Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המזרקים הנל ישבו אצלי בפונטו GT עם נפח 1.4 ותאמין לי שזה גם לא היה מספיק אז מי שלא מבין מבין שלא יז...ן תמוח.

אתה יודע שלתמה ניגמר הכוח ב 5 סלד ואם מזרקים בריאים יותר אתה יכול להגיע ל 8 סלד וגם להנות מיכול ההילוך (כמובן שצריך לעלות גדישה בהתאם)

בתור בעל פונטו GT לשעבר שאת רוב התחזוקה עשיתי לבדי יש לי קצת ידע אז בבקשה לא לזלזל, אתה מזכיר לי את אבא שלי "אם לך יהיה טורבו באוטו אני צינצנת"

 

סתם למי שכן תומך ומיתעניין:

IMG_2523.jpg

IMG_2467.jpg

IMG_2476.jpg

פורסם

רז , אף אחד לא בא לרדת עליך.

מנסים להכניס בך קצת הגיון.

חלק מהמגיבים גם מגיבים עם לא מעט ניסיון.

לדעתי אתה צריך לשקול את זה עוד פעם.

פורסם

לא צריך להתחשב בגדישה של הטורבו לפני שבוחרים תקוטר של הצנרת?למשל יש טורבוים קטנים שגודשים איתם מעל ל1.5 באר ויש גם 0.5 וזה הבדל גדול בספיקה של האויר.

פורסם
המזרקים הנל ישבו אצלי בפונטו GT עם נפח 1.4 ותאמין לי שזה גם לא היה מספיק אז מי שלא מבין מבין שלא יז...ן תמוח.

אתה יודע שלתמה ניגמר הכוח ב 5 סלד ואם מזרקים בריאים יותר אתה יכול להגיע ל 8 סלד וגם להנות מיכול ההילוך

סתם למי שכן תומך ומיתעניין:

 

1. סתם ללידע כללי, לפונטו יש מזרק 240 CC (הרכבתי ב HF שלי ולא התאים) אז איך הגעת ל 300CC+?

 

2. מתי היתה לך תמה שאתה יודע מתי נגמר לה הכוח?? אם הטורבו בתמה (הT3 המקורי) נכנס ב 3200 אז הוא נגמר ב 5000? ממש מבין אתה... בקאפה הגדילו מזרקים ל 310CC. ומה לעזאזל הקשר שאני יכול להגיע ל 8000 סל"ד? בשביל זה אתה צריך לעבור על מפת ניהול המנוע... מבין גדול אתה.

 

3. אני כן תומך בך, תעשה מה שבז** שלך. רק תקשיב לאנשים שקצת יותר מנוסים ממך שלא תעשה את הטעויות שהם עשו.

 

ויאשה, מה שאתה טוען זה נכון, אבל מה יתן לי כל הדלק הזה בלי גיבוי נכון של אויר? כוח בגבוהות ומנוע שנחנק ובקושי מחזיק טורים כשאין גדישה.

(אל תשכח שהוא מתכוון לגדוש 0.6 באר)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

נכון המזרקים ב GT בספיקה של 240 CC

הרכב הזה מפסיק ליצר כוח כבר בין ה 3 סלד ל 4 סלד (ואל תיתווקח היה לי כזה רכב)

עם מזרקים של 330 CC וברז גדישה שבעזרתו העלתי גדישה הרכב היה קורע את האספלד כול הראשון וקצת יותר מחצי ההילוך השני.

להרכיב מזרקים של פונטו בדלתה לא יתן כלום ולפי דעתי אף יורידו בביצועים (למרות שאינני יודע מה הספיקה שלהם בדלתה)

 

לחבר היה תמה סטנדרתית לחלוטין והרכב היה מפסיק ליצר כוח כבר בתחילת ה 5 סלד (למרות שאתה יכול לימשוך את ההילוך עוד, אבל כבר אינך מרגיש את הדחיפה של הטורבו)

הפונטו שהיתה לי בהתחלה אחרי 4 סלד לא הרגשתי את הדחיפה של הטורבו לאחר החלפת המזרקים והוספת ברז עם קצת כיוונים וציפ אצל פרילינג הרכב היה עובר את התחום של ה 8 סלד . (רק מי שראה האמין)

סתם ככה לידע כללי המנוע של ה GT זה אחד המנועים החזקים והעמידים שיש, ביזמנו הכרתי מישהוא שישבו אצלו ברכב מזקים מעל 500 CC (מיפלצת כביש ממש)

עכשיו תישאל איך ??? איך ידעתי?

לא קשור הספיקה של המזרקים לגודל המנוע למרות שיש בזה גבול.

לדוגמה : ההונדה המפורסמת עם נפח של 1.8 עם מזרקים 1600 CC, איך עובדה...

 

מקווה ששפחתי קצת אור על העיניין .

 

 

סך הכל שאלתי מה קוטר הצינורות שרצויי..

לדעתי ל90 אחוז מכול חברי הפורום אין להם שום ידע בסיסי או ניסיון והכול מיתבסס על שמועות וחוות דעת.

 

מבקש לינעול ולא להגיב יותר...

 

רז...

פורסם
לחבר היה תמה סטנדרתית לחלוטין והרכב היה מפסיק ליצר כוח כבר בתחילת ה 5 סלד (למרות שאתה יכול לימשוך את ההילוך עוד, אבל כבר אינך מרגיש את הדחיפה של הטורבו)

הפונטו שהיתה לי בהתחלה אחרי 4 סלד לא הרגשתי את הדחיפה של הטורבו לאחר החלפת המזרקים והוספת ברז עם קצת כיוונים וציפ אצל פרילינג הרכב היה עובר את התחום של ה 8 סלד . (רק מי שראה האמין)

 

תמה סטנדרטית לא מפסיקה עם הדחף ב 5 אלף סל"ד .

 

פונטו טורבו ( ותתפלא , יש לי שעות נסיעה לא קטנות על הנבלה הזאת ) ממש לא מפסיקה לקבל דחיפה ב 4 אלף . במיוחד לא , כאשר הטורבו מתחיל להגיד בוקר טוב רק ב 3 אלף סל"ד .

 

לפי דעתי היתה לך בעיה בפונטו .

 

לגבי 8 אלף סל"ד , גדוש הרבה על כמעט כל אוטו ותראה איך הוא עולה לסל"דים גבוהים בלי להתאמץ . החכמה היא לעשות את זה ועדיין לחזור עם האוטו הביתה בנסיעה .

 

ויאשה' date=' מה שאתה טוען זה נכון[/quote']

 

זה ברור . אני גאון .

 

אבל מה יתן לי כל הדלק הזה בלי גיבוי נכון של אויר? כוח בגבוהות ומנוע שנחנק ובקושי מחזיק טורים כשאין גדישה.

(אל תשכח שהוא מתכוון לגדוש 0.6 באר)

 

לא ייתן כלום אם אין מספיק אוויר בהתאם .

 

הטורבו לפי התמונה לפחות , בעל יניקה די גדולה . ככה שזה לא רק כמה לחץ הגדישה אלא כמה ספיקת אוויר תכנס . אל תשכח גם שיחס דחיסה גבוה זקוק ליותר דלק מאשר יחס דחיסה נמוך והוא אטמוספרי , ככה שיחס הדחיסה אמור להיות גבוה .

 

למען האמת , אני טוען שללא ניהול מנוע כמו שצריך , המנוע לא יעבוד "עגול" בחיים . או שיהיה עשיר בטורים מסוימים או שיהיה עני . אין דבר כזה "פוקס" או צ'יפ מושלם למנוע אטמוספירי שנבנה עליו טורבו... פשוט אין .

 

אני טוען שאלו מזרקים גדולים מדי להספק , לא טענתי אחרת . אבל לא אני ולא אתה בונים את הרכב ואני מאחל לו רק בהצלחה בפרוייקט .

 

 

בכל מקרה , אני נעתר לבקשת פותח השרשור ונועל את השרשור הנ"ל . ( אני מקווה שלא התבאסת , זו לא מטרת אף אחד ממגיבי השרשור , כולם כאן בשביל לעזור אחד לשני , גם אם התגובות לא תמיד מה שרוצים לשמוע )

 

תודה למשתתפים ולילה טוב לכולכם . לפותח השרשור , אם אתה תרצה לפתוח שוב את השרשור , רק תגיד .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...