Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6910 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי אל תקח בחשבון שום המלצה מפה.

 

אף אחד לא נוהג כמוך ובעל תחושות כמוך וגם לא מדד פה אחיזה/התנהגות של הרכב הספציפי עם הבולמים הספציפים.

 

תרכביב ותשחק עם הכיוונים מידי פעם עד שתגיע למה שאתה מחפש

 

קח קו מנחה שישבן קשיח ביחס לפרונט נותן לחחליק יותר, והיפף תורם לתת היגוי וכנל לגבי השלכות השונות שיש בהקשחת מתלים.

בנוסף גם בטח תימצא על הדרך את גבול הנוחות שתתפשר עליו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

לGSI16V תודה על התגובה, אני אשים דגש על מה שאמרת בקשר ליחס בין האחוריים לקדמיים.

 

עוד שאלה, בערכה של הבולמים הקדמיים היו 2 טבעות פלסטיק קטנות (תמונה מצורפת), למה הן משמשות?

 

תודה לכולם.

1.JPG

פורסם

בוריס (?), אתה מסביר לו מה שאני מסביר.

אני פשוט הצעתי דרך יותר פשוט מבחינה טכנית להגיע לכיוון הרצוי.

 

מצב אמצעי מאחור - פשרה בין ביצועים לנוחות (וזה מה שאיציק מחפש) + מצב הכי קשיח מקדימה = רכב מרוסן יחסית.

הוא ירכך מקדימה, עוד ועוד, עד שהוא ירגיש שזה האדיאל עבורו = התנהגות שובבה, רכב נוח יחסית ועדיין עם שמץ תת-היגוי בטוח.

 

אביחי

פורסם

הטבעות יושבות על הצלחות הלבנות האלו שיש על גוף הבולם, הם אמורות להיות בין הצלחת לקפיץ

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

טוב, חזרתי לדווח, היות והגבהתי את הרכב חזרה כי הסרתי את האייבך, לקחתי בחשבון שיהיה מהלך מתלה די ארוך ולכן החלטתי לכוון על 100/100, הרכב קופצני מעט, אבל הרבה יותר נוח ממה שהורגלתי בחודשים עם ההנמכה+בולמים גמורים.

 

חבר'ה הבולמים שווים כל שקל, הרכב פשוט מתנהג מצויין, התת היגוי שהיה כלכך מורגש ומגיע כלכך מוקדם, טיפס אלעל לגבולות רחוקים, במהירויות גבוהות הרכב לא מתנדנד מכל מהמורה או קפיצה, בזמן תאוצה או בלימה חזקה הרכינה צומצמה.

 

אחרי שאני אלמד קצת את המצב החדש אולי אני ארכך קצת מקדימה, בינתיים טוב לי עם 100/100, מאחורה אני לא נוגע בשום אופן.

 

בקיצור אני מרוצה מהבולמים. :mm_yeah:

פורסם
טוב, חזרתי לדווח, היות והגבהתי את הרכב חזרה כי הסרתי את האייבך, לקחתי בחשבון שיהיה מהלך מתלה די ארוך ולכן החלטתי לכוון על 100/100, הרכב קופצני מעט, אבל הרבה יותר נוח ממה שהורגלתי בחודשים עם ההנמכה+בולמים גמורים.

 

חבר'ה הבולמים שווים כל שקל, הרכב פשוט מתנהג מצויין, התת היגוי שהיה כלכך מורגש ומגיע כלכך מוקדם, טיפס אלעל לגבולות רחוקים, במהירויות גבוהות הרכב לא מתנדנד מכל מהמורה או קפיצה, בזמן תאוצה או בלימה חזקה הרכינה צומצמה.

 

אחרי שאני אלמד קצת את המצב החדש אולי אני ארכך קצת מקדימה, בינתיים טוב לי עם 100/100, מאחורה אני לא נוגע בשום אופן.

 

בקיצור אני מרוצה מהבולמים. :mm_yeah:

 

 

כמה טוב לשמוע!

:-P

×
×
  • תוכן חדש...