים".

מדוייק, ופונה לרגש של קהל היעד.

 

 

קניתי והתאהבתי ! :lol:

פורסם
זה נשמע לי קצת מוזר.

נגיד שהתנעה אורכת 3 שניות - אז בארבע שעות עבודה של הסטרטר (המקסימום) יש 4,800 התנעות. ( 4*60*20).

לפי ארבע התנעות ביום יש לנו 1200 ימי עבודה - שהם קצת יותר משלוש שנים :shock:.

 

אני עדיין לא ניתקלתי במצב שנדרשתי לתקן סטרטר (גם לא באודי הקודמת שלי שהייתה אצלי כמעט 9 שנים).

 

התנעה ממוצעת לא לוקחת 3 שניות. תראה מה זה 3 שניות על השעון, אתה לא נותן כ"כ הרבה סטרטר (אלא אם כן אתה מנסה להניע איזו גרוטאה עם קרבורטור לא מכוון ברמת הגולן בחורף בשלג)

 

אם תיקח התנעה ממוצעת 1 שניה, וממוצע של 3 התנעות ביום, תקבל נתון של כ-14 שנה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

×
×
  • תוכן חדש...