Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נפל לידי צינורות נרוסטה בכמה סוגים של קטרים.

איזה קוטר הכי מומלץ להישתמש ?

 

חבר ששיפר את הרכב טוען שהצינור הרצוי זה בגודל הציאה שהטורבו דוחף מימנה האם נכון הדבר?

 

מדובר בברבו 1.6

 

אשמח לעזרה רז...

  • ספונסר פורום
פורסם

בעקרון חבר שלך צודק,צנרת גדולה מידי תגרום להשהיית טורבו ולתגובת דוושה איטית לעומת צנרת בעלת קוטר קטן מידי

 

איזה טורבו הולך להיות מורכב? יש לך אולי את המפה שלו?

בכל מקרה אני לא ממליץ לעלות מעל 2.25"

אורן

פורסם

אין לי שמץ מאיזה רכב הטורבו .

הבחור שנתן לי אותו טוען שזה של איסוזו D MAX .

 

וחבר שמין בעיניין ראה וטען שזה של VOLVO

 

הקיצר לא חשוב הטורבו כל כך אלה מה גודל הצנרת.

 

הקטע שהכניסה לאינטרקולר באותו קוטר כמו היציא של הטורבו ולכן ניראה לי מוזר להישתמש בצינור העולה על שניהם.

 

שמתי לב שהיציאות של האינטרקולר שונות זאת מיזאת, אחת בגודל היציאה של הטורבו בערך 3 סמ והשניה בגודל הכניסה של הפילטר פתוח נגיד 5 סמ.

איך אני יודע מה הכניסה ומה היציאה של האינטרקולר או שזה לא משנה.

אשמח לעזרה רז...

  • ספונסר פורום
פורסם

רז, לפני שאענה לך על השאלות,וכתוצאה ישירה מתשובותך ,אני חייב לשאול אותך, אתה מתכוון להרכיב לבד על מנוע אטמוספרי טורבו? כשאתה אפילו לא יודע איזה טורבו יש לך? או מה אתה בעצם צריך?

 

לדעתי זה מתכון וודאי לאסון.

יש פתגם שאומר "תן לאופה לכין את הבצק גם אם זה יעלה לך בחצי שק קמח"

 

בכל מקרה,לא זורקים טורבו ואינטרקולר על המנוע ומניעים,ישנם המנון משתנים שיש לקחת בחשבון, כמו :

נפח המנוע

גודל הטורבינה

מפות A\R

אורך וקוטר צנרת הגדישה

לחץ גדישה רצוי

מה הכיוון הכללי? הספק בסל"ד אסטרונומי או מומנט בסל"ד בינוני?שאר מכלולי המנוע חוזקו? איזו משאבת דלק מורכבת? איזו מערכת ניהול מנוע? אילו מזרקים? בקיצור ידידי אם תיתן פרטים נוספים אוכל לעזור לך.

אורן

פורסם
יש פתגם שאומר "תן לאופה לכין את הבצק גם אם זה יעלה לך בחצי שק קמח"

 

 

ואין לך מושג כמה הוא נכון.

לדעתי אתה נכנס סתם לסרט , אתה תעשה סלט ויצא לך רכב גודש אבל עם מלא בעיות שבסוף יגרמו לך להשקיע הרבה וכסף ולבסוף לזרוק את כל המערכת ולחזור להיות אטמוספרי.

פורסם

צנרת גדישה סטנדרטית היא 2 אינץ', צנרת גדולה מידי תגרום ל"לאג" גדול, כיוון שיקח יותר זמן למגדש לבנות לחץ בצנרת, לך על 2 אינץ' וזהו.

פורסם

או סוף סוף תשובה לעיניין.

 

היום ניקנה שעון גדישה ופורק של ביילי.

 

לצינורות 2 אינץ נידאג ביום ראשון .

 

מזרקים: כניראה הכיוון זה של וולוו 335 CC .

 

הכיוון ליגדוש 0.3 / 0.4 ואולי 0.5 על מנוע סגור .(אולי רק אני יחליף אטם ראש חזק יותר ועבה יותר)

 

ישתחררו קצת מזומנים בהמשך אז אני יחליף גיר בוכנות וכו". (הבית החדש קרע לי הכיסים)

 

עד עכשיו חשבתי שהסעפת שלי מתאימה ומיסתבר שלא...

 

כניראה שלבסוף יואב יבצע את העבודה (למרות שעדין לא סגרתי איתו)

 

אההה והכי חשוב שכחתי ליקנות מצלמה חדשה לצילום הפרוייקט...

 

שמעתי שיש עוד ברבו שכבר נוסעת מוגדשת מישהוא מכיר....

אשמח לפרטים רז...

פורסם

מה עם ניהול מנוע? מזרקים גדולים יגרמו לך לנסוע רוב הזמן בעודף ובעיות בסל"ד בניוטרל. איזה גודל אינטרקולר? איסוזו Dmax זה לא דיזל? בד"כ טורבו של דיזל הוא פיצי, מה שיצור יותר חום בסל"ד גבוה מאשר כוח.

חביבי, טורבו על אטמוספרי זה לא צחוק.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אין בעיה של גודל של טורבו (הוא קצת יותר גדול מימה שהיה לי ב GT)

האינטרקול במידות של 70 סמ (בערך) על 40 סמ (בערך)

 

אני חושב שמחשב של לנציה יתאים לי בדיוק (צריך ליבדוק את העינין) אבל זה השלב כבר של הכיוונים ואת זה אני מעדיף לעשות אצל מישהוא עם ניסיון יותר מישלי כמו מומי יואב גאי או פרילינג.

(למרות שיש שעון יחס אוויר עם הדלק כבר מורכב על הרכב)

 

רז...

פורסם

שטח הצנרת הרצוי עבורך הוא:

 

שטח מעבר השסתום במצב פתוח לחלוטין (כפול) מספר הצלינדרים (כפול) 2.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
שעון יחס אוויר זה סתם אורגן מנורות.

אתה צריך ואף חייב EGT.

 

אביחי

 

או וויידבנד קבוע.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
.

 

מזרקים: כניראה הכיוון זה של וולוו 335 CC .

 

הכיוון ליגדוש 0.3 / 0.4 ואולי 0.5 על מנוע סגור .(אולי רק אני יחליף אטם ראש חזק יותר ועבה יותר)

 

...

 

למה מזרקים כאלו גדולים על מנוע 1.6? בתמה טורבו יש מזרקים 290CC וזה על מנוע 2.0 ועוד אתה גודש נמוך?? איזה מן רכב קומבינה אתם מנסים לבנות? אם אין לך תקציב אל תכנס לסרט שלא תצא ממנו... ולא מתוך זלזול או משהו, אבל לא בדיוק נראה לי שאתה יודע מה אתה עושה. תן למישהו מנוסה לעשות את ההסבה ואל תזרוק סתם רעיונות ("מחשב של לנצ'יה.......:?:")

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...