Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6969 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום למומחים.

המדובר ברנו סניק שנת 2000 - לרכב מגבים מלפנים ומאחור.

התקלה היא מפתיעה ומדהימה (לדעתי - ואתם תשפטו)

לפני כחודשיים הפעלתי את המגבים מלפנים כולל המתזים. המגבים הקידמיים עבדו באופן תקין, אבל לתדהמתי הרבה המתז האחורי עבד (ולא הקידמי כמצופה). לאחר מספר ימים התקלה עברה בעצמה והכל הסתדר.

לפני כחודש חזרה התקלה ועד היום המתז הקידמי לא עובד אלא האחורי מתיז במקומו .....

למשהוא יש רעיונות?

תודה.

אורן

פורסם
שלום למומחים.

המדובר ברנו סניק שנת 2000 - לרכב מגבים מלפנים ומאחור.

התקלה היא מפתיעה ומדהימה (לדעתי - ואתם תשפטו)

לפני כחודשיים הפעלתי את המגבים מלפנים כולל המתזים. המגבים הקידמיים עבדו באופן תקין, אבל לתדהמתי הרבה המתז האחורי עבד (ולא הקידמי כמצופה). לאחר מספר ימים התקלה עברה בעצמה והכל הסתדר.

לפני כחודש חזרה התקלה ועד היום המתז הקידמי לא עובד אלא האחורי מתיז במקומו .....

למשהוא יש רעיונות?

תודה.

אורן

יש לך שם קצר אתה צריך חשמלאי רכב. לא לכדאי לנסות להתעסק עם זה לבד אתה עלול לעשות קצר ולשרוף פיוזים ויצוצו עוד הרבה בעיות פנה לחשמלאי רכב.

פורסם

יש סיכוי שהצינור שעובר למתזים הקדמיים, נמעך מתחת למכסה מנוע איפשהו?

אני לא מכיר את המערכת באוטו הזה, אבל אם המערכת לא נפרדת לחלוטין (צינורות שאיבה ומשאבות נפרדות לגמרי לקדמי\אחורי), אז התקלה לא בהכרח חשמלית.

פורסם

ג'ק, לא נרא שהצינור מעוך.

 

יקיר, אכן זה נשמע הגיוני, אבל הבעיה היא שלפי שמיעה המשאבה של השפריצר הקידמי עובדת. יש הרי שתי משאבות (לקדימה ולאחורה) וכאשר אני מפעיל את המגבים ומתז המיים מאחור, יש צליל אחד של משאבה וכאשר אני מפעיל את מתז המיים מלפנים יש צליל שונה של המשאבה אבל המיים עדיין יוצאים מאחור - מכאן אני מניח שמשאבה אחרת עובדת.

מה שאני חושש הוא שיש שם מערכת מסובכת יותר (הרי זה רנו ואין דברים פשוטים שם). הבעיה היא שהמערכת מובת אחרי הכנף הימנית וזה לא פשוט לפרק אותה.

 

אורן

פורסם

ערב רב

שמע מומחה רנו לא ממש אבל ננסה

להורים יש סניק 2003 מנוע 2000

שם יש שני מיכלים נפרדים לחלוטין אחד ימין אחד שמאל

תתחיל מזה אם זה דומה או שזה שתי משאבות על אותו מיכל

בנוסף כדאי להתייעץ עם מישהו שמכיר את המכוניות לעומק

ברמה של חשמל ודיאגנוזה

זה יכול להיות בידית, או שהידית מחוברת לאיזה מודול

שהצרות ממנו

ויכול להיות שהוא יגיד לך שהתופעה מוכרת ויחסוך הרבה זמן והשערות שוא

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

×
×
  • תוכן חדש...