Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
התנעה ממוצעת לא לוקחת 3 שניות. תראה מה זה 3 שניות על השעון, אתה לא נותן כ"כ הרבה סטרטר (אלא אם כן אתה מנסה להניע איזו גרוטאה עם קרבורטור לא מכוון ברמת הגולן בחורף בשלג)

 

 

בוא נסכם על שתי שניות, שלוש שעות עבודה (לפי הממוצע) וארבע התנעות ליום (נסיעה לעבודה + סידור קטן).

יש לנו 5,400 התנעות (3*60*30), שהם 1350 ימים, שהם ארבע שנים...:shock:.

 

מה לדעתך היה אומר ז'אן פול סטארטר (ממציא הסטארטר) על הדיון הזה?

פורסם

לדעתי 4 התנעות ביום זה מס' נמוך ולא משקף את המציאות.

מה כולם פה כמו רובוטים נוסעים רק לעבודה וזהו ?

ומה אם לעצור ליד קיוסק לקנות שתייה/סיגריות ?

עצירה בתחנת דלק ?

להמתין לחבר/חברה/אישה/בעל, כשהמתנה ארוכה ומכבים את הרכב ?

לא יוצא לכם אף פעם להזיז רכב בחניה במקומות בהם מחוסר מקום חוסמים אחד את השני ?

יציאה לסידורים/קניות בערב - לפחות עוד 3-4 התנעות.

ביום שבת כשיוצאים לטיול ואוספים מישהו בדרך זה גם יכול להגיע ל 10 התנעות.

 

 

פורסם
לדעתי 4 התנעות ביום זה מס' נמוך ולא משקף את המציאות.

מה כולם פה כמו רובוטים נוסעים רק לעבודה וזהו ?

ביום שבת כשיוצאים לטיול ואוספים מישהו בדרך זה גם יכול להגיע ל 10 התנעות.

 

מסכים איתך !

בכוונה הקצנתי את הנתונים.

פורסם

טנדר סובארו, רכב במשפחה מאז 97...

 

לא הוחלף סטרטר מאז...

 

אלפי התנעות ולאחרונה עקב תקלה במערכת חשמל עוד כמה אלפי ניסיונות הנעה..

 

אין כמו סובארו.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אם כבר התחלנו את הסיפורים האלו -

פיאט טיפו : 30 התנעות ביום עקב עבודה בחלוקת עיתונים.

לפי ההנחות של DORKY, זה יוצא דקה שלמה של עבודת סטרטר ביום, כלומר 3 שעות תוך פחות משנה.

אומנם בחלוקת עותונים החזקתי רק שנה, אבל הרכב נשאר אצלי לאחר מכן עוד 10 שנים, במהלכן נוספו לפחות עוד 4-5 שעות עבודה של הסטרטר.

 

מסקנה - המספרים הנקובים בקורס חשמל רכב נמוכים מאוד ולא תואמים את המצב בפועל.

 

 

פורסם

אני עדיין מתעקש שאין מצב שהתנעה ממוצעת ברכב תקין בעל הזרקה, לוקחת יותר משניה שלמה.

יש מצב שאפילו פחות משניה.

 

לגבי מספר התנעות - אולי 4 התנעות זה באמת מעט נמוך. מעניין אם ניתן לשלוף סטטיסטיקה על זה ממחשב המנוע...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
חשמל רכב סוג 3. נראה לך מוגזם ? כמה זמן אתה נותן סטרטר עד שהמנוע מניע כל יום ? אבל אם אתה בספק תשאל שפץ ותקבל תשובה זהה. אבל ככול שההתנעה תהיה קלה יותר וקצרה יותר אורך חיי הסטרטר ארוכים יותר.

 

יום טוב יצחק.

 

 

החומר בחשמל רכב סוג 3 ובכלל מאוד ישן ולא מעודכן, אני מניח שמתנעים מחזיקים הרבה יותר זמן מאשר 4 שעות עבודה. למעשה אני לא מכיר שום מנוע חשמלי שנותן אורך חיים כל כך נמוך, גם המצב במציאות מוכיח אחרת.

פורסם

אם כבר אז כבר.:-)

ברכב הקודם רנו קנגו 2005,ממוצע של 24 התנעות ביום יום,החזיק 3 שנים עם אותו סטרטר והניע חלק עד החזרה לליסינג.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

×
×
  • תוכן חדש...