Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתקלתי בבעיה דומה לזאת שנפתרה בנושא מזגן לפוקוס 2004 שמקרר רק בטורים גבוהים.(הפנת למוסך בצפון)

אני נמצא באיזור המרכז ליד באר יעקוב.

אודה על המלצה למוסך בתחום מיזוג האוויר באזורי.

 

בתודה

פורסם

גם לי יש פוקוס 2004 עם אותה בעיה לאחר מילוי גז לא נפתרה הבעיה המזגניסט אומר שצריך להחליף מדחס האם יש מצב שזה לא מדחס?

תודה

פורסם

ביום ראשון השבוע הייתי אצל אשר מזגנים בבני ברק בהמלצת רפי לין

התקלה אכן הייתה במדחס (קרר רק בטורים גבוהים)

1. הבעיה נפתרה ע"י תיקון המדחס במקום(ללא צורך בהחלפתו כפי שנתבקשתי לעשות בבדיקה עם מוסכים אחרים כולל מוסכי חברת פורד).

2. קיבלתי הסבר מעולה על מערכת הקירור של הרכב כולל יחס חם וסבלני.

3. בניגוד לביקור במוסכים אחרים, התרשמתי מאמינותו של המוסך הזה.

4. המחיר של פרוק המדחס תיקונו והגז 1200 ש"ח כולל מע"מ. ואחריות לשנה!!!

 

רפי, תודה על ההפנייה למוסך של אשר. גם פתרון מכני ברמה גבוהה וגם יציאה ממוסך בהרגשה טובה (די נדיר).

המוסך מומלץ לכל בעיות המיזוג למיניהם, התרשמתי שהאנשים שם מבינים ובעלי נסיון אמיתי בתחום.

פורסם

גם אצלי בפוקוס לפעמים קורה שהמזגן מקרר הרבה יותר טוב בנסיעה חזקה. עשוי לי ואקום גז ואני מחכה ליום שישי ע"מ לקפוץ למורשה כדי לעשות עידכון תוכנה שאולי יפתור את התקלה.. ברגע שיהיו תוצאות אני אעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...