Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7011 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

יש לי פורד פוקוס משנת 2001 ואיתו המצבר המקורי (של Motocraft).

אין לי שום בעיה של התנעה וכשהייתי אצל המוסך, בדקו לי את המצבר ואמרו לי שכדאי להחליף אותו.

(למרות שהאוטו מתניע לי בלי בעיות).

אני יודע שהמצבר כבר בן 6 שנים - אבל האם בכל זאת כדאי לי להחליפו או לחכות עד שבאמת הרכב לא יתניע??

 

מה לעשות?

 

תודה לעונים.

פורסם

אם המצבר לא מראה סימני גסיסה אני לא רואה סיבה להחליפו.הקפד לבדוק את גובה הנוזל בתאים, ושים לב באם המצבר נחלש ע"י הסתכלות על האור בתא הנוסעים בעת הנעה (אם זה מתעמם בעת ההנעה).

 

יוסי.

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לכאורה אין טעם להחליפו, מאידך , מצבר בן 5-6 שנים? אם אתה לא לחוץ בכיס, מהר להחליף.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

שים לב לשים מצבר מתאים, בדכ' זורקים בפוקוסים מה שיש במלאי, ושם הולך מצבר נמוך שמתחבר לתושבת המצבר שהיא בעצם רצועה באורך מדויק.

 

אני הייתי מחליף, ואף מוכן להתערב איתך שאם תפתח את קופסת המצבר תגלה קורוזיה על הקטבים.

פורסם

מצבר בן 6 שנים,גם אם הוא מניע את הרכב בלי שום בעייה, הוא כבר גוסס,בוקר אחד בהפתעה הוא כבר לא יניע לך.

בכל אופן, מצבר חלש מאוד בן 6 שנים, יכול לגרום לתקלות ולגמור לך את האלטרנטור.

אני לא הייתי לוקח סיכונים.

פורסם

מסכים עם דברי קודמי.

לי יומיים לאחר שרכשתי את הרכב,הלך בפתאומיות המצבר שטרם לכן לא הראה ביומיים הראשונים שום סימן לגסיסה[המצבר היה בין 4 שנים לצורך העניין],הנעתי בדחיפה ויום למחרת החלפתי לוולטה.

ככה שבאמת יום בהיר אחד באמצע שום מקום המצבר שלך יכול לתת את נישמתו לבורא בלי הודעה מוקדמת.

אם א כלכלית זה כבד עלייך,משוך איתו עד שיתפגר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אני אומר משהו שקצת ישמע לא הגיוני לכמה מיכם:

המצבר עוד מניע והאותו נוסע, המשך לנסוע, תתקע? התנע עם כבלים וסע להחליף את המצבר.

 

מצבר חדש עלול למות בכל יום בדיוק כמו המצבר הנוכחי, אולי רק בסיכוי נמוך יותר.

 

 

If it ain't broke don't fix it

פורסם

אני מחזק את דברי דניאל.

מה שכן - אם תמצא מצבר במבצע סופר אטרקטיבי, קנה ושים אותו בצד. אתה תזדקק לו בטווח של חודשים.

פורסם

תודה לכולם על התשובות.

כנראה אני אקנה מצבר חדש ואחליף את מה שיש לי....

השאלה היחידה שלי שנותרה היא על איזה סוג מצבר ללכת?

מה ש- ori793 אמר: "שים לב לשים מצבר מתאים, בדכ' זורקים בפוקוסים מה שיש במלאי, ושם הולך מצבר נמוך שמתחבר לתושבת המצבר שהיא בעצם רצועה באורך מדויק."

דיברתי עם "שנפ" (עם היבואן) והם אמרו שמספיק מצבר של 45 אמפר שגם מתאים לגודל (מצבר נמוך).

האם זה יספיק לפוקוס שלי? או שללכת על מצבר של 55 אמפר? (פשוט מעיפים את הרצועה ומחברים את המצבר לתושבת).

 

ההעדפה שלי היא ללכת על ה- 45 אמפר כי ככה לא צריך לעשות יותר מדי תימרונים אך האם זה מספיק?

פורסם

בזמנו כאשר נהרס בדייהו שלי האלטרנטור השמלאי אמר שהוא נהרס בגלל שההתנגדות של המצבר עלתה ולכן הוא גרם לעומס על האלטרנטור , המצבר אז היה בן 8 ועבד ללא שום בעיה .

המצבר היה מצבר יבש של חברת DELKOR .

פורסם

 

If it ain't broke don't fix it

 

מה לא ברור כאן?

 

גם המנוע שלך ימות בעוד 30K , כנראה (או שלא).

כל עוד המצבר תקין - אין סיבה להחליפו, נזק נוסף לא ייגרם (כמובן שאם הוא יילך יום אחד, תצטרך להחליפו, אבל די לשעה בצרתה).

פורסם
אני מחזק את דברי דניאל.

מה שכן - אם תמצא מצבר במבצע סופר אטרקטיבי, קנה ושים אותו בצד. אתה תזדקק לו בטווח של חודשים.

 

עצה טיפשית!

 

מצבר שמאוחסן "בצד" ללא טעינה סובל מסולפציה, כלומר הצטברות של שכבה מבודדת של גבישי גופרית על גבי לוחות המצבר. מצבר שסובל מסולפציה הוא מצבר מת, אפילו אם הוא לא הותקן אף פעם ברכב. יתרה מזו, הסולפציה היא תהליך בלתי הפיך!

פורסם

אני לא בטוח שאתה צודק.

ראית איך מאכסנים מצברים באוטו דיפו ואצל חשמלאי רכב? בערמה כשהמצבר מנוילן בניילון עבה.

פתחת כדי לטעון אותו וחשפת את קטביו - הפכת אותו למשומש.

 

התופעה שאתה מדבר עליה לוקחת (לפי מיטב זכרוני) זמן ארוך מאוד שנמדד בשנים. אלמלא כן כל מצבר אחרי נסיעה לחו"ל היה סובל מהתופעה.

 

תקן אותי אם אני טועה.

×
×
  • תוכן חדש...