Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

S40 T4 שיפורים


Guest דודי
שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/22-HP-Progressive-Tuner-VOLVO-S40_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33597QQihZ019QQitemZ7972961781QQrdZ1QQsspagenameZWD1V

 

מישהו מכיר\הזמין משהו כזה מEBAY?

נשמע זול מידי בשביל להיות אמיתי..

מדובר ב"מכשיר" שמשנה את ההתנגדות של אחד מהחיישנים (טמפ אוויר\טמפ מים) וגורם למחשב ניהול המנוע לחשוב שהמנוע עדיין קר ובכך מוסיף דלק.

 

אל תגע.

 

חוץ מזה... אני לא יודע אם זה יעבוד אפילו באופן תיאורטי במערכת ניהול של וולו.

קו---------------------------------------

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 100
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לא רוצה להרוס לך את השימחה אבל כן רוצה שתתאפס על כמה נקודות שימנעו הפסד, בעבר היה פה בחור בשם ינון (אולי הוא פה עדיין) היתה לו T4 שנת 01 לדעתי, היה לו חבר עם T4 שנת 01 שמורה בדיוק כמו שלו, ולי היה אז S70 T5 סטנדרטית ושמורה...(זה 240 כ"ס אגב)

 

יום בהיר אחד כל השלושה (ועוד כמה וכמה חבר'ה מפה שהיו נוכחים שם) נסעו יחד לירדן לבדוק יכולות, שם באדיבות המלך חוסין קיבלנו משטח אספלט באחת המדבריות לשימוש עצמי

 

אז התוצאות היו כאלו : הS70 נתנה בראש בצורה עצבנית (להזכירך רכב גדול יותר וכבד יותר) לשתי החברות עם הT5, אבל דבר אחד מעניין נוסף.. הT4 של אותו בחור (ינון) קיבלה בראש מהT4 הסטנדרטית.. לעיתים עם הרבה מאמץ הוא הצליח לעמוד איתה. איך יתכן ?הריי מדובר במכוניות זהות. אז זהו שהמכוניות של ינון היתה עם צ'יפ, אבל לא אחד : שים לב !! הרכב החליף 3 סוגי צ'יפים שונים משלושת החברות הכי מובילות בתחום, סופר צ'יפ, אפסולוט, ואיזה צ'יפ שוודי שאמור היה להיות ה-כ-י טוב לוולבואים....עם כל הצ'יפים האלו הוא תמיד קיבל בראש מחברו...ולעיתים עמד איתו...

 

נקודה חשובה נוספת : לפני הצ'יפ תמיד 2 הT4 עמדו אחת עם השניה פלס - אחת מול אחת בלי חצי אותו פער בינהן...ולסיכום : בעוד שבמנועי הT5 צ'יפ מוסיף לא מעט סוסים והופך את הרכב לקרנף יותר ממה שהוא בה מקורי...בT4 ככל הנראה הוא גורע\לא עוזר בכלום...

 

ככל הנראה וולבו כבר סחטו את העסק עד הסוף כדי להוציא מה שיצא מהמנוע 2 ליטר הזה...

 

כמובן וכמובן - יתכן מאוד שעם שיפור רציני יותר (סעפות, טורבואים, מחשבים, מזרקים, משאבות, ובקיצור : הכל) יש מה להוציא עוד.

 

זהו, סתם שתדע לאן אתה צועד מפה והלאה זה כמובן שיקול שלך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפותח התרד....

יש לי S 80T6 שגם אני החלטתי לשפר אותו קצת....

התייעצתי עם כמה אנשים והציעו להתקין ציפ....האוטו מגיע עם 272 כוחות סוס וכרגע עומד על 307 כוחות סוס בלי שום בעייה וזה רק ההתחלה ...הטורבו ברכבים האלה עובד על גדישות מאוד מאוד מאוד נמוכות ואפילו לא מנוצל למה שהוא מסוגל לתת...

בקשר לגיר אין לך שום סיבה לפחד הגיר הזה יכול לעמוד בהרבה יותר לדעתי.

רק ציפ שמעלה גדישה יכול לתת לך תמורה טובה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקשר לגיר אין לך שום סיבה לפחד הגיר הזה יכול לעמוד בהרבה יותר לדעתי.

אתה מוכן לחתום על זה ולתת אחריות?

אם לא, אל תמליץ על משהו שאתה לא יודע בוודאות.

חבל שמישהו יעשה שינוי ונזק בגלל המלצה לא מבוססת.

 

אל תשכח שיש לכם גיר שונה ומנוע שונה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל ליסוע באמינות וחזק אתה צריך:

 

צ'יפ

 

צנרת 2.5

 

משאבת דלק

 

וכמובן שעון גדישה ו-EGT

 

זהו זה לדעתי השיפור הכי טוב והכי אמין שבתקציב שלך...

 

מעבר לזה זה כבר להחליף טורבו, גיר וכל זה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם זורקים פה הרבה דברים לאוויר ורובם בלי ביסוס אחרי זה.

 

eliranavitan1985 - יש לך אוטו שונה לחלוטין !, בנוסף לזה גם אצלך לא בטוח שעוד 15 אלף קילומטר לא תרגיש חופש בגיר, אל תהיה בטוח שהאמינות היא אינסופית או בכלל שווה לרכב לא משופר

 

בקשר לשיפור : אני מציע לך שוב לקרא את מה שכתבתי ולהבין שצ'יפ ברכב הזה הוא כוסות רוח למת, ולא מוסיף כלום

 

מאור : כמו שאמרתי לאלירן, אם אין לך ניסיון שיפור עם הרכב הספציפי הזה !!, אל תציע דברים אוניברסאליים,

בטח אל תציע לו לשפר כח מנוע עם שעון גדישה וEGT,

איך קבעת שמשאבת הדלק חלשה מידי ? אולי היא מספק את מה שהמזרקים יכולים לשחרר, ואז מה הטעם בעצם ? לא משנה איזה משאבה תשים המזרק לא יכול יותר.

 

צנרת ? אתה יודע שקוטר הצנרת הוא כזה ש2.5 אינץ' משפר אותה פלאים ?, צ'יפ מתאים ועוזר ? אתה בטוח ?

 

בקיצור : שאדם נכנס לפורום הזה הוא רוצה תשובות מקצועיות שמבוססות על יד וניסיון עם הדגם הספציפי שברשותו, מאמרים כלליים יש כמו זבל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

307 כ"ס על הנעה קדמית? כמה אתה חופר? :shock:

 

 

 

 

עתיד, אני לא יודע מה הניסיון שלך עם וולוו-ים למיניהם, אבל ידוע שצ'יפ וצנרת חביבה עושים רק חסד על המוגדשות T למיניהן - ולראיה גם S70 T5, שההספק בה מזנק באופן ניכר.

 

ולראייה, ציטוט מאתר SuperChips:

 

Volvo S40

1998 - 2000

Engine type : Turbocharged Petrol

Engine size : 1948 cm3

Cylinders : 4

 

 

Original bhp : 200

Original nm : 300

BHP increase : 30

 

 

Price* : £499.00

 

 

האתר: http://www.superchips.co.uk/models.php

 

אני מאמין שניתן להפיק תוצאות אפילו טובות יותר, עם שיפורים נוספים מסביב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי הרבה ניסיון סך הכל שנה וקצת עם S70 T5

ולא מעניין אותי בכנות כל הציטוטים, תקרא שוב את ההודעה שכתבתי על הS40, עם כל הכבוד לT למיניהם, בכל כלל יש יוצא מן הכלל, והS40 היא לא ממש וולבו היא מבוססת על שילדה של מיצובישי כריזמה, וכו' וכו'

 

בקיצור - אם אין פה אדם אחד !! (ובנתיים כל השרשור הזה אין אחד) ששיפר בעצמו S40 T4 שהיתה שלו ! ויכול להעיד על אופן השיפור ואיכותו...עד אותו רגע מבחינתי על סמך דברים שראיתי בעיניים וגם כתבתי פה...אין שיפור מצ'יפ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין למה אתה שולל את הצ'יפ?

 

הרי זה ידוע ששיפור בהספק מצ'יפ יכול להיות גם ברכב אטמוספרי (קטן, מזערי, אבל קיים), אז איך ברכב מוגדש, עם צ'יפ, לא יהיה שיפור?

 

הייתי יותר משמח לראות סימוכין לעניין הזה, שבו אתה שולל בכל תוקף את הצ'יפ - זה הרי ידוע שצ'יפ ברכבים מוגדשים מביא תוצאות לא רעות בכלל במרבית המקרים.

 

מעבר לכך, זה שהשלדה שלה משותפת עם זו של הכריזמה, לא אומר שהיא כריזמה בעצמה.

 

השלדה של ה - S40 החדשה משותפת גם עם מאזדה 3 ופורד פוקוס, אז?

 

רכבי וולוו המוגדשים לא נפוצים בארץ בכמויות מסחריות (חוץ מה-S80, ששם כידוע ה-T6 הייתה משתלמת יותר מהאטמוספריים), אז מתוך אלו, להוציא את אלו שמשפרים - זה באמת לא כזה פשוט. יכול להיות שזה נעשה, אפשר לפנות גם לפורומים בחו"ל - בדיוק כמו עם כל רכב אחר.

 

 

אגב, התחלתם יותר מדי עם הספקנות בכל אחד - הבנו שאתם לא אוהבים חרטטנים ואנשים שמעתיקים מה שהם למדו משרשור אחר, אבל רבאק, תרגעו - יש הרבה מידע שרץ ברשת, ובדיוק כמו שהוא נכון לכל תחום אחר (לדוגמא, מחיר של אביזר כלשהו בחו"ל), מידע בעל מגמתיות מסוימת (דוגמאות מרובות, ולא אחת), שווה בדיקה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

307 כ"ס על הנעה קדמית? כמה אתה חופר? :shock:

 

 

 

 

עתיד, אני לא יודע מה הניסיון שלך עם וולוו-ים למיניהם, אבל ידוע שצ'יפ וצנרת חביבה עושים רק חסד על המוגדשות T למיניהן - ולראיה גם S70 T5, שההספק בה מזנק באופן ניכר.

 

ולראייה, ציטוט מאתר SuperChips:

 

 

 

האתר: http://www.superchips.co.uk/models.php

 

אני מאמין שניתן להפיק תוצאות אפילו טובות יותר, עם שיפורים נוספים מסביב.

לא כל מה שכותב יצרן חלק נכון בהכרח. היצרן מעוניין למכור ולכן גם יכול "ליפות" מעט את האמת.

אין כמו ניסיון של בעל רכב וכמו שעתיד ציין עד כה אין תגובה אחת כזאת.

Veni Vidi Vici

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

volvo 240 : אם הייתי רוצה מידע כללי אני אחפש לבד תודה

 

בקשר לצ'יפ אתה כנראה לא קורא מה שכתבתי כי אוטו שהורכבו עליו 3 סוגי צ'יפים ועדיין עומד בדיוק עם רכב זהה סטנדרטי זה לא שיפור

יש מנועים שצ'יפים משפרים אותם בפלאים נגיד ה20VT של VW יש כאלו שצ'יפים לא משפיעים, לצאת בהנחה כללית שרכב טורבו ישופר עם צ'יפ זה הנחה כללית שלרוב צודקת אבל היא כללית

במקרה הזה ספציפית הצ'יפ לא עוזר נקודה. חבל שאתה מתעקש פה על דברים שאין לך ניסיון איתם, אתה מוזמן לאתר את ינון הכינוי שלו זה INONI נדמה לי או משהו בסיגנון ולשאול אותו בעצמך

 

בקשר לכל הספקנות : כן יש ספקנות, כי לצערי לא מעט דברים בפורום נכתבים על בסיס של חוסר ידיעה וגורמים נזקים גדולים כספית לאנשים שמחזיקים מהפורום אמין ומהמן !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתם זורקים פה הרבה דברים לאוויר ורובם בלי ביסוס אחרי זה.

 

eliranavitan1985 - יש לך אוטו שונה לחלוטין !, בנוסף לזה גם אצלך לא בטוח שעוד 15 אלף קילומטר לא תרגיש חופש בגיר, אל תהיה בטוח שהאמינות היא אינסופית או בכלל שווה לרכב לא משופר

 

בקשר לשיפור : אני מציע לך שוב לקרא את מה שכתבתי ולהבין שצ'יפ ברכב הזה הוא כוסות רוח למת, ולא מוסיף כלום

 

מאור : כמו שאמרתי לאלירן, אם אין לך ניסיון שיפור עם הרכב הספציפי הזה !!, אל תציע דברים אוניברסאליים,

בטח אל תציע לו לשפר כח מנוע עם שעון גדישה וEGT,

איך קבעת שמשאבת הדלק חלשה מידי ? אולי היא מספק את מה שהמזרקים יכולים לשחרר, ואז מה הטעם בעצם ? לא משנה איזה משאבה תשים המזרק לא יכול יותר.

 

צנרת ? אתה יודע שקוטר הצנרת הוא כזה ש2.5 אינץ' משפר אותה פלאים ?, צ'יפ מתאים ועוזר ? אתה בטוח ?

 

בקיצור : שאדם נכנס לפורום הזה הוא רוצה תשובות מקצועיות שמבוססות על יד וניסיון עם הדגם הספציפי שברשותו, מאמרים כלליים יש כמו זבל...

 

כן עתיד אני יודע שהצ'יפ והצנרת משפר תאוטו הזה, מניסיון!!!

ואיפה רשמתי ששעון EGT משפר כוח?

אני אמרתי שהוא צריך EGT כי זה משהו שנחוץ לרכב משופר...

 

לילה טוב!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ילדים?!! למה לריב? יש מספיק לכולם :wink:

 

עתיד אחי,אני יגיד לך את האמת? קצת קשה לי לקבל עצות בנושא מאחד שמשווה את הT4 לכריזמה :?

נעלבתי,באמת..

וחוץ מזה, מהסיפור על הT4 עם הצ'יפ לעומת הT4 המקורית,

מעניין אותי לדעת האם הרכבים האלה היו בדיוק אבל בדיוק באותו מצב מכני לפני הבדיקה??

מספיק שלזאת עם הצ'יפ יש אינג'קטורים סתומים או פילטר דלק שצריך החלפה וכבר כל הבדיקה הזאת שווה ל..

אני מצטער אבל לפי זה אי אפשר לדעת כלום ולעומת זאת אני שמעתי לא על אחד על על כמה וכמה אנשים עם רכב זהה (מנוע 1855 CC אגב ולא 2.0) ששמו צ'יפ ומאוד מרוצים מהתוצאות.

אני צריך רק להתארגן על כסף (הסיפור עם הגימגום עוד לא נגמר וזה קצת מעכב את העניין ומוריד לי את התקציב)

אבל לדעתי כבר בתחילת החודש הבא אני יחזור אליכם עם תשובות בנושא ואני בטוח שהן יהיו חיוביות.

תודה לכולם אגב על התגובות 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדובר בשתי מכוניות חדשות, מתוחזקות בצורה קפדנית, ........יודע מה יש לי הצעה לך, שאתה עושה צ'יפ תעשה אצל גיא פרילינג ותסכם איתו שאם ב24 שעות שאחרי הרכבת הצ'יפ אתה לא תהיה מרוצה = לא תהיה תוספת משמעותית לטעמך, אז הוא יפרק אותו ואתה תשלם לו מה שתסכם איתו על פירוק והרכבה....

 

ככה לא יכאב סתם בכיס

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5893 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...