Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S40 T4 שיפורים


Guest דודי
שימו לב! השרשור הזה בן 5892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ציפ יכול לתת לך בשקט מעל 40 כוח סוס.

כמו שכבר ציינתי, נתון יותר מדי אופטימי. בטח ובטח בצרוף המילה "בשקט".

 

הנתון דיי קרוב לפי BSR השוודים:

235 כ"ס רק עם צ'יפ ופילטר

259 כ"ס עם צ'יפ, פילטר ,אגזוז, ופילטר שמן

 

http://www.bsruk.co.uk/tuning_products.asp?sec=tk&m=Volvo&mo=S40/V40

 

(לי יש 850 טורבו אבל אני מפחד לשפר בגלל הגיר. רק עם צ'יפ 290 כ"ס, צ'יפ+ צנרת 315!!!)

-= volvo 850 turbo =-

///-= 225 bhp =-\\\

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • 4 חודשים מאוחר יותר...

הקפצה!! 8)

 

בעקבות בעיות שצצו וכפי שבטח שמתם לב, עניין השיפורים קצת ירד אצלי מהפרק בחודשים האחרונים,לכן גם לא עידכנתי את הפתיל ולא הגבתי.

פשוט לא היה לי יותר מידי מה לחדש לכם בנושא :roll:

בכל מקרה.. עכשיו אנחנו חוזרים לעניין ובכוחות מחודשים!! :-D

 

מערכת יניקה של K AND N דגם 57 I הוזמנה והגיעה! אני מקווה להתקין אותה בימים הקרובים..

לגביי הצ'יפ אני עדיין מתלבט האמת,התשובות שלכם והתשובה של יינון במיוחד קצת עירערו אצלי את הביטחון ואני ממש כבר לא בטוח אם זה בכלל שווה את ההשקעה?

מה שכן.. אני רוצה להתקין מערכת פליטה והתחלתי לברר קצת לגביי מחירים..

הציעו לי מערכת של רמוס בסביבות ה4500 שקל לא כולל התקנה.. ובאתר בחו"ל ניתקלתי בזה:

http://en.bsr.se/products/4001915/ שזה נראה על פניו הרבה יותר זול,השאלה כמה יעלה להביא את זה לארץ וכמה מכס יגידו לי לשלם כשזה יגיע :?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צנרת פליטה עם דוד אחורי מיצור מקומי בארץ תוכל להשיג בפחות כסף כולל התקנה וברמה לא פחות טובה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב..

התקנתי את המערכת יניקה!

( לקח לי בערך שעתיים והם כתבו חצי שעה אבל לא משנה)

אני חייב לציין שחל שיפור משמעותי ובניגוד למה ששמעתי מכל מיני אנשים לפי דעתי זה בהחלט הוסיף כמה סוסים.

תגובת דוושה הרבה יותר טובה בסל"ד נמוך וצליל יניקה שפשוט גורם לך לרצות ללחוץ על הגז :-D

אני יעלה תמונות מאוחר יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור אחד ששקל לקנות S40 T4 אני רוצה תמונות תמונות ושוב תמונות...

בסופו של דבר אני מחפש היום A3 1.8T אבל וולוו תמיד ישאר אצלי בדם - הייתה לי 940 במשך שנה וחצי.

 

תמונות:evil:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הפילטר ממוקם במקום חם בתא המנוע, תאריך אותו לאנשהו דיי קרוב לפרוט ולא ליד מקור חום.

 

אל תגיד שהצינור ההוא שם מזרים לשם אויר, זה מרכז תא המנוע, למעלה,ולא ממש המקום עם הזרימת אויר בתא המנוע.

 

חם שם.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי יוצר שם קיר הפרדה לפח/אלומיניום ומזרים את האויר מצד ימין של המצבר. משהוא כזה:

vol.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר ציינתי, נתון יותר מדי אופטימי. בטח ובטח בצרוף המילה "בשקט".

 

40 כ"ס בשקט ותסע עני בגבוהות כמו קבצן באיזור הבורסה. :)

לפותח השרשור - בדוק מה הספיקה של המזרקים שלך, לפני שאתה שם ציפ' שמעלה 40 כ"ס.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי יוצר שם קיר הפרדה לפח/אלומיניום ומזרים את האויר מצד ימין של המצבר. משהוא כזה:

 

אני הייתי מנקה קצת את המנוע והצדדים לפני שהייתי מעלה תמונה לאתר :lol:

אני בהחלט חושב כמו בגירה שאתה צריך לשים איזשהו קיר הפרדה ולשנות את הכניסה של האוויר לצד השני של המצבר כך גם תקבל אוויר מבחוץ ישירות לפילטר(הזזה של הכניסה לצד שני), וגם תפחת לך כמות האוויר החם שהפילטר יונק מהסביבה(תיצור מעיין הפרדה בין חום האוויר שליד המנוע לבין חום האוויר שליד הפילטר).

 

תעדכן:-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצינור יניקה מחובר לספויילר התחתון ויונק מתחתית הרכב.

צינור מבודד חום..

ומעבר לזה שהתקנתי בדיוק לפי ההוראות אין שום אפשרות אחרת,הכל שם מאוד מאוד צפוף ואין גישה.

אני בטוח שהחבר'ה שייצרו את הקיט בדקו את הנושא כי גם ממה שאני ראיתי אין שום אפשרות לחבר את הצינור במיקום אחר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה לא צינור יניקה , אים שום כח מלבד מהירות שמכניס לשם וזה לא כזה לחץ אויר,

 

אני בטוח שאפשר לימצא איך להרחיק משם את הפילטר

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דיברתי על הצינור שהגיע עם הקיט.

את הפילטר יכול להיות שאפשר להרחיק.

אתה מתכוון להזיז אותו יותר ימינה לכיוון המינוס של המצבר?

אם כן אני צריך לבדוק לגביי הMAS הפלאג הזה לפי מה שאני זוכר החוט שלו קצר ואם אני יזיז את כל הצינור עם הפילטר יכול להיות שאני לא יוכל לחבר אותו חזרה,צריך לבדוק את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5892 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...