Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6906 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, רכשתי בולמי קוני צהובים לGT שלי, הם הגיעו היום (תמונה מצורפת), תודה לקובי (אקסטרים טיונינג) על הסבלנות, אחלה בנאדם.

 

אני צריך עצות לגבי כיוון, חשבתי לכוון מצב 2 מאחורה, ו75 אחוז מקדימה, אני מעוניין בין פשרה של נוחות מסויימת ביום יום (אני לא מתכוון לנוחות של מרצדס, אבל גם שהרכב לא יתרסק בבורות), הייתי שמח לשמוע מבעלי ניסיון קצת עצות לגבי הכיוון והאם הכיוון שאני עושה מומלץ?

 

תודה מראש.

DSC00160.jpg

פורסם

מצב אמצעי מאחור, ומקדימה הכי קשיח.

מאחר ולא ניתן לכוון מאחור לאחר ההרכבה, זו ההמלצה הטובה ביותר.

 

בהדרגה תוריד את הקשיחות מקדימה עד שתרגיש שזה האיזון מבחינת נוחות\התנהגות, ותעצור שם.

 

החוליגנים תמיד יכוונו מקדימה הכי רך, ומאחור הכי קשיח.

אבל, לא ממליץ למי שאין לו רומנים סוערים בלתפוס את הטוסיק גם במהירויות תלת סיפרתיות.

 

אביחי

פורסם

אצלי מכוון 60% מאחור ו80% מקדימה

 

שוקל לעלות ל 100% מאחור (ואני לא חוליגן כמו אביחי, פשוט סתם אומרים שהקוני קשים מידי, הם לא.

 

הרכב לא אותו רכב כך שהכל עניין של ניסוי וטעיה, הבאסה שאצלך (ואצלי) קצת מעצבן לכוון את האחוריים.

 

בכל מקרה זכור שהכיול נעשה רק על ההחזרה, הכיווץ קבוע :-(

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני מוותר על קפיצי אייבך שיש ברשותי וחוזר לגובה מקורי, הבנתי שאי אפשר לחיות עם הנמכה בשילוב בודי-קיט שביר בארץ, אולי בארצות אחרות.

 

 

 

השאלה מבחינת נוחות יומיומית, איך הרכב מקבל כבישים משובשים? האם הרכב "מתרסק" לבורות?

פורסם

כשהיתה לי האסטרה נסעתי תמיד עם הכי רך וגם אז זה די קשיח. היתה שם אפשרות לכוון גם אחרי התקנה אבל שיחקתי איתה רק לזמן קצר. אם הנוחות מדאיגה אותך אפילו טיפה אז תשים הכי רך. זה בכל מקרה בולם טוב. ניסיתי פעם לשים הכי קשה ובכביש בינעירוני לא החזקתי מעמד יותר מחמש דקות. זה לא רק עניין של נוחות, זה שם אותה במין מצב של "היכון" תמידי. ואתה נוסע עם פרצוף כזה :shock: ולא יכול להירגע.

לדעתי אם זה רכב יומיומי אז אל תשים יותר מ 50%. לנסוע בשעות בוקר מוקדמות על קוני כשאתה עוד רדום זה סיוט.

מבחינת נוחות הקוני על הפנים. מבחינת תחושה בהגה הם ממש מצויינים וגם הרכב נהיה מאוד צפוי.

כמו שכבר אמרתי, לא יודע איך תחלק, אבל אל תקשה יותר מ 50% לא מקדימה ולא מאחורה

פורסם

נראה לי שזה גם עניין של שילוב של גובה מרכב וקפיצים הספציפיים.

אצלי מקדימה הם סגורים כמעט עד הסוף (80%-90%) אחרת יש נדנודים.........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

לדעתי תתחיל בהכי רך ולאט לאט תחזק עד שתמצא את הפשרה שלך בין נוחות לספורטיביות .

 

כל עוד אין כאן אף אחד עם רנו GT אז לא תוכל לקבל תשובה ראויה .

 

כיוון של אסטרה או לאון לא בטוח שיהיו מתאימים גם לרנו GT . כל רכב הוא שונה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

מומלץ 50 אחורה ו70 קדימה

את הקדמיים תמיד ניתן לשנות כי ב 5 טורבו ה KONI SPORT מגיעים עם ברזים

הניתנים לכיוונון מיידי.

 

תתחדש

:-D

פורסם

לא בכל המכוניות

שים לב בצילום בראש הת'רד, האחוריים ללא ברז, במרבית הרכבים אין גישה לראש הבולם האחורי מתוך תא המטען, והכיוון נעשה ע"י סגירתו עד הסוף (ולכן צריך לפרק,:-( לפחות צד אחד) וסיבוב כמו ברז ...

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

דווקא הכיוון אצלי מאחורה מוזר, אין צורך לכווץ את הבולם כדי לכוונו, אלא יש צורך בהרמת כיסוי מתכתי ומתגלה פין מתכת, את הפין מתכת צריך ללחוץ כמו כפתור ואז לסובב את הראש, מרגישים מין קליקים בשלבים, בלי ללחוץ את הבולם כלל.

פורסם

מסיר את הכיסוי פלסטיק, נחשפת גולה מתכתית כזו.

לוחץ עליה ובמקביל מסובב את ראש הבולם ימינה\שמאלה. ממש פשוט.

 

על איזה המלצה אתה הולך לבסוף?

 

אביחי

×
×
  • תוכן חדש...