Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה לקנות זוג קומפוננט ומגבר ואני רוצה את עצתכם.

אני יודע שרמקולים נשמעים לכל אחד בצורה אחרת ומה שטוב לי לא בהכרח ישמע טוב לאדם אחר אבל בכל זאת...

 

שני הקומפוננט הם:

1.rockford p1625 שעולים 760 ש"ח

2. morel pulse 6 שעולים "רק" 549 ש"ח

 

שני המגברים הם:

1.rockford p450 שעולה 1300 ש"ח

2. rockford p4004 שעולה 1500 ש"ח

 

 

חברה תודה על העזרה.

בנוסף אם מישהו חושב שיש דברים יותר טובים בסביבות המחירים האלה פלוס מינוס אשמח לקבל מימנו עצה.

פורסם

את הקומפננט של רוקפורד עוד לא יצא לי לשמוע אבל את המורל יצא לי לשמוע בכמה רכבים ויחסית למחיר שלו הוא מציאה ממש.

 

בתקציב הזה הייתי ממליץ לך על המגבר של mac audio

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=360873

 

מגבר איכותי(לא כמו הרוקפורד) אבל לדעתי הוא יתן לך יותר עוצמה ביחד עם איכות לקומפננט ואם תרצה לחבר אליו גם סאב אז יש לו נתונים מתאימים שיכולים להרים סאב.

 

ד"א שמעתי את הזוג הזה והם ממש מתאימים.

מיקי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

 

מגבר איכותי(לא כמו הרוקפורד) אבל לדעתי הוא יתן לך יותר עוצמה ביחד עם איכות לקומפננט ואם תרצה לחבר אליו גם סאב אז יש לו נתונים מתאימים שיכולים להרים סאב.

י.

 

ואני בטוח שלא שמעת שומדבר מוגבר על הרוקפורד הנ"ל בחיים שלך. ותגיד שלא. איכותי , והרוקפורד לא? הרוקפורדים למיניהם מגברים מאוד איכותיים, מאוד חזקים (אנדרייטד), ומאוד שווים את הקניה שלהם. תעשה פה סקר בין הזד 4200 לאחד מהרוקפורדים הנ"ל, ותבין שמה שרשמת לא לעניין בכלל. לי יש כזה, והוא איכותי מאוד, חזק, ושווה את המחיר שלו. מתחמם, אבל עד היום לא נכנס לפרוטקשן אחד אפילו. בקיץ הוא כנראה כבר ייכנס אחרי נסיעה ארוכה (אין מגבר שלא נכנס לפרוטקשן, כי פשוט אין). צריך להכיר את המגברים לפני שרושמים עליהם תגובות. את ה-זד4200 אינני מכיר, אבל לפי חלק מחברי הפורום כאן, הוא מגבר נחמד ולא יותר מזה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ואני בטוח שלא שמעת שומדבר מוגבר על הרוקפורד הנ"ל בחיים שלך. ותגיד שלא. איכותי , והרוקפורד לא? הרוקפורדים למיניהם מגברים מאוד איכותיים, מאוד חזקים (אנדרייטד), ומאוד שווים את הקניה שלהם. תעשה פה סקר בין הזד 4200 לאחד מהרוקפורדים הנ"ל, ותבין שמה שרשמת לא לעניין בכלל. לי יש כזה, והוא איכותי מאוד, חזק, ושווה את המחיר שלו. מתחמם, אבל עד היום לא נכנס לפרוטקשן אחד אפילו. בקיץ הוא כנראה כבר ייכנס אחרי נסיעה ארוכה (אין מגבר שלא נכנס לפרוטקשן, כי פשוט אין). צריך להכיר את המגברים לפני שרושמים עליהם תגובות. את ה-זד4200 אינני מכיר, אבל לפי חלק מחברי הפורום כאן, הוא מגבר נחמד ולא יותר מזה.

 

גיא.

 

שמואכר היקר.

אתה כנראה לא הבנת אותי, התכוונתי בזה שאמרתי שהמק האודיו יתן עוצמה ואיכות אבל לא אותה איכות כמו שהרוקפורד יתן.

עכשיו העיניין ברור?

רוקפורד היא חברה טובה עם שם טוב ומוצרים עוד יותר טובים.

 

אני לא יודע מה איתך אבל אם תחבר את המורל להגברה של 50rms לעומת 110 מה תעדיף?

אני אעדיף את ה110rms.

או קיי הרוקפורדים ידועים כאנדרייטד אבל לא להגזים.

 

מיקי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

110 של מאק אודיו לעומת 60 של רוקפורד במצב אופטימלי? רק רוקפורד. ועוד על סט שלא דורש הגברה רצינית. הדוטק שלי מקבלים כביכול 60 מהרוקפורד הנ"ל, והגיין לא קרוב ללהיות עד הסוף. ככה שלא הכל עניין של הספקים.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

תראה, לכל אחד יש העדפות משלו. אני למשל מעדיף להגביר סט קומפננט\סאב על 3\4 ממה שהם צריכים, נכון ככה השחיקה מורגשת יותר אבל אני מעדיף לנצל את הסט\הסאב כמה שיותר ואז אם יש צורך לקנות משהו יותר טוב.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

חברה תודה רבה על העזרה אבל לא עניתם לי איזה מגבר יותר טוב ואיזה קומפוננט רצוי לשלב איתו?

פורסם

תראה לא יכול להיות שתיהיה תשובה חד משמעית, כל אחד מעדיף משהו אחר וכל אחד חושב אחרת.

אם יש לך אופציה לקפוץ לחנות סטריאו ולשמוע את הרכיבים זה יהיה טוב, ככה תיהיה לך את התשובה הכי טוב-שלך עצמך.

 

מיקי.

Mazda 3 Integrated HU + JBL MS-8 | Audison Voce 3Way | Nakamichi PA-2100 | Helix B4 Precision | Hifonics 1206D | AA Arsenal 12

פורסם

גיא. אני מביא שאתה אוהב רוקפורד! זה נחמד. אבל זה לא עושה את הציוד שלהם למצייין. וכו. יש להם המון ציוד שהוא פשוט זבל שלא שווה את הכסף!

מה שהציוד של רוקפורד מתומכר יקר שפשוט לא שווה לקנות אותו.

לדוגמא הP4004 הראשון. שהיה בקושי 50W RMS. (לא אנדר רייטד. הוא היה אובר רייטד!!!!). ורק אחרי הנפילה בכל העולם הוא שונה לדגם שנותן טיפה מעל ל50.

 

וגיא אתה אמור לדעת השגיין זה לא ווליום!!! זה כפתור איזון בין מתח הכניסה (העוצמה של האות הנכנס מהרדיו) לבין הרגישות של המגבר לאות הזה.

 

אני יכול לכוון לך את הגיין למקסימום! ושהסט יהיה זהה. ולמצב שהגיין סגור.! והכול תלוי במתח היציאה ברדיו דיסק! (הPRE OUT V. של המכשיר)

 

ואני לא חושב שהאיכות של רוקפורד הן בשמיים. כמו שאתה מתאר! האיכות סבבה. אבל אל תגזים. המק אודיו לא פחות איכותי! זה שהוא לא מוכר לא עושה אותו לפחות איכותי!

 

** אגב הסיבה שרוקפורד מוכרת בארץ זה כי היבואן שלה הוא מבין הראשונים שדחפו חזק את הציוד. ועסק בפרסום. ובנה מכונית הדגמה. (GMC מטורפת).

ומק אודיו לא עשה את זה. זה אומר שהמוצר פחות טוב?

 

אני הייתי קונה מגבר טיפה יותר חזק. במקרה הזה את המגבר שיתן יותר (כמובן תלוי בחברה. תלוי בגם הספציפי). ולא במותג עצמו. אני לא ישלם עוד שקל בגלל שזה רוקפורד!

 

וגיא. היה לי לאנזר. (הדגמים השחורים מצויינים!.) היה רד סאונד. הוא קונקורד. ואף אחד מהם לא התחמם לרמה שאתה לא יכול לגעת בו! ואני הייתי מעביד אותם שעות! נסעתי לאילת (נסיעה שלקחה 4וחצי שעות. בגלל עומס. והרכב לא נכבה לרגע. והמגברים לא רתחו. ולא היה לי פרוטקשן בחיים!!

 

לגבי הקומפוננטים.

תלך לשמוע! אי אפשר אחרת.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אלי אתה התבלבלת קצת. לא טענתי שהם כאלה טובים. הם מגברים בינוניים (הסדרות האלה או לפחות שלי), אבל לטעמי שווים את הכסף (כמובן לא הכסף שרשום באינטרנט כי את המגבר הזה אפשר להשיג בפחות אם מחפשים במקומות הנכונים). ובקשר ליציאות של הרדיו דיסק אני הבנתי את זה כבר על בשרי, מהחלפה של ה-4850 ל-6850, שהיה לי שינוי גדול בסאונד לטובה, למרות שאני לא בטוח שהיציאות הם לא באותה עוצמה (ב-6850 4V, ב-48 אינלי מושג).

 

לגבי התמכור זה ידוע, אבל הרבה מאוד חברות מתומכרות במחירים גבוהים ולא הגיוניים. זה לא חדש לנו.

 

לגבי הפרסום שלו את זה אני גם יודע (לא ידעתי על ה-GMC). בגלל זה הם מאוד מוכרים בארץ.

 

בקשר לפרוטקשן זה גם תלוי איפה אתה שם אותו ואיזה תנאים יש לו. או שאני טועה? כי לי נראה שהוא דווקא כן ייכנס לי לפרוטקשן בנסיעה של 3-4 שעות ביום קיץ לוהט (למרות שפעם אחת בלבד אחרי כמה ימים שקניתי אותו נסעתי איתו בקיץ שעתיים וחצי בווליום דיי גבוה רק כדי לבדוק אם הוא בסדר ולא נכנס לפרוטקשן. לא זוכר אם היה ממש חם, אבל לא נראה לי).

 

בכל מקרה אלי, שלא תחשוב שאני כל כך מתלהב מרוקפורד, פשוט שלדעתי בדגמים הבינוניים הם דווקא אחלה מגברים ומספקים את הסחורה, ואני מתאר לעצמי שהדגמים הגבוהים יותר באמת כבר משהו אחר.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

המק אודיו לא אח של הפולס אודיו? היה על זה דיון בעבר,או שאני טועה?

Head Unit:Pioneer 6950ib

Amplifier:pulse audio-ba2900

Component:morel tempo+mt22+mx22.2

Sub:JL 12W1 back:pioneer 350w

×
×
  • תוכן חדש...