Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות: פונטו HGT אל מול 206 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תשמע... אין לי מושג אם בחיים שלך אפילו עלית על הקליאו ליותר מ5 דקות, אבל הדברים שלך פשוט מבוססים על כלום, שהם מבוססים על כלום לגבי הנהיגה של רוני וכמו שהאיביזה של קובי היא כל דבר חוץ ממקורית.

 

אני ינסה להסביר לך, במצב מקורי הקליאו נותנת "בראש" לאיביזה בכל מצב ובכל צורה.

אחרי שיפורים, צ'יפורים ועוד כל מיני דברים בקו ישר האיביזה קצת יותר מהירה.. כן כן גם עם ה"200" כ"ס היא עדיין לא הרבה יותר מהירה בקו ישר.

בכבישים אמיתיים, אני ממש לא מדבר איתך על ג'ימקאנות הקליאו מפרקת את האיביזה ברמה כזאת שאין מצב שאתה רואה אותי אחרי 2 דקות של נסיעה בנס-הרים.

באמת שאין מה להשוואת.

 

ושוב לגבי סוגיית האמינות המטומטמת הזאת שעולה פה כל הזמן, הקליאו שלי חוץ מלטיפולים וכמה שטויות לא נכנסה אף פעם למוסך בגלל תקלה טכנית, אז חלאס עם הבולשיט הזה של האיביזה יותר אמינה.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
תשמע... אין לי מושג אם בחיים שלך אפילו עלית על הקליאו ליותר מ5 דקות, אבל הדברים שלך פשוט מבוססים על כלום, שהם מבוססים על כלום לגבי הנהיגה של רוני וכמו שהאיביזה של קובי היא כל דבר חוץ ממקורית.

 

אני ינסה להסביר לך, במצב מקורי הקליאו נותנת "בראש" לאיביזה בכל מצב ובכל צורה.

אחרי שיפורים, צ'יפורים ועוד כל מיני דברים בקו ישר האיביזה קצת יותר מהירה.. כן כן גם עם ה"200" כ"ס היא עדיין לא הרבה יותר מהירה בקו ישר.

בכבישים אמיתיים, אני ממש לא מדבר איתך על ג'ימקאנות הקליאו מפרקת את האיביזה ברמה כזאת שאין מצב שאתה רואה אותי אחרי 2 דקות של נסיעה בנס-הרים.

באמת שאין מה להשוואת.

 

ושוב לגבי סוגיית האמינות המטומטמת הזאת שעולה פה כל הזמן, הקליאו שלי חוץ מלטיפולים וכמה שטויות לא נכנסה אף פעם למוסך בגלל תקלה טכנית, אז חלאס עם הבולשיט הזה של האיביזה יותר אמינה.

 

מעניין אם אתה בעל קליאו :lol:

 

הקליאו B MK1 הייתה ברשותי במשך שבוע וכמעט קניתי אותה לאחר מכן. במהלך השבוע נהגתי על הרכב לא מעט פעמים.

 

לגבי השטויות שכתבת לאחר מכן, אני מאמין שיהיו מספר לא קטן של אנשים שיסכימו להדגים לך עד כמה אתה כותב שטויות.

 

האיביזה תהיה יותר אמינה מהקליאו בכל מצב אם תרצה או לא תרצה.

פורסם

נו באמת, תחרות העלבות בין רכבים?

 

הפואנטה פה היא לא "הרכב שלי יותר טוב, ושלך חרא", ולא "רוני הפסיד ליוני ב3 עשיריות השנייה".

אז רוני לא הנהג הטוב ביותר בעולם - אני גם זוכר ג'ימקאנה שסיוויק האצ'באק לקחה.

 

איביטורבו כתב:

האיביזה תהיה יותר אמינה מהקליאו בכל מצב אם תרצה או לא תרצה.

 

אם אתה רוצה שייקחו אותך ברצינות, למה לדבר שטויות?

 

דעתי שלי:

כסטנדרטיות, אין הבדל ענקי בקו ישר בין השתיים (קליאו ואיביזה).

מה שכן, הקליאו מביאה יכולת דינאמית יותר גבוהה, במחיר די זהה (תלוי בשנתון), ולכן לטעמי היא הבחירה המועדפת.

 

ברור שניתן להשקיע סכומים בכל רכב, ולתת ל911 בראש, אבל זה לא נושא השרשור.

PUG-306 XSI MK2

פורסם
אם אפשר גם תזכיר לי את התוצאות.

 

מה זה קשור לנושא המדובר? ג'ימיקאנה הרי היא הבמה של הנושא שאתה ואחרים מזכירים פה ועל זה אתם משחקים כנגד. אתם קוטלים את האיביזה כאילו מדובר ברכב שאין לו התנהגות כביש מספיק ספורטיבית בשביל להיות בקטגוריה בכלל. אין לי בעיה שזה מה שאתם חושבים. רק מעצבן אותי שמישהו מבקש עצה לקניית רכב חדש וזאת האונפורציה שגורמת לו לקטול את הרכב. זאת מבלי שהוא נסע ברכב או הרגיש אותו.

 

התוצאות? וואלה, לא זוכר. יכול להיות שניצחתי, יכול להיות שהנהג באיביזה ניצח (אם זה קובי כהן - אז בהחלט ובהחלט יכול להיות). זה לא משנה ב-כ-ל-ל כי כמו שכתבתי - זה לא קשור בגרוש לנושא המדובר. עברתי על כל השרשור וחיפשתי היטב איפה כתבתי את המילה ג'ימקאנה. הפלא ופלא - לא כתבתי. גם לרגע אחד לא דיברתי על הבדלים בין הקליאו לאיביזה בג'ימקאנות. יודע מה - אני אפילו מוכן להגיד שבידיים של נהג מיומן כמעט ואין הבדל. האיביזה אמנם תסבול יותר מתת היגוי, יש להניח, אבל לזכותה יתרון המומנט בסל"ד נמוך. לא שזה משנה כי בג'ימקאנה זה 90% נהג בסופו של דבר.

 

מה שכן כתבתי זה שעבור נהג המחפש רכב בעל התנהגות כביש ספורטיבית, האיביזה נחותה מהקליאו. לא הוצאתי את האיביזה מהקטגוריה. רק טענתי שיש לה מספר חסרונות ספציפיים ביחס לקליאו ול-206, בין השאר. חסרונות מהותיים מספיק בשביל שהיא לא תתאים עבורי (למשל). חסרונות שמתרכזים בעיקר בהתנהגות הכביש ובהיגוי.

תסלח לי, אבל אתה עלית על עץ ועכשיו אתה מחפש ענפים להאחז בהם - ופשוט כותב שטויות.

 

שים לב שגם כתבתי שאני מניח שעבורך האיביזה מצוינת, ובהחלט יש נהגים שעבורם היא טובה וזה בסדר גמור. רק לא צריך להפוך אותה למשהו שהיא לא.

 

בכבישים אמיתיים, אני ממש לא מדבר איתך על ג'ימקאנות הקליאו מפרקת את האיביזה ברמה כזאת שאין מצב שאתה רואה אותי אחרי 2 דקות של נסיעה בנס-הרים.

 

תרשה לי להניח שבחיים שלך לא נהגת בנס-הרים או בכל כביש נהיגה אחר. אחרת אני לא יכול להבין מאיפה הבאת את השטות המטומטמת הזאת (מצטער על השפה ה"גבוהה", השרשור הזה מתחיל לעלות לי על העצבים). הקליאו לא מפרקת שום צורה של שום איביזה בשום נס הרים. תן לי איביזה ותראה איך שאני דבוק לך לזנב (ומצפצף שתתן לי לעבור) גם אחרי רבע שעה. יותר מזה. אני מוכן לקחת כל משפחתומטית 2.0 ל' ולנסוע מאחוריך בנס הרים, נקבע נקודת עצירה ושם אתה תחכה לי. אם אתה מחכה יותר משלושים שניות אני מוכר לך את הקליאו שלי בשקל תשעים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נו ולי יש קליאו 1.4 שאני יחנה איפו שאני ארצה בחניה של הסופר.

 

פותח השרשור שאל מה עדיף: פונטו HGT או פג'ו GTI, לא היו לא קליאו ולא איביזה בשאלה ואפילו לא יכולות הנהיגה שלכם.

 

רכב הוא לא רק מנוע כמו שהוא לא רק הגה, מה שחשוב הוא כיצד הדברים מתחברים וכיצד שולט בהם ההנהג ומפיק מהם את המיטב, SORONIS, אני בטוח שאם יתנו לך איזה איביזה או פונטו ליום יומיים אתה לא בדיוק תסבול, אתה פשוט מעדיף את החבילה שהקליאו מציאה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

אסבול? אם הדלק חינם - ברור שלא. ונכון, אני מעדיף את החבילה של הקליאו ומישהו אחר יעדיף את האיביזה. אבל לא צריך להיות עיוורים לתכונות של הרכב. מותר להודות שרכב מסוים פחות טוב במשהו מסוים, ועדיין להעדיף אותו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

וואו , נהיה פה מעניין :lol: .

 

ההשואות פה מגוחכות להחריד!

שימיקאנה להשוואת רכבים - נו באמת , סיטרואן AX מתפרקת לחלוטין לקחה את כל האימפרזות (בינהם משופרות עם צמיגי סמי סליקס..) , אז? הAX עדיפה? כנראה שלא , פשוט מישל נוהג מעולה :wink: . http://www.maslulim.co.il/index.php?i=642

 

נס הרים- האגו מתחיל לטפס להרי ירושלים , כדאי שיירד לפני שיימצא למטה בתהום..

 

אני אישית חויתי חויה יפה לפני מספר שנים, היתה שם GTI6 , גולף עם 380כ"ס , פורשה בוקסטר TTP משופרת מאוד (למי שהכיר..) , TT עם קרוב ל400 כ"ס (צ') , ליאון עם 240 כ"ס משופרת מאוד והפלא ופלא אחרונה חביבה היתה אוקטביה RS סטנדרטית עם כ-4000 ק"מ על השעון.

 

מי הוביל ואף נעלם וחיכה בכל צומת - כן , האוקטביה! הנהג מוכר מהתחום , היה בעברו מדריך נהיגה מקצועית (לא אומר את שמו , אולי לא מתאים לו..).

 

עיניין האגו פה מטפס גבוה , כדאי לרדת...

 

אני אישית חויתי איביזה קופרה דנדשה לכמה דקות מעטות בערד , בקצרה מה שחויתי אחרי כמה ניסיונות קשים (אפל קונטר אפל ב90 קמ"ש +) , פרובוקציות קשות וכו' , היא היתה פשוט בטוחה! היא המשיכה בתת היגוי ססגוני ובטוח , אחיזה- היה לה! כוח - גם כן! כייף - לא ממש :? .

נ.ב: אותה איביזה קבעה באותו יום זמנים יותר טובים מה106ים ומהקליאויים... שוב זה קשור לנהג...

 

נ.ב: לגבי הפונטו - יצא לי לנהוג המון על הפונטו , היא לא גרועה כמו שעושים אותה לדעתי.

היא חביבה , זריזה (לא כמו איביזה!), וגם משחקת בזנב וכן גם נשלטת! אך ההרגשה היא כמו מול מסך מחשב , ההגה חסר תקשורת לחלוטין והכל מרגיש דיי פרווה.

לגבי ה206 - חויתי נהיגה מאוד קצרה ואין לי הרבה ניסיון אישי עליה , ההרגשה הקצרה היתה הרבה תת היגוי להיגוי יתר אכזרי (מן מעבר מהיר כזה שנושך מאוד!) , רכב רך מידיי לטעמי (זויות גלגול של משפחתית) שלא מקנה ביטחון. הגה נחמד , זמינות בסל"ד נמוך אבל מנוע משעמם חסר קצה (שוב זה לטעמי!).

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

אולי השונה מבין כולם היא ההגדרה של רכב שנותן לך כיף...

לבחור עם האיביזה - היא יושבת מצויין

לבחורוני עם הקליאו ספורט - הא יושבת מעולה

ורק לבחור שפתחאתהשרשור - אין עדיין אחת...

במיוחד אם זה רכב ספורט ראשון - אני מניח שהוא לא יגיע למגבלות כלכך מהר - ולכן באמת אולי עדיפה סחירות מול ביצועי גרזן.

לגבי אמינות - כל הרכבים שהוזכרו כאן - אמינים מאוד - למעט נקודות חולשה קטנות שיש לכל רכב - אין מה לעשות.

קודם תמצא את אחת מהשתיים(ארבע?) שאתה אוהב ואז תדבר.

או שפשוט תעשה סיבוב על כל אחת מהן - ותבחר.

פורסם
נ.ב: לגבי הפונטו - יצא לי לנהוג המון על הפונטו , היא לא גרועה כמו שעושים אותה לדעתי.

היא חביבה , זריזה (לא כמו איביזה!), וגם משחקת בזנב וכן גם נשלטת! אך ההרגשה היא כמו מול מסך מחשב , ההגה חסר תקשורת לחלוטין והכל מרגיש דיי פרווה.

לגבי ה206 - חויתי נהיגה מאוד קצרה ואין לי הרבה ניסיון אישי עליה , ההרגשה הקצרה היתה הרבה תת היגוי להיגוי יתר אכזרי (מן מעבר מהיר כזה שנושך מאוד!) , רכב רך מידיי לטעמי (זויות גלגול של משפחתית) שלא מקנה ביטחון. הגה נחמד , זמינות בסל"ד נמוך אבל מנוע משעמם חסר קצה (שוב זה לטעמי!).

 

אם אפשר, עוד תגובות כאלה בבקשה :-P .

הויכוחים ביניכם לא יגמרו, מסתבר שכל אדם שונה מחברו. אלו מעדיפים כח ואלו מעדיפים פניות. העיקר שכל אחד אוהב את מה שיש לו ביד, זה מה שחשוב.

 

הדיון נפתח עם HGT VS. GTI. איך הוא זרם לקליאו VS איביזה גם אני לא יודע :lol:

רוני, כמה עולה תיקון של פולי+חג' אביזרים? והאם ידרך לגלות סיבה מוקדמת לתקלה או למנוע אותה? וכל כמה זמן יש צורך בהחלפת טיימינג והחלפת דיסקים אחוריים?

 

בעקרון כולן נשמעות מפתות. אולי אשמע בעצת pickiki ואחפש את המועדפת.

 

אשמח לשמוע עוד דעות.

פורסם

תרשה לי להניח שבחיים שלך לא נהגת בנס-הרים או בכל כביש נהיגה אחר. אחרת אני לא יכול להבין מאיפה הבאת את השטות המטומטמת הזאת (מצטער על השפה ה"גבוהה", השרשור הזה מתחיל לעלות לי על העצבים). הקליאו לא מפרקת שום צורה של שום איביזה בשום נס הרים. תן לי איביזה ותראה איך שאני דבוק לך לזנב (ומצפצף שתתן לי לעבור) גם אחרי רבע שעה. יותר מזה. אני מוכן לקחת כל משפחתומטית 2.0 ל' ולנסוע מאחוריך בנס הרים, נקבע נקודת עצירה ושם אתה תחכה לי. אם אתה מחכה יותר משלושים שניות אני מוכר לך את הקליאו שלי בשקל תשעים.

 

רוני

 

תרשה לי לחלוק עליך, מה עוד שאתה מניח על סמך כלום.

וסתם כדי שתהנה מתמונות יפות מנס הרים משבת בבוקר לפני שהאופניים המציקים באו.

וסתם לידע כללי, אני לעומת הרבה חרטטנים פה נוהג דיי הרבה ומטייל גם אני גם מכיר לא רע את המגבלות של האוטו,

כי אני לא מחזיק את האוטו כדי להגיד יש לי אוטו מתנהג או שילדה מטורפת! אחרת הייתי נשאר עם הראלי.

 

ובלי קשר שקל תשעים נשמע לי טוב על האוטו שלך, קורולה או פוקוס?

dscn1704of2.jpgdscn1717rf0.jpg

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
התוצאות? וואלה, לא זוכר. יכול להיות שניצחתי, יכול להיות שהנהג באיביזה ניצח (אם זה קובי כהן - אז בהחלט ובהחלט יכול להיות). זה לא משנה ב-כ-ל-ל כי כמו שכתבתי - זה לא קשור בגרוש לנושא המדובר. עברתי על כל השרשור וחיפשתי היטב איפה כתבתי את המילה ג'ימקאנה. הפלא ופלא - לא כתבתי. גם לרגע אחד לא דיברתי על הבדלים בין הקליאו לאיביזה בג'ימקאנות. יודע מה - אני אפילו מוכן להגיד שבידיים של נהג מיומן כמעט ואין הבדל. האיביזה אמנם תסבול יותר מתת היגוי, יש להניח, אבל לזכותה יתרון המומנט בסל"ד נמוך. לא שזה משנה כי בג'ימקאנה זה 90% נהג בסופו של דבר.

 

רוני

 

מסכים איתך ב-100% הרוב הקובע זה הנהג ואפשר להביא כל רכב לתוצאות טובות. האיביזה באותה ג'מיקנה הביאה תוצאות מרשימות. אני מאמין שבעתיד עוד נזכה לראות תוצאות נוספות.

 

אני מעריך הקליאו כרכב ספורט ואני מודע ליתרונות ולחסרונות שלו. איך איני עוסק בהשמצות כאלה או אחרות נגדה. בט'רד בגלל הנסיבות לאחר מכן, אולי קצת חרגתי אבל אני מתנצל. אני מצפה שאנשים אחרים ינהגו דומה.

 

רוני, תאמין לי שלא עליתי על עץ. אני אולי אני בין הבודדים ביער (בעל אותו רכב) אבל פשוט הייתי חייב להביע את דעתי. אני פשוט מגיב מהצד לחלק מהתגובות פה שאם תבדוק שוב, תראה שהם ממש לא אוביקטיביות.

 

בגלל מה שעצבן אותי (הזכרתי בהודעה הקודמת) כל העניין נמרח. אני חושב שלהבא, צריך לתת תגובות יותר ממוקדות ופחות לזרוק שטויות. כמו איביזה זה אוטו פוזה או איביזה זה רק בשביל קו ישר (שד"א אגב נאמרו פה בפורום בלא מעט ט'רדים).

 

אני לא פותח מערכה של רכב X מול Y או תחרות העלבות הדדית. פשוט הגבתי בנוגע למה שעיצבן אותי.

פורסם
תשמע... אין לי מושג אם בחיים שלך אפילו עלית על הקליאו ליותר מ5 דקות, אבל הדברים שלך פשוט מבוססים על כלום, שהם מבוססים על כלום לגבי הנהיגה של רוני וכמו שהאיביזה של קובי היא כל דבר חוץ ממקורית.

 

אני ינסה להסביר לך, במצב מקורי הקליאו נותנת "בראש" לאיביזה בכל מצב ובכל צורה.

אחרי שיפורים, צ'יפורים ועוד כל מיני דברים בקו ישר האיביזה קצת יותר מהירה.. כן כן גם עם ה"200" כ"ס היא עדיין לא הרבה יותר מהירה בקו ישר.

בכבישים אמיתיים, אני ממש לא מדבר איתך על ג'ימקאנות הקליאו מפרקת את האיביזה ברמה כזאת שאין מצב שאתה רואה אותי אחרי 2 דקות של נסיעה בנס-הרים.

באמת שאין מה להשוואת.

 

ושוב לגבי סוגיית האמינות המטומטמת הזאת שעולה פה כל הזמן, הקליאו שלי חוץ מלטיפולים וכמה שטויות לא נכנסה אף פעם למוסך בגלל תקלה טכנית, אז חלאס עם הבולשיט הזה של האיביזה יותר אמינה.

 

קודם כל אל תזלזל באף אחד עד לפני שאתה מכיר את הבנאדם, נהגתי על הקליאו הרבה יותר מ5 דקות ואני ממש אוהב את האוטו אבל אני נהנה הרבה הרבה יותר על האיביזה.

 

אם בישבילך 5-6 מכוניות זה קצת יותר מהר אז שיהיה... אם אתה מוכן לנדב את הקליאו שלך אני גם יוכיח לך.

 

בכבישים אמיתיים אין מצב שהקליאו תתן לאיביזה. אין מה לעשות הקליאו לא מאיצה מהר, המנוע החזק של האיביזה מפצה על ההתהגות הלקויה שלה.

 

הויכוח הזה מי יותר טובה הקליאו או האיביזה בחיים לא יגמר כי מה לעשות אף אחד לא אובייקטיבי. יש כאלה שמעדיפים התנהגות ויש כאלה שמעדיפים כוח מיתפרץ.

 

שתי המכוניות טובות פשוט לשני סוגי אנשים.

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...