Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות: פונטו HGT אל מול 206 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
1. זה לא הגיוני אם האוטו שלך לא משופר שתרד מנתוני יצרן.

2. הייתי רוצה לראות את זה. (אני מדבר ברצינות)

 

ועוד פעם אני לא בא לרדת על הקליאו אני מאוד אוהב את האוטו הזה, הוא נראה טוב, כיף לנהוג עליו, הוא נוח בטירוף אבל בישבילי הוא לא מספיק חזק.

 

יש לכם בעיה רצינית שאתם לא מוכנים לקבל שיש אנשים שחושבים שקליאו ספורט הוא לא האוטו המושלם.

1) אתה מוזמן מתי שאתה רוצה(רצוי שישבת) אליי לנתניה לעשות סיבוב+סטופר

2) איפה ראית שכתבתי שקליאו ספורט הוא האוטו המושלם? פשוט עצבנת אותי בזה שאמרת שהיא לא מאיצה מהר...מתי כבר תפנימו? זה רכב אטמוספרי!! שלכם מוגדשת! -אין מה להשוות אלא רק את הרכבים בתור חבילה כוללת- אף אחד לא אמר שהמכוניות שלכם חלשות - להיפך ,כל פעם אומרים שהם חזקות מידי לשלדות שלהם שסובלות מתת היגוי מטורף-זה הכל.

ועומר ג ידידי - מה זה אומר שלקחתי את אותה פג'טה מדוברת בקרוב ל4 מכוניות הפרש אם יובל הפסיד לה לדבריכם!? שהיא לא חלשה?

נו באמת! אל תרד נמוך אתה יודע שאני אוהב את יובל - אני רק אמרתי את דעתי אחרי שבת.

פורסם

יש בזה הגיון מסויים.

את נתוני היצרן מבצעים עם נהג+נוסע במושב הקדמי, ואם אני זוכר נכון אז גם 75 ק"ג בבגאז'. (לגבי האחרון לא בטוח).

כמו-כן, מבוצעות 3 מדידות ועושים ממוצע.

 

אך מצד שני, את המיאוצים מבצעים נהגים מקצועיים שיודעים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

כך שיכול להיות שמידי פעם ה-average Joe יכה את נתוני היצרן.

פורסם
1) אתה מוזמן מתי שאתה רוצה(רצוי שישבת) אליי לנתניה לעשות סיבוב+סטופר

2) איפה ראית שכתבתי שקליאו ספורט הוא האוטו המושלם? פשוט עצבנת אותי בזה שאמרת שהיא לא מאיצה מהר...מתי כבר תפנימו? זה רכב אטמוספרי!! שלכם מוגדשת! -אין מה להשוות אלא רק את הרכבים בתור חבילה כוללת- אף אחד לא אמר שהמכוניות שלכם חלשות - להיפך ,כל פעם אומרים שהם חזקות מידי לשלדות שלהם שסובלות מתת היגוי מטורף-זה הכל.

ועומר ג ידידי - מה זה אומר שלקחתי את אותה פג'טה מדוברת בקרוב ל4 מכוניות הפרש אם יובל הפסיד לה לדבריכם!? שהיא לא חלשה?

נו באמת! אל תרד נמוך אתה יודע שאני אוהב את יובל - אני רק אמרתי את דעתי אחרי שבת.

 

חשוב לדעת שפיספוס בזינוק ו/או פיספוס בהעברת הילוך לרבות קצב העברה ומיקומה הנכון של העברה יעלה בזמן יקר כך שעדין קיימת האפשרות שהגלוז היה עסוק עם תחליף הסיגריה שנעוץ בפיו ולא מיצה את יכולות הרכב במלואן.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
יש בזה הגיון מסויים.

את נתוני היצרן מבצעים עם נהג+נוסע במושב הקדמי, ואם אני זוכר נכון אז גם 75 ק"ג בבגאז'. (לגבי האחרון לא בטוח).

כמו-כן, מבוצעות 3 מדידות ועושים ממוצע.

 

אך מצד שני, את המיאוצים מבצעים נהגים מקצועיים שיודעים לעשות זאת על הצד הטוב ביותר.

 

כך שיכול להיות שמידי פעם ה-average Joe יכה את נתוני היצרן.

 

גם עם שק תערובת לתרנגולות בבגאז......

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
חשוב לדעת שפיספוס בזינוק ו/או פיספוס בהעברת הילוך לרבות קצב העברה ומיקומה הנכון של העברה יעלה בזמן יקר כך שעדין קיימת האפשרות שהגלוז היה עסוק עם תחליף הסיגריה שנעוץ בפיו ולא מיצה את יכולות הרכב במלואן.

:-D :-D :lol: :lol: :-D :-D :screwy: תאמין לי אתה צריך לקבל יקיר הפורום:-o

פורסם
לדעתי אתה טועה ובגדול!

הקליאו של יובל נוסעת נהדר!!

פשוט אותה ראלי שמצוידת במנוע 16 וגיר של ראלי (לא GTI)נוסעת מעולה! כן כמו קליאו .

אותה בדיקה מול אותה ראלי היתה בסל"ד הנוח של הראלי ורק בהילוך שני...

כאשר נעשתה בדיקה בראשון המצב היה שונה והקליאו תפסה פער של כ 2 רכבים!

בקיצור - נא לא לרדת לרמות נמוכות ובטח לא לקשקש על רכבים של אחרים..

ולגבי הבחורונים עם האיביזות - חבר'ה RELAX , האיביזה לא כזאת מהירה...

 

ממה שאני רואה כאן הויכוח של "למי יש זין יותר גדול" צריך להפוך לויכוח של "מי מזיין יותר טוב" ופה חברים הקליאו מנצחת אפילו אם יש לה זין יותר קטן :-)

 

אם אתה אומר שראלי עם מנוע של GTI עומדת עם קליאו אז אתה רק מוכיח את מה שאני אומר... תכף תגיד לי שהראלי הזאת עומדת עם האיביזה ואז באמת אני יתחיל לצחוק... :lol:

 

אני לא קישקשתי כלום. לחצתי עם יובל, בהילוך שהוא רצה, הוא היה לבד אני הייתי עם עוד מישהו והוא קיבל 5 מכוניות! אתה מוזמן לשאול אותו. והיום אני גודש יותר אם זה משנה לך...

 

חשבתי שכולם פה עם הקליאו והראלי לא לוחצים בקו ישר :lol: מה קרה נמאס לכם בסיבוב??

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם
זה לא הגיוני אם האוטו שלך לא משופר שתרד מנתוני יצרן.

 

מבדקי היצרן נערכים עם נהג במשקל 75 ק"ג, נוסע עם 75 ק"ג, 50 ק"ג בתא המטען וחצי או שלושת רבעי טנק דלק.

 

אם הוא נוסע לבד עם תא מטען ריק ושוקל פחות מהאמור ורבע טנק דלק - הוא יכול לגבור על הנתונים. לא בשלוש שניות אבל אולי בחצי שנייה.

 

למהללי האיביזה:

עד שלא נסעתם באיביזה עם מעל ל 300 סוסים באמת שכל החומוס צ'יפס סלט ב 300 שקל לא מוסיפים הרבה.

 

לרוני:

לא חוכמה, בנס הרים בקטעים הטכניים שום רכב בידיו של נהג מיומן לא יברח לרכב אחר בידיו של נהג אחר מיומן ב 30 שניות. :D

 

גילוי נאות:

הכותב נסע באיביזה עם מעל ל300 כ"ס, נהג בנס הרים, נהג בקליאו, ועדיין לא מעדיף אף אחת מהנ"ל.

 

תהיו בריאים.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם

נראה לי שהדיון סטה כבר מזמן מהנושא המרכזי ,

לי יצא לנהוג על אביזיה משופרת מאוד אבל ברנו לא כל כך .

 

אין לי דעה וגם לא תהיה לי דעה נחרצת כי בסך הכל שני הרכבים האלה עם הפונט ועם הפ'יגו לא מתאימים לצרכים שלי ! תשמעו מה הבחור רוצה !!

 

לסיכום לדיון האין סופי הזה אני אצטט את הסיכום של מבחן אוטו משנת 2002 בין סיאט איביזה טורבו מול רנו קליאו ספורט כך שזו לא דעתי ואני בכלל אף פעם לא אביע אחת בדיון כזה .

 

רגיעה

 

האיביזה טורבו-ספורט של סיאט היא מכונית מהירה, מענגת, עשויה היטב, מאובזרת ובהחלט בעלת יכולת. אנשי סיאט לא עשו הרבה מעבר לשילוב מנוע חזק ומוצלח בשלדה יעילה המתגלגלת ל צמיגים מעולים במידה הנכונה.

הם לא עשו הרבה, אבל התוצאה בהחלט מוצלחת. כמה דברים צריכים שיפור על מנת להביאה למקום גבוה יותר: הגה ישיר ומהיר יותר עם רמת תקשורת טובה יותר, דוושת בלם עדיפה, שילוב הילוכים משופר ומכלולי שלדה קדמיים ייעודיים למגרש הספורט. האיביזה היא מכונית מהנה, בטוחה- ומתמחרת באופן מפתה. ב- 100,000 ש"ח , תקבלו יופי של אוטו-כיף .

הקילאו מביאה עמה לא רק יכולת לתפארת, לא רק הנאה מנהיגה, היא מביאה בין כנפיה גם בשורה של שאר רוח וגם הודעה: הקטנות המהנות חזרו. היא אינה מושלמת, ובעיקר הפריעו לנו הצקצוקים והקרקושים וסתם כמה חלקי פלסטיק לא מהודקים.

אבל ב-115,000 ש"ח תקבלו מכונית ספורט בעלת יכולת מעולה ביותר לכשעצמה ובמחיר ללא תחרות כלל בשוק- ועם המון פוטנציאל של הנאה. והקליאו, לא רק שנמצאה עדיפה במבחן זה, היא הפכה למושא חשק של כל מי שנהג בה .

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
ד"א: אשמח לאמוד את ההבדלים בין 206 GTI שנת דגם 2000 אל מול 2001, שכן הבנתי שישנם שינויים. מהם?

 

 

מה ההבדל ?

נינג'ה לבנה!

פורסם

אחרי כל ההתכתשות הילדותית הזו אבקש רק להתייחס לעניין.

 

הוריאטור בפונטו הוא ב99.9 אחוז מהמקרים רק בעיה אסתטית של הנעה בבוקר - רעש של "דיזל" לכ3 שניות עד שלחץ השמן עולה.

 

לא לא מדובר בגיר למי שתהה.

 

ההגה הוא חשמלי, נכון, מאידך בחניה מחזיר דיבידנד חזרה אפשר לחנות באצבע אחת.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
ההגה הוא חשמלי, נכון, מאידך בחניה מחזיר דיבידנד חזרה אפשר לחנות באצבע אחת.

 

אכן, פיצ'ר רב מעלות ויתרונות. ממש פסגת האושר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

Fifthgear

תגיד לי, על איזה וראיטור בפונטו אתה מדבר???

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...