Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6884 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי,

 

אני מחפש מתקין מקצוען למערכות באודי, מלבד רדיו מילאנו.

 

מישהו מכיר מקום מומלץ עם הרבה נסיון עם אודי? כזה שידע לענות לי האם ניתן לחבר מגבר ל-HU המקורי של A4? (כלומר, האם ל-HU יש PRE-OUT ולא מוכרחים להשתמש במנחת)

 

תודה

מוטי

פורסם

CLASS A - עשו אצלי עבודה מדהימה. פשוט תותחים! אם כי קצת יקרנים..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מאיזה איזור אתה?

אם אתה מאיזור המרכז יש את "אביטל מערכות" בהוד השרון אחד הבעלים

עובד ממש בימים אלה על פרויקט ממש מטורף עם בניות פיברגלאס וכו' שהוא בונה בעצמו.

מקצועיות לשמה.

פורסם

מה רע ברדיו מילאנו? מה הם לא ידעו איך להוציא פריאווט מהמכשיר המקורי?.

אם ניתן לעשות זאת, אני מאמין שתשובה לכך תוכל לקבל במעבדה של רדיו מילאנו או מהמנחה טכני שלהם או מנהל מולטימדיה או כל שם אחר של אחד הבכירים אצלהם.

 

אתה יכול לקבל תשובה מקצועית אבל אתה לא חייב פיזית לבצע את העבודה אצלהם.

under construction..

פורסם

יש את צחי מערכות שמתמחה ברכבים גרמניים - אבל הוא כבר פעמיים עבר מקום.

 

אם מישהו יודע עם הוא עדיין עובד וממוקם - הוא גם אופציה טובה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

למילאנו אל תתקרב.חרא של עבודה במלא כסף.

אתה יכול ללכת לרמי קראדי בהוד השרון.

לשמעון מסאונד סטורם .

יש גם בכניסה לרחוב ריב"ל בת"א רק שחכתי את שמו. (ממש בכניסה ישר אחרי הפניה מהמסגר).

יש את CLASS A.

יש את א.ד.י מערכות .

וכל השאר מעליי.

פורסם

למה אתה קובע שרדיו מילאנו זה "חרא" של מקום, על סמך מה? על זה שהוא עשה לך פעם אחת פאשלה?

 

אז מה - צחי מערכות גם התקין את ההתקנה הראשונית בטויוטה הקודמת שהיתה אצל אבא שלי והוא פישל בגדול - זה אומר שהמקום לא טוב? לא - זה אומר שעשו התקנה לא נכונה.

 

כשאתה בא לבית התקנות - לא תמיד בעל הבית הוא זה שעושה את ההתקנה אלא מתלמד שלו.

 

אם אתה יוצא מבית התקנות כשהמערכת "חרא" תסלח לי על הביטוי - זאת בעיה בעיקר שלך.

 

 

ושמעון לא עושה פה ושם טעויות? עושה! - טעויות מתקנים.

 

רדיו מילאנו זה בית התקנות שרשם פטנטים משלו בתחום לידיעתך.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

זה וזה וזה בוקר טוב

רק להערת דרך אגב

ההוא ברחוב ריב"ל פינת המסגר נקרא "אהובי שי מרכז הרכב בע"מ"

ונכון הוא במקום נכבד בין המתקינים המקצועיים בארץ

 

וצחי מערכות הוא מתקין סביר עם הרבה הרבה PR של מקצוען ועם פחות ופחות הוכחות שהוא אכן כזה

earthquake sound frik

 

פורסם

אהלן,

מציע שתנסה את מרכז ההתקנות קומפוננט - החילזון 14 רמת גן

מקום מקצועי ביותר, מתעסקים אם רכבים יקרים בעיקר.

מומלץ מאוד.

 

בהצלחה.

פורסם

לא חתול מתוק.

לי למזלי לא היתה התקלות איתם . הייתה לי אם עם אחד אחר לצערי.

אבל לכמה וכמה אנשים שפגשתי היה.

 

שלא נדבר על מה ששמעתי מהם על מערכות . הם רובם פשוט לא מבינים כלום. זה שהם מחזיקים מותגים לא אומר כלום.

אבל כלום

אבל שום כלום.

פורסם

לא צריך להיות מקצוען כדי לשלוף את המכשיר החוצה ולראות אם יש לו יציאות למגבר. אם קיים מגבר מקורי ברכב אז יש יציאות רגילות רק צריך להחליף את הקונקטור.

×
×
  • תוכן חדש...