Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6947 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

 

השבוע אני הולך לקנות מערכת חדשה לרכב. קומפ' קדמי , מגבר וסאב.

הרדיו דיסק שלי הוא פיוניר 5950 חדש. אני חושב שהוא יספק לרמת המערכת. במידה ואתם חושבים אחרת

אתם מוזמנים לתת עצה לרדיו דיסק אחר , כמובן להתייחס לרמת מחירו של 1200 שח ולא אלפיין / קלריון ב 2.5K

 

עכשיו , למפרט עצמו -

1. מורל דוטק אוביישן

2. מגבר Crunch GP1400.4Crunch GP1400.4

3. סאב וופר - פוקאל מסדרת Access בתיבה קטנה ואטומה. http://www.focal.tm.fr/accueil_en.htm

4. איטום דלתות קדמיות.

 

רציתי את חוות דעתכם על המוצרים וההתאמה שלהם. לגבי הקומפ' אני די נעול אחרי ששמעתי גם פוקאל מסדרות

גבוהות , גם MBQUART והמורל נשמעים לי הכי טובים. כמובן לרמת המחיר..

הדגם שלא יצא לי לשמוע ואני די מתלבט הוא ההיי אנרג'י של הרץ. המחיר דומה אבל לא יצא לי לשמוע אותו לכן אני

לא רוצה לקנות חתול בשק..

- לגבי הסאב אני חייב שיתאים לתיבה כמה שיותר קטנה ( 20-25ליטר מקסימום ) אני צריך מקום לעגלה וכו'.

 

כל המערכת תעלה לי 5K כולל האיטום( ללא ה HU וחיווט שכבר יש לי ).

 

אשמח לתגובות והצעות לשיפור..

תודה.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

נשמע לי יקר להחריד, והשידוך של מגבר זה עם הרכיבים הטובים יחסית - לא מוצא חן בעיניי.

ממליץ לך לפתוח את זאפ ולראות כמה עולים הרכיבים בנפרד, לעשות 1+1 ולהסיק שקיבלת חבילה יקרה.

פורסם

קודם כל תודה על התגובה ,

עכשיו לגבי המחיר - חשבון פשוט תקן אותי אם אני טועה לגבי המחירים. ( לא כולם ניתן למצוא בזאפ)

1. מורל דוטק אוביישן - 1600 שח.

2. מגבר מסדרת GP של CRUNCH נחשבים טובים לרמת מחירם מאנשי מקצוע שהתייעצתי איתם. המחיר של

המגבר הזה הוא 1700 שח. אפשרי לקחת גם את האח הקטן שלו GP-800 ב 500 שח פחות.

3. סאב פוקאל כולל תיבה 900 שח.

4. איטום דלתות קדמיות עם החומרים הטובים ועבודה מושקעת עולה סביב 1000-1200 שח.

 

יצא לי 5K , גם במידה ואמצא מגבר אחר מבית טוב כמו שאומרים לא יעלה לי פחות מ 1500-2000 שח.

הסט של מורל לא מצאתי בפחות מ 1600 שח. אשמח לדעת אם אתה יודע על מחירים אחרים :?

הקומפ' והמגבר לבד זה עניין של 3K , סאב ( אחד מסדרות הסטנדרטיות של פוקאל / הרץ זה גם 1K ..

איפה איטום והרכבה..

לא יודע למה זה נשמע לך יקר.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

1. דוטק אוביישן לא מצדיקים את מחירם מול דוטק הקודם.

אין להם שום דבר יותר אטרטיבי את מצדיק למחיר כזה שערורייתי.

הסאונד - אותו סאונד.

2. אנשי מקצוע או לא - זו דעתי וההיכרות שלי עם הסחורה.

בין אם יעלה לך יותר או פחות (מגבר אחר) זה לא משנה את העובדה שאתה עומד לקנות מגבר "טעות".

3. קיט איטום דלתות עולה כ 600 שקלים.

איך הגעת ל 1200?

כ- 900 שקלים נשמע לי הגיוני יותר לסיפור הזה.

פורסם

אוקיי , קיבלתי את הביקורת.:-)

לגבי המורל והמחיר , אין לזה סוף. אותו דבר אפשר להגיד על כל סט שמחירו 1.5K - החוק אומר שאם אהבת

אז זה הכל. המחיר כבר פחות חשוב. בעיקר שמדובר בסט של 1.5 ולא של 3K. יכול להיות שאתה צודק ואני אלך

בסוף על מורל דוטק מהסדרה הקודמת. אחסוך אולי 400 שח.

לגבי מגבר - אשמח שתמליץ לי על מגבר טוב יותר מנסיונך האישי. כמובן בתקציב דומה..

לגבי איטום - אני רשמתי 1-1.2K ואתה רשמת 900 שח. לא הפרשים ענקיים בכל מקרה. בוא נסגור שזה יעלה

סביב ה 1K כולל עבודה.

בשורה התחתונה , אשמח להמלצה כמו שרשמתי קודם על מגבר שלא יהיה "טעות".

לגבי הסט הקדמי אני כבר אחליט לבד איזה מורל לקחת והאם ההפרש של ה 400 שקלים שווה את זה..

 

נ.ב - לא יודע למה לדעתך המחיר של הסט דוטק החדש הוא שערורייה כאשר ידוע שהמורלים בארץ ביחס

לחו"ל נמכרים במחירים טובים.. למה פוקאל K2P שעולה כפול ונשמע לטעמי פחות טוב הוא לא מחיר שערורייה ?

 

תודה .

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

המחיר של הדוטק ("גרסא משופרת") הוא שערורייתי אל מול הדוטק הקודם - זה הכל.

בסך הכל לקחו את הקרוס ודחפו אותו לאחד שנראה כמו ההייבריד, אבל עם אותן תכונות.

בא לך לשלם יותר על זה? שיהיה בכיף.

 

מגבר אחר:

אולי זה?

http://tapuz.zap.co.il/model.asp?model_id=491741

פורסם

תשמע אם אהבת את הדוטק אז תלך עליו. אישית אני לא אוהב אותם. המחיר של 1600 שקל זה מחיר גבוה ואני מאמין שאפשר לחסוך עליו כמה מאות שקלים.

המגבר של הקראנץ מניסיון אישי שלי איתו והיה לי הרבה כזה! אחלה מגבר שנותן תמורה הרבה מעבר למה שהוא עולה, אבל שוב המחיר גבוה!

איטום שני דלתות בלבד עם חומר איכותי כ800 שקל נשמע הוגן כמובן שתלוי בסוג הרכב. יש רכבים שהם סיוט ולכן המחיר יהיה בהתאם.

×
×
  • תוכן חדש...