Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7015 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דבר ראשון ברצוני לציין שזו פעם ראשונה שאני מפרסם הודעה חדשה

אז אם טעיתי איך שהוא אני מתנצל מראש.

 

ברשותי קליאו ספורט MK1 ואני מעוניין להחליף את השמן בגיר.

לאחר קריאה רבה בפורום הבנתי שהשמן המומלץ הוא TRANSELF TRX

אבל הבעיה היא שאני לא מוצא אף אחד שמוכר את הנ"ל.

לפי מיטב הבנתי היבואן הרישמי לא מייבא אותו ובדקתי גם אצל אילן

מצנטרל שכבר לא מחזיק ELF והוא ממליץ בחום על שמן של

BG 75W 80 סינטטי מלא.

מישהו יודע איפה אפשר למצוא את ה TRX ?

מישהו מכיר את חברת BG ויודע אם השמן שלהם מתאים לקליאו ספורט ?

 

 

תודה מראש לכל העונים והעוזרים

 

אביתר.

פורסם

שלום לך ידידי

 

היבואן הוא א.י. שורק שיווק והפצה בע"מ.

כל המעוניין לרכוש את מוצרי החברות, נא לפנות ליעקב ברוך בטלפון: 052-4315712.

לציין שהופנתם ע"י אפי מפורום הרכב.

 

כעיקרון שמן של BG הוא שמן טוב וחברה היא ידוע בתחום תוספים לשמנים ולדלק.

אם הצמיגות של השמן היא מתאימה לדעתי ניתן להישתמש בו. בכל אופן השמן הזה הוא טוב יותר מהשמן שימלאו לך במוסך מורשה היבואן.

Seat Leon ST 1.2 Tsi

×
×
  • תוכן חדש...