Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעש מהשסתומים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8324 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן. אני לא יודע עם זאת בעיה אבל האוטו התחיל לעשות רעש מכיוון השסתומים במיוחד שאני לוחץ או מוריד הילוך יש רעש חזק המנוע עבר 103K מה זה יכול להיות :?:

פורסם
אהלן. אני לא יודע עם זאת בעיה אבל האוטו התחיל לעשות רעש מכיוון השסתומים במיוחד שאני לוחץ או מוריד הילוך יש רעש חזק המנוע עבר 103K מה זה יכול להיות :?:

 

אהממממ..... שסתומים אולי ? :twisted:

 

בוא תפרט קצת יותר , מה , מי , מאיפה ?

פורסם
אהלן. אני לא יודע עם זאת בעיה אבל האוטו התחיל לעשות רעש מכיוון השסתומים במיוחד שאני לוחץ או מוריד הילוך יש רעש חזק המנוע עבר 103K מה זה יכול להיות :?:

 

אהממממ..... שסתומים אולי ? :twisted:

 

בוא תפרט קצת יותר , מה , מי , מאיפה ?

מזאת אומרת לפרט, יש יותר רעש חזק ממה שתמיד היה בנסיעה.

פורסם

תעשה ככה

פתח מכסה מנוע

תן טורים עד 6 - 7

ותשחרר

אם יוצא עשן מכיוון המנוע אז כנראה שזה בעיה בסעפת הפליטה (לי יש סדק ויש לי רעש מעצבן)

בחינת שסתומים

יכול להיות שצריך להחליף לך מרימי שסתומים :roll:

פורסם

יכול להיות שהרעש נובע מזה שהשמן איבד מהתכונות הטובות שלו ,ונהיה דליל מידי. ולכן הוא לא מצליח למלות את הרווחים שנוצרו מבלאי של המנוע.

כך לפחות אני חושב

×
×
  • תוכן חדש...