Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי פיאט אונו מודל 95 דגם של ההזרקה

לעיתים די רחוקות האוטו באמצע נסיעה בהילוך שלישי פתאום לא מגיב לגז ואחרי כמה שניות נכבה

יש לציין שזה לא יכול להיות משאבת דלק כי היא הוחלפה לא מזמן והאוטו עבר טיפול לאחרונה כולל כל הפילטרים

בכל המקרים שהאוטו התכבה לי אני זוכר שזה היה בסמיכות למילוים מיים בראדיאטור (כשהאוטו קר כמובן) (אבל לא נראה לי שיש קשר)

 

לפי דעתי זה סתימה במערכת ההזרקה ... יש לכם עוד רעיונות מזה יכול להיות??

פורסם

זו הולכת להיות תקלה קשה מאוד לאבחון ואיתור.

זה יכול להיות הכל: החל מחלק שתוך כדי עבודה מפסיק לעבוד וגורם לכיבוי המנוע, או חיבור מתח רופף שמתנתק באופן ספוראדי ומדומם מנוע.

 

נסה להתחיל לאבחן את התקלה: האם המנוע כבה בבת אחת - כלומר בעיית חשמל כלשהי או שמדובר בדעיכה ואז כנראה שזו בעיית דלק.

 

מהתאור שלך אני מסיק שהכיבוי הדרגתי, לכן הייתי הולך בשלב ראשון לכיוון של תוסף דלק טוב (גולד לייבל, K44).

פורסם

כמו שצויין בעיות כאלו קשות לאיתור ולכן תוכל לעשות מספק דברים כדי להקל על האיתור:

  1. לנסות למצוא עוד חוקיות מתי הבעיה קורית- שים לב לכל הפרטים הקטנים.
  2. ציין מתי הוחלפו חלקי מערכת החשמל (חוטי הצתה, פלאגים, חלקי המפלג באם קיים בדגם זה).
  3. כשהרכב מונע נסה לשחק עם צמות החשמל של מחשב ההזרקה (שמור על בטיחות בעבודה).
  4. האם נעלמים לך מים או שמן?

פורסם

מאחר ויש לי את אותו רכב, אתעלק על השירשור בשאלה שקשורה לנושא.

קרה לי מקרה דומה לא מזמן, שהמנוע נכבה תוך כדי נסיעה, בירידה.

עצרתי את הרכב הצד, כיביתי מזגן, סגרתי סוויץ,הנעתי והכל הסתדר.

הייתה לי הרגשה שלוקח הרבה יתר זמן (ומרחק) לבלמים לבלום כשהמנוע היה כבוי, מאשר בנסיעה.

למזלי, לא היתה תנועה באותו זמן. יש לציין שזה מקרה חד פעמי.

האם באמת כשהמנוע כבוי והרכב (פיאט אונו 70S 1995) בתנועה לוקח לבלמים יותר זמן לבלום?

פורסם
האם באמת כשהמנוע כבוי והרכב (פיאט אונו 70S 1995) בתנועה לוקח לבלמים יותר זמן לבלום?

 

מגבר הבלם פועל על וואקום שיוצר המנוע. כאשר המנוע כבוי אין וואקום, אין הגברת בלימה ולכן הבלימה המכאנית קשה וחלשה יותר.

 

מצב של כיבוי הרכב תוך כדי נסיעה הינו מסוכן במיוחד בגלל עניין זה.

פורסם

מהתאור שלך אני מסיק שהכיבוי הדרגתי, לכן הייתי הולך בשלב ראשון לכיוון של תוסף דלק טוב (גולד לייבל, K44).

 

 

מתי תבינו סוף סוף, שתוסף דלק אינו פתרון לתקלות מהסוג הנ"ל.

פורסם

יש מצב שזה בעייה ממערכת ההצתה האלקטרונית

אולי החיישן שלה מזייף, או אפילו הארקה שלה , או החלק עצמו מתחמם וגורם לכיבוי

Renault Clio RSi 1995 :evil:

פורסם

כמו ש-SYSTEM כתב,

זה נשמע כמו בעיה במערכת ההצתה. צריך לבדוק את מצבו של הדיג'יפלקס (הארקה), ואת חיישן סל"ד (ונמ"ע).

 

בד"כ התקלות האלה קורות בגללם.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
כמו ש-SYSTEM כתב,

זה נשמע כמו בעיה במערכת ההצתה. צריך לבדוק את מצבו של הדיג'יפלקס (הארקה), ואת חיישן סל"ד (ונמ"ע).

 

בד"כ התקלות האלה קורות בגללם.

 

לא ממש מבין במונחים האלה

 

יש לציין שלפני שהאוטו נכבה הוא יש הרגשה שהוא נחנק ואז מקבל דלק

 

ועוד דבר שיש לציין זה שהמקרה קורה לי לעיתים די רחוקות ... יש אולי משהו שאני עושה (בהעברת הילוכים או לא יודע מה) שגורם לו להתכבות??

×
×
  • תוכן חדש...