Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6901 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דור, קודם כל זאת קליאו 182. דבר שני, איך אתה יודע שהיא בכלל CUP ?

מחר, אוכל לאשר אם קיימת מדבקה כזאת מהיצרן או לא.

ליאור

 

אתה באמת רוצה שאני יוכיח לך את הידע שלי? נראה לך שאני אשקרה ישקר?

מספיק שתסתכל על הספויילרים שהגיעו רק בגרסאות קאפ.

 

לגבי ה172 רק הקאפ הגיעו עם הג'אנט טוריני.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

דור, אינני מהרהר האם אתה משקר או לא. בסה"כ רוצה להבין איך לזהות CUP בדור שני...

 

ניר, תתפלא כמה אביזרים קיימים לקליאו וגם למגאן (שלי לשעבר:cry:). מה שראית זה רק חלק. כל מה שצריך זה לפשפש בפורומים.

Veni Vidi Vici

פורסם

באתי לע ז ר ת כם.

 

ראשית יש לי סמלים של קליאו ספורט בבית.

במידה ותרצה כל מדבקה, רקמה על המושבים,חולצה עם הדפס,סמלים למפתן הדלת (כמו ב206GTI) וכל מה שקשור פנה

לחברי היקר

[email protected]

 

קוראים לו דודו במידה ותרצה פנה אליי בפרטי ותקבל את הנייד שלו.

 

אל תשכח לציין מי שלח אותך

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

אני גם כמעט בטוח כמו ניר ששתים משלושת התמונות שפרסם דור הן של 182 ואילו רק השלישית עם הטוריני היא של cup דור שני.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

גיא פורסמו 5 תמונות, ה3 הראשונות הן 182 CUP ואילו ה2 האחרונות הן של 172 CUP, ל172 אין 2 אגזוזים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

דווקא לנסות לארגן מדודו את מדבקת שלושת הצבעים נראה לי מצויין!!

גיא אולי ניתן אותה כמתנה לחברות במועדון?:)

אני בזמנו נורא רציתי לעשות מגן מעור או בד לחלק התחתון של החגורה(זה שחותך את המושב) עם הדפס\רקמה של רנו ספורט.

אפילו חשבנו לייצר מדבקה של רנו ספורט ישראל, המטרה הכללית הייתה ועדיין להבדיל אותנו משאר הקליאו ספורט שמסתובבות על הכביש:-D:lol::shock: ואולי אפילו להביא חברים חדשים ל"מועדון".

פורסם

שיהיה 'מועדון' נפתח את הרעיונות האלה. בנתיים נשלחה הודעה ובה הצעה באימייל ברשימת תפוצה.

 

לגבי מדבקת ה-3 צבעים- לא לטעמי. מצטער.

אני עדיין מחפש את מדבקת ה-'CUP 172'.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
אפילו חשבנו לייצר מדבקה של רנו ספורט ישראל, המטרה הכללית הייתה ועדיין להבדיל אותנו משאר הקליאו ספורט שמסתובבות על הכביש:-D:lol::shock: ואולי אפילו להביא חברים חדשים ל"מועדון".

כן, עם כמות הקליאו ספורט שמסתובבות על הכביש באמת אפשר להתבלבל. :-D

פורסם

טוב, מדבקת "Cup 172" לא הגיעה מהיצרן על הרכב אבל היא כן חלק מקורי של היצרן והמק"ט קיים בקטלוג.

לפני הבנתי בנושא, חלק אפטרמרקט של היצרן לקליאו ספורט.

Veni Vidi Vici

פורסם

יש לי תוכנת מק"טים של רנו, תנו לי דגם שילדה של הקליאו קאפ/ספורט ומודל אני יאתר לכם את המק"ט, באמצעות התוכנה הזאת קניתי המון חלקים לGT שלי.

פורסם

טוב, בואו נחתום את הנושא בתוצאות הנ"ל:

סמל קאפ - לא ניתן להזמין יותר, הפריט נעול ברנו צרפת (וזה כן חלק מקורי של רנו כי יש לו מק"ט).

ג'אנטים טוריני 16'' - גם לא קיים יותר במלאי ולא ניתן להזמין (לא בדקתי ג'אנטים אחרים).

ספויילר קאפ - 2707 ש"ח אצלכם ביד.

פנס אור ברקס לספויילר קאפ (לא יודע האם הוא זהה לפנה שעל הספויילר המקורי) - 260 ש"ח.

ספוילר V6 (מתלבש על הספויילר המקורי) - 1000 ש"ח.

טמבון אחורי של דור שני- 1700 ש"ח.

טמבון קדמי של דור ראשון - 3500 ש"ח (עדויות שמועות, לא בדקתי בחברה).

דיפונים לדלתות של דור שני ללא סמלים - 271 ש"ח (הסמלים עולים בערך אותו הדבר).

סט פנסי ערפל - 1800 ש"ח.

פנסים אחוריים דור שני (כולל התושבות) - 400 ש"ח.

 

לשימוש כל בעלי הקליאו. הפרוצדורה היא כזו, כל מי שרוצה להזמין כל חלק שקיים במלאי יכול לעשות את זה. צריך להגיע לכל מוסך רנו עם המק"ט (חובה להגיע פיזית), לשלם חצי מהסכום ותוך שבוע החלק מגיע ואתם משלמים את החצי השני. בהצלחה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

סמל קאפ - לא ניתן להזמין יותר, הפריט נעול ברנו צרפת (וזה כן חלק מקורי של רנו כי יש לו מק"ט). פרטים בקרוב. אני מנסה עוד דרך להשיג אותם.

ג'אנטים טוריני 16'' - גם לא קיים יותר במלאי ולא ניתן להזמין (לא בדקתי ג'אנטים אחרים). חבל.

טמבון קדמי של דור ראשון - 3500 ש"ח (עדויות שמועות, לא בדקתי בחברה). אחרי בירור טלפוני (לא זוכר את המחיר המדוייק). המחיר אינו כולל מע"מ וצבע.

פנסים אחוריים דור שני (כולל התושבות) - 400 ש"ח. לא כולל מע"מ.

 

אני בודק כעת עוד דרך להשגת הסמלים של ה-'172 CUP'. אני אעדכן בהמשך.

:wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.


×
×
  • תוכן חדש...