Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

בגלל זה אני קונה אותם יד 2, שמישהו אחד יספוג את ירידת הערך ואת השוק הישראלי ואני נהנה מההפקר.

גם כשאני ארצה למכור אתקל באותה בעיה, שוק בעייתי עם יצרן לא פופולרי אבל באחוזים ההבדל לטובתי, והרכבים שיוצאים ממני מלוקקים מסודרים מטופלים במקסימום הנדרש עם היסטוריה מפורטת, חשבוניות וקבלות, רק במוסכי יבואן ונקיים כאילו יצאו מהניילון.

 

אתה בהחלט צודק.

ירידת ערך זה יתרון ברכישת רכב משומש. משום מה רוב האנשים רואים בזה חיסרון.

 

 

לפני כשעה, שחר 1 כתב:

עכשיו אתה שוקל לקנות אחת כזו חדשה.

 

נראה לי שהוא ירד מזה.

 

אכן גישתו לא תואמת את השרשור שפתח

פורסם
לפני 5 שעות, razi_pazi כתב:

 

אתה בהחלט צודק.

ירידת ערך זה יתרון ברכישת רכב משומש. משום מה רוב האנשים רואים בזה חיסרון.

 

 

 

נראה לי שהוא ירד מזה.

 

אכן גישתו לא תואמת את השרשור שפתח

גישתי היא שלצודקת צריך רכב חדש, לא יקר מדיה וירידת הערך באחוזים פחות משמעותית מירידת ערך של רכב מנהלים.

האינסיגניה שלי עלתה 260 אלף שקל כחדשה, אחרי 4 שנים איבדה 65% מערכה.

היונדאי של אשתי איבדה 40% בחמש שנים, נשמע הרבה אבל תאכלס איבדה 40 אלף שקל.

אין לי יכולת לרכוש רכב חדש מהניילונים שיתאים למכור לנהיגנ כמוני אז קונים יד 2 ונהנים מאיבוד הערך הראשוני.

אצל הצודקת השיקול שונה, מדובר במיני משפחתית, בדרך כלל היו מתחת ל100 אלף שקל כחדשות (היום המצב שונה ובמחיר כזה קונים חבילה של פיסטוקים), והיא נהנית מרכב חדש באחריות שמביא אותה מנקודה א לב׳ ביעילות וללא חשש.

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, `Infinity כתב:

 

 

לפני 9 שעות, `Infinity כתב:

 

 

לפני 9 שעות, `Infinity כתב:

 

בתור חובב אופל לשעבר, לי היה אסטרה H ותמיד חלמתי לשים את הידיים על אסטרהH GTC, לאמא שלי היה אופל אומגה בשנות ה 80.

אבל מאז שהם הפכו להיות פג'ו בתחפושת אני כבר לא מוצא בהם עניין, למרות שמבחינה עיצובית אני חושב שהאסטרה L היא ההאצ'בק הכי יפה ב 5 שנים האחרונות.

 

Ds4 הרבה יותר יפה

עריכה אחרונה על ידי RROONNII30

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...