Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6979 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם שמי גל ואני חדש פה.

 

אני צריך את עזרתכם ברכישת מערכת כוללת של פאנל רמקולים אחוריים ומגבר.

 

אין לי הרבה מושג במערכות לרכב אני רק יכול לתת לכם כיוון על מה אני חושב ובכל השאר אני סומך עליכם!!

 

תקציב עד 4000 שקל

 

1.יש לי מאזדה לאנטיס 323 מודל 2004 (אין לי מושג איזה גודל חורים יש, לכן הבאתי את דגם האוטו).

 

2. סט אחורי - חשוב לי שיהיו חזקים כי אני לא מתכוון לקנות סאבוופר (פשוט לא אוהב את זה).

 

3. טוויטרים - אם צריך (יש לי סט קידמי קומפוננט של jbl כולל טוויטרים)

 

4. מגבר- מספיק חזק!!!כדי להחזיק מערכת שלמה (אם אפשר לקבל קצת הסבר לגביי יציאות מה זה אומר 5 יציאות, והספק לכל יציאה מה עדיף הספק rms לכל יציאה או הספק כולל rms לכל היציאות? )

 

5. פאנל של פיוניר קורא mp3. לפאנל אני מוכן להשקיע עד 1200-1300 שקל גג!!

 

חשוב שהמערכת תוציא צלילים נקיים וחדים אך גם חזקה!!

חשוב לציין שיש לי סט קומפוננט של JBL 210W 70wrms לבמה הקידמית.

 

תודה לכל העוזרים גל:-)

פורסם
שלום לכולם שמי גל ואני חדש פה.

 

אני צריך את עזרתכם ברכישת מערכת כוללת של פאנל רמקולים אחוריים ומגבר.

 

אין לי הרבה מושג במערכות לרכב אני רק יכול לתת לכם כיוון על מה אני חושב ובכל השאר אני סומך עליכם!!

 

תקציב עד 4000 שקל

 

1.יש לי מאזדה לאנטיס 323 מודל 2004 (אין לי מושג איזה גודל חורים יש, לכן הבאתי את דגם האוטו).

 

2. סט אחורי - חשוב לי שיהיו חזקים כי אני לא מתכוון לקנות סאבוופר (פשוט לא אוהב את זה).

 

3. טוויטרים - אם צריך (יש לי סט קידמי קומפוננט של jbl כולל טוויטרים)

 

4. מגבר- מספיק חזק!!!כדי להחזיק מערכת שלמה (אם אפשר לקבל קצת הסבר לגביי יציאות מה זה אומר 5 יציאות, והספק לכל יציאה מה עדיף הספק rms לכל יציאה או הספק כולל rms לכל היציאות? )

 

5. פאנל של פיוניר קורא mp3. לפאנל אני מוכן להשקיע עד 1200-1300 שקל גג!!

 

חשוב שהמערכת תוציא צלילים נקיים וחדים אך גם חזקה!!

חשוב לציין שיש לי סט קומפוננט של JBL 210W 70wrms לבמה הקידמית.

 

תודה לכל העוזרים גל:-)

 

 

המלצה שלי , פיוניר פאנל DEH-P6950IB MP3 בערך 1300 עם אחריות של פיוניר .

קומפוננט יש לך מעולה עם טווטרים מצוינים (כל אחד ואיך שהוא אוהב אז תנסה לשמוע כמה טוטרים ומה שתאהב פשוט תחליף)

מגבר כמובן הJBL GTO75.4 ב 1200 שקל אחד חדש עם אחריות והכל .

לרמקולים אחורים אני לא ממש יכול להמליץ לך אני בטוח שיש אנשים שיותר מבינים ממני ושמעו יותר ממני .

1300+1200+כ 550(התקנה טובה)+איזה 500 לאחורים ברמה +150-200 שקל לחיוט איכותי (תקנו אותי אם אני טועה)

 

יוצא לך בערך 3700 שקל ויכול להיות שתצטרך לעשות הגבהות במזדה כי מקדימה החור הוא 5*7 והקומפוננט עלול לגעת בחלון ולא אלפשר לו להיסגר ואולי איטום אם אתה רוצה .

אם תקנה הכל מאותו חנות ותעשה שמה את ההתקנה יכול לצאת לך הרבה יותר זול , או לחלופין לקנות מוצרים יד שנייה .

פורסם

4*200 RMS ב 4 אום ? נשמע לך טוב ? אחוז עיוות 0.008% אם זה היה נכון והוא היה איכותי תאמין לי שהוא היה מגבר הכי נמכר בשוק יותר לא היו צריכים מונובלוק ולא כלום אחד כזה מרים לך סט מורל אילייט וסאב L7 של קיקר .

 

ממליץ לך בחום את ה JBL .

פורסם

יש משהו יותר חזק שאתה ממליץ עליו?

 

ב. אני צריך רמקולים איכותיים וחזקים לאחוריי הרכב אני לא מתכוון לקנות סאב לכן חשוב שיהיו חזקים ואיכותיים.

פורסם
יש משהו יותר חזק שאתה ממליץ עליו?

 

ב. אני צריך רמקולים איכותיים וחזקים לאחוריי הרכב אני לא מתכוון לקנות סאב לכן חשוב שיהיו חזקים ואיכותיים.

 

למה אתה צריך משו יותר חזק ?? המגבר מספק 104 RMS לערוץ הקופוננט שלך הוא 70RMS ונגיד תקנה אחורים שיספקו 100-110 אז זה יתאים לך מעולה המגבר הזה , ביחס עלות תמורה אני לא רואה אחד יותר טוב כרגע , חוץ מזה שאין בעיה להביא מגבר שיספק יותר רעש אבל רצית גם איכות וגם עוצמה ופה תמצא את שניהם .

אור .

פורסם

אני חושב שבקשר ל 6X9 אחוריים הוא יכול ללכת על הJBL CS3196 (אולי טעיתי בספרות) שמוכרים באוטו דיפו וכו' - כ340-350 שקל. לרמקולים מעולים!

את השאר תשקיע בהתקנה\ איטום.

 

*המלצתי עליהם גם בגלל שהוא לא רוצה סאב, והם נותנים באס יפה וישלימו לו טוב את הקדמיים לדעתי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מה עם המגברים של היפוניקס , פולס , מאק ?

 

יש אפשרות לקנות היפוניקס או פולס ביד שנייה מה אתם אומרים?...

×
×
  • תוכן חדש...