Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא חושב שמדובר בהבלטה, אלא בתוספת מייטורית כרצון עצמי להוסיף למראה של הרכב.

זה לא שאני מתעניין ברכשית ספיילר בצבע אדום בגובה של 5 קומות.

 

יכול להיות שזה משעשע אנשים אחדים, אך בחירתו של כל בעל רכב להציג את רכבו כרצונו.

 

ובשפת העם: 'זאת כולה מדבקה!'.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שמעשע אותי, הוא שבנאדם אחד רוצה בכל הכח להסתיר את זהות הרכב שלו, ואחד אחר עם אותו רכב רוצה להבליט אותו כמה שיותר.

 

אני לא יודע בדיוק למה זה משעשע, אבל זה משעשע בכל זאת. :-D

 

 

קונדסון,

הצורה של הקליאו מאוד אנמית, וכל אחד יכול להתאים אותה לטעמו (בדיוק כמו המתלים של MX5 NC).

אם טל אוהב את הסמל של ה-172 קאפ, ואני דווקא מחפש לשנות את התג על פס הקישוט, אין בזה שום פסול. ההפך - לדעתי זה יפה מאוד שלכל רכב יש ייחוד משלו.

כל רכב צריך להתאים לטעם של הבעלים שלו.

ובקשר לאוטו שלי - הקליאו לא תשאר אנמית אלא תעבור סדנת יופי בקרוב. התמונות יגיעו בהמשך.

פורסם

עשיתי רפליקה ראשונית לחלוטין אם יש הערות לגבי הסטיקר אני אשנה.

אם תרצו אני אביא אתר שמדפיסממך בזול מדבקות.

בלה בלה 2.jpg

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
אני לא חושב שמדובר בהבלטה, אלא בתוספת מייטורית כרצון עצמי להוסיף למראה של הרכב.

זה לא שאני מתעניין ברכשית ספיילר בצבע אדום בגובה של 5 קומות.

 

יכול להיות שזה משעשע אנשים אחדים, אך בחירתו של כל בעל רכב להציג את רכבו כרצונו.

 

ובשפת העם: 'זאת כולה מדבקה!'.

 

ראיתי שחיפשת עוד סמלים, לא יודע אם זה עדיין אקטואלי אבל:

 

http://cgi.ebay.com/Chrome-Sport-Badge-for-Renault-Clio-Megane-VW-Golf-Audi_W0QQitemZ120145244189QQihZ002QQcategoryZ72211QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting

 

רועי.

פורסם

טל כמעט לכל מוצר בעולם יש מק"ט אבל אם הוא לא יצא ממפעלי רנו שום מוסך לא יוכל להזמין לך אותו.

בוא אני יבהיר לך את זה בפשטות... רק מאיביי תוכל לקנות את המדבקות.

 

אני פשוט נהייה קצת תוקפני כי תופעת הילדים שרק מחפשים לעשות שטויות במקום להתרכז בעיקר עוברת בקצב מהיר מה106 למינהן לקליאו וזה מפריע לי.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

אני מבין, ואפילו תמוך בצד שלך. אני חושב שאתה צודק דעה הזאת.

 

אבל, חשבתי להוסיף רק מדבקה בשביל הרגשה עצמית והתוספת הקטנה ולא בשביל לעשות איזה פוזה.

 

כמו שאנשים אמרו בשירשור אחר כבר- הקליאו לא בדיוק מושכת עיניים, אבל היא מספקת את מה שהיא צרכיה. זה בדיוק מה שאני צריך.

 

 

ורועי, תודה על הקישור אבל אני מחפש יותר סמל RENAULT.

ה-sport פחות חשוב לי עכשיו.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
דור, אין סיבה שלא יהיה מק"ט.

זה סמל מקורי של רנו שיצא על דגמי ה-cup.

 

ניר

 

וואלה... בוא נעשה משחק בסגנון איפה אפי... תראה לי איפה על דגם הקאפ זה בדיוק נמצא.

 

772.jpg773.jpg774.jpg

 

במילים אחרות.. לא זה לא מגיע עם שום קאפ... גם לא על ה172 אם תתעקש.

car3.jpgcar2.jpg

 

לטל, אם אתה רוצה להבליט ולייחד את האוטו שלך יש הרבה דרכים שונות ומשונות לעשות דברים בטוב טעם וגם שיראו טוב, המדבקה הזאת זה לא אחד מהם.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

דברים שבזמנו רציתי לעשות לאוטו שלי ומעצלנות לא עשיתי.

להביא את הפסים בצדדים מלאים של דור שני (כלומר בצבע הרכב ובקצה הסמל כרום), להביא את הספויילר של הקאפ שהוא יותר יפה.

תוכניות יותר גרנדיוזיות היה לנסות להשיג פגוש אחורי של קליאו ספורט דור שני שיושב בול על דור ראשון ונראה יותר טוב.

להחליף ג'אנט ל16 זה לא מוריד כלום מהביצועים של האוטו (דור שני אוטו זהה טכנית שמגיע מהמפעל עם 16).

 

היה עוד כל מיני... לא זוכר כרגע.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

פסי הקישוט שלי כבר בצבע הרכב ככה שלא נראה לי שאחליף אותם.

לגבי הטמבון, נקודה מעניינת- אני יבדוק את זה.

גם את נושא הספויילר של ה-CUP אני יבדוק.

לג'אנט 16 אני לא יחליף. אני גם מבסוט מהסט הנוכחי וגם כרגע יושבים 4 צמיגים חדשים על הרכב.

 

מעלות של 5 ליש"ט כולל משלוח של מדבקה, הגעת איתי למינימום 500 ליש"ט (כל ההצעות שלך).

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

דור, קודם כל זאת קליאו 182. דבר שני, איך אתה יודע שהיא בכלל CUP ?

מחר, אוכל לאשר אם קיימת מדבקה כזאת מהיצרן או לא.

ליאור

Veni Vidi Vici

פורסם
פורסם
תראה לי איפה על דגם הקאפ זה בדיוק נמצא.

ראיתי כל-כך הרבה תמונות של cup עם הסמל הזה במשקוף הדלת ב-cliosport.net שזה כבר נראה לי ברור שככה זה הגיע.

אולי באמת זה סתם trend שתפס שם מאוד חזק.

מצד שני, גם בתמונה הראשונה שטל פרסם בשרשור הזה רשום מק"ט:

7711291177

גיגול קטן (גם עם רווחים במק"ט) הביא כמה דפים עם מק"טים. כמו למשל הרשימה הבאה של מק"טי רנו:

Sports body kit of front splitter, rear splitter, skirts and spoiler is 77 11 225 693 £500 inc vat

Or new bumper the part/kit number is 77 11 218 498 + 77 11 218 499 (you need both) £700 inc vat

 

The whole top bit of the sat nav dash is 77 11 218 498 is £525 on its own.

Surround bit for sat nav is 82 00 069 065 BRACKET DASH PANE £17.39

 

External bodywork

Body shell 77 01 473 562 £1112.00 (same for all Mk2 cars)

172 WING LHF 77 01 472 417 £50.00

172 WING RHF 77 01 472 418 £50.00

Front bumper 7701473753 £164.00

Lower grill 6000073773 £60.28

Upper grill 6000073772 £181.30

Rear bumper 7701473662 £269.78

Sills - bodykit - O/S 8200339444 £84.37

Sills - bodykit - N/S 8200339444 £117.71

2.0 16V badge for door moulds O/S 8200074475 £12.88

2.0 16V badge for door moulds N/S 8200074453 £12.88

172 Cup badge 7711291177 £2.04 (the little B pillar ones)

Sport boot badge 6000068214 £19.66

Cup 7701 474 864 spoiler £142.32

Cup 7700 429 000 brake light £30.29

Cup washer jet about £6.50

 

Wheels

 

CUP 172 SPEEDLINES 16" 8200240867 £106.38

172 5 SPOKE ALLOY 16" 8200109001 £101.38

182 SYNTHESE 16" DARK GREY 8 SPOKE ALLOY 8200394424 £98.00

 

 

ניר


×
×
  • תוכן חדש...