Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6945 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני רוצה לקנות רכב..

ורציתי לדעת מה אתם אומרים על פולו gti.. איך האוטו נוסע? חזק? תקלות ? צריכת דלק כמה כוח סוס מחלות.. כל מידע שיש לכם..

 

ואותו דבר על גולף gti

 

תודה מראש

פורסם

פולו GTI יש לך רק בשנת 2000 או בגרסה המחודשת והמגודשת משנת 2007.

לפולו מנוע 1,600 סמ"ק, 4 צילנדרים ו-16 שסתומים.

125 כוח-סוס, ומשל עצמי של 1,040 ק"ג.

0-100 - סביב ה-8.5 שניות.

הפולו מאובזרת בקסנון, מושבים ספורטיביים, גימורי עור עם תפירה אדומה, פסי הקישוט

צבועים בצבע הרכב, ג'אנטים מקוריים של BBS בחתך נמוך (195/45R15). כל אלה תוספות מקוריות מהחברה ויש עוד.

 

לעומת זאת הגולף GTI.

הגרסה שאתה מדבר עליה הופיעה בין השנים 1999-2004 ונקראת דור רביבי (MK4). ב-2006 הופיעה גולף MK5 GTI חדשה.

לגולף GTI מנוע 1,800 סמ"ק מוגדש (טורבו), 4 צילנדרים ו-20 שסתומים. (מנוע ידוע של הקונצרן ואמין מאוד!)

150 כוחות סוס ישרתו אותך בגולף, אך הרכב כבד משמעותית לעומת הפולו.

גם בגולף אפשר לגלח 8 שניות + מ-0 ל-100.

מה שחשוב! לגולף מנוע מוגדש. מנוע בעל פוטנציאל אדיר לשיפורים. צ'יפ קטן בעלות של 1,000 ש"ח לפה ולשם

ירימו את ביצועי המנוע לכ-190 כוח.

הגולף עצמה מאובזרת גם היא במושבים ספורטיביים (בשנים הראשונות של 'ריקארו) ', פסי קישוט בצבע הרכב

וגימורים קטנים של הגרסה הזאת. לגולף צמיגים בחתך 205/55R16. בשנת 2001 הופיע לגרסאת ה-GTI והג'נריישן

הג'אנטים בעלי מראה הכוורת.

 

 

מקווה שעזרתי :wink:

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

תיקון קל - הצ'יפ המקורי של היצרן שמיועד לגולף (אותו אחד שמומלץ לשים אם כבר מתעסקים עם זה)

 

מעלה את ההספק ל 180 סוסים ולא כפי שנכתב.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

ומהו הצ'יפ המקורי, אם אפשר לשאול?

 

אני נסעתי מנוע כזה בדיוק בעבר עם טורבו K03s והיו מגוון צ'יפים - ABT, SuperChip, UPSOLUTE, Wetterauer ועוד ועוד.

את כולם אפשר להתקין אצל גיא פרילינג (או בשלוחה שלו ב-PIT-STOP) או ב-E&A.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

בתור אחד שלאחרונה שקל לרדת חזרה לפולו GTI (מצאתי אחת יד 1 עם ק"מ אפסי) או לעלות לגולף GTI (היתה לי גולף רגילה ולפניה פולו ספורטיבית) , אני לא חושב שהפולו נמצא בליגה של הגולף כמעט מאף בחינה.

 

אל תצפה לשלם מחירים קרובים למחירון על הרכבים האלה אם הם לא שבורים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל, תלוי מה הוא מחפש.

הכל שאלה של צורך.

 

הפולו תהיה זולה יותר לאחזקה (דלק, טסט, ביטוחים, טיפולים וכד') נוחה לו יותר אם הוא מתכוון להשאיר אותה סטנדרטית.

מה גם שאם הוא לא מחפש רכב משפחתי- עדיפה לו הקומפקטיות (למרות שהיא לא קטנה בכלל) של הפולו.

 

אם יש משפחה או/ו כסף זה העניין או/ו שהרצון הוא לרדת מ-8.5 שניות מ-0 ל-100,

לך על הגולף.

 

בכל אופן, 2 הרכבים הם תמורה מצויינת לכסף וראש שקט מבעיות.

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

×
×
  • תוכן חדש...