Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות: פונטו HGT אל מול 206 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הטיפולים בפונטו אינם יקרים כל כך, מתקרבים מאוד למחיר של משפחתומטית, אך ישנה הבעיה של הוריאטור שנכנסה למשוואה גם כן.

 

 

על איזה וריאטור בפונטו HGT אתה מדבר ?

 

אני מסיק מזה, שאתה מתייחס לפונטו HGT כרכב אוטומטי, ועוד משווה אותה לכל האחרות ?

 

או שאתה לא יודע מה זה וריאטור .

 

 

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מספר דברים:

5. אם אתה לא חובב שיפורים, רעש והרבה פוזה - האביזה לא בשבילך.

 

אל תברבר... אפשר לדעת כי קנית את הרכב כדי לנסוע במסלולים הרחק מאנשים.

 

מזכיר לי קטע שיחה:

 

הבן: אני לא צריך את האופנוע בשביל הפוזה. זה בשביל הכיף.

האבא: אני יקנה לך את האופנוע בתנאי רק אם תסע בו בשטח סגור ולא תסתובב בו בעיר.

הבן: אם זה התנאי אני לא רוצה את האופנוע.

 

דעה אובייקטיבית :?

פורסם
לא משנה כמה כסף תשקיע בפונטו, את ההגה המזעזע שלה לא תחליף.

ה 206 קצת יותר חזקה אבל זה לא משמעותי, היא גם מיתנהגת הרבה יותר טוב מהפונטו.

ושלא נדבר על השוואת "התיקשורת" או המישקל מההגה.

האיביזה נופלת מה 206 בהיתנהגות "ובאיכות" ההגה אבל עדיפה בכל פרמטר על הפונטו.

איזה פוזה בדיוק יש על האיביזה? אם כבר היא ניראת הכי סולידית מבין השלוש.

 

*לכותב היתה בעברו 206 gti, אוהב מאוד ומחפש איביזה טורבו והבחור שמעליי יעיד שיש לי ידע לא רע "בלשחק" עם פיאט\אלפא.*

 

שאתם אומרים "הגה", אתם מתכוונים להיגוי?

פורסם
נראה לי שכאשר עשית על הרכב שכחת לכבות את ה-TCS. אצלי ברכב מעולם, אבל מעולם לא נתקלתי בתת-היגוי גם שלקחתי סיבובים.

 

ד"א: בכללי, הדעות של חלק מאנשים פה הם בכלל לא אובייקטיביות.

 

או, יצא המרצע מן השק. לא נתקלת מעולם בתת היגוי? זה אומר שאתה באופן ברור לא מנצל את התנהגות הרכב כפי שהוא מסוגל לספק אותה. תן לי לחדש לך - גם לקליאו ספורט יש תת היגוי, וגם לפורשה 911 ואפילו לפרארי אנזו. השאלה היא כיצד מתרחש תת ההיגוי הזה וכיצד הוא מטופל. וכמובן שיש עוד הרבה מאפיינים. תת היגוי הוא לא המאפיין ההתנהגותי היחיד וגם לא הכי חשוב. השלדה של האיביזה בצירוף ההגה הבינוני והלא מתקשר, פוגעים בחווית הנהיגה הספורטיבית שאיננה רק מעיכת הדוושה עד לוריאטור (סתם, עד לרדיאטור). ואני לא טוען שהאיביזה גרועה - היא פשוט פחות טובה. היא יכולה להתאים לרוב האנשים, אבל זה לא אומר שהיא טובה כמו הקליאו, למשל. וד"א, זה בסדר גמור שקנית אותה בשביל האמינות ועלויות האחזקה. גם לומר שקנית אותה בשביל תאוצות הביניים זה תקין לחלוטין. אבל מצחיק שאתה טוען שאנחנו לא אובייקטיביים, בעוד שאתה גם בעלים של רכב כזה (וחוסר אובייקטיביות ניכר מההודעות שלך עליו) וגם כנראה לא באמת משתמש בו באותו האופן שאנחנו מתייחסים אליו בהקשר של התנהגות. (ולא הבנתי מה הקשר בין אי כיבוי ה-TCS לתת היגוי)

 

ד"א, אם אתה רוצה ללמוד על ההגה אתה מוזמן לקרוא את המאמר שכתבתי בנושא (חפש בפורום "ידידו הטוב ביותר של הנהג").

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא יכול להשוות בין הרכבים המדוברים, מכיוון שמעולם לא נהגתי על כולם.

יש לי ניסיון של שנתיים עם הפונטו, ושנה עם ה HGT.

אני יכול להעיד לגבי האמינות שהיא טובה מאוד, ושעלות יישור הקו שביצעתי ברכב בזמנו, הייתה נמוכה בהתחשב במספר הדברים שדרשתי להחליף למרות שלא בטוח שהיה צורך בכך. בשביל השקט הנפשי שלי.

צריכת הדלק גם כן אינה בשמים בכלל, גם שנהנים מהנהיגה.

ההגה הוא אכן עקב האכילס של הרכב לדעתי. אם זאת, על הכל אפשר להתגבר, ואני עדיין נהנה עם הרכב שהתנאים מאפשרים זאת.

האם אני מרוצה מהרכישה שלי? בהחלט. זה מה שחיפשתי וזה מה שמספק אותי. אם לא הייתי מרוצה, הייתי מוכר. אולי יום אחד אני אחליט שאני רוצה משהו אחר, ואז אני אמכור את הפיאט.

 

אם יש לך (זיו?) שאלות כלשהן, אתה מוזמן לשאול, אני תמיד שמח לעזור.

 

על איזה וריאטור בפונטו HGT אתה מדבר ?

 

אני מסיק מזה, שאתה מתייחס לפונטו HGT כרכב אוטומטי, ועוד משווה אותה לכל האחרות ?

 

או שאתה לא יודע מה זה וריאטור .

בבקשה: http://www.puntosports.co.uk/forums/showthread.php?t=56894

בעבר כבר הזכרתי מספר פעמים שהבעיתיות כאן אינה הוריאטור, אלא תיעול השמן אליו. שמן סינטטי מלא מאריך משמעותית את חיי החלק. מה גם שהוצאה של 2000 ש"ח בקירוב (בינתיים) פעם ב 80,000 ק"מ ואף יותר, אינה נשמעת לי מוגזמת כלל.

!AWDSOME

פורסם
אל תברבר... אפשר לדעת כי קנית את הרכב כדי לנסוע במסלולים הרחק מאנשים.

 

דעה אובייקטיבית :?

 

אני לא מברבר. אני פשוט חושב שהיתרון היחידי של האיביזה על שאר המוזכרות בנושא זה הוא פוטנציאל השיפורים שלה. הרי קליאו סטנדרטית חזקה יותר, 206 מהנה יותר וה-HGT זולה יותר לאחזקה.

 

ומה זה קשור לנסוע במסלולים הרחק מאנשים?

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
אני לא מברבר. אני פשוט חושב שהיתרון היחידי של האיביזה על שאר המוזכרות בנושא זה הוא פוטנציאל השיפורים שלה. הרי קליאו סטנדרטית חזקה יותר, 206 מהנה יותר וה-HGT זולה יותר לאחזקה.

 

ומה זה קשור לנסוע במסלולים הרחק מאנשים?

 

האיביזה יותר יפה (לדעתי), יותר אמינה,פוטנציאל אדיר, בתוספת 800 ש"ח (צ'יפ) היא נותנת חזק לקליאו בראש ואני בכלל לא מחשיב את הHGT וה206...

 

אז בסדר בחניה של הסופר הקליאו תיסע יותר זריז אם זה מה שעושה לך את זה, אבל בכבישים אמיתיים (לא ג'מאקנות, חרטות וכד') האיביזה תתן לקליאו גם בישורת וגם בעיקולים.

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם
אני לא מברבר. אני פשוט חושב שהיתרון היחידי של האיביזה על שאר המוזכרות בנושא זה הוא פוטנציאל השיפורים שלה. הרי קליאו סטנדרטית חזקה יותר, 206 מהנה יותר וה-HGT זולה יותר לאחזקה.

 

אני גם יכול לזרוק לא מעט חסרונות שיקטלו את הקליאו או "מתחרה" אחרת שהזכירו פה (וחלקם אפילו ממש משפיעות).

אני לא יעשה את זה מהסיבה הפשוטה שזאת לא המטרה של הט'רד.

 

"ומה זה קשור לנסוע במסלולים הרחק מאנשים" - אני מקווה שהבנת את הפואנטה של מה שכתבת - "איביזה זה בשביל פוזה".

איביזה רחוקה מלהיות אוטו פוזה, במיוחד אם מדובר ברכב בעלות של 50 אלף שקל (פחות או יותר) שכל בית ישראלי ממוצע יכול להרשות לעצמו.

פורסם
האיביזה יותר יפה (לדעתי), יותר אמינה,פוטנציאל אדיר, בתוספת 800 ש"ח (צ'יפ) היא נותנת חזק לקליאו בראש ואני בכלל לא מחשיב את הHGT וה206...

 

אז בסדר בחניה של הסופר הקליאו תיסע יותר זריז אם זה מה שעושה לך את זה, אבל בכבישים אמיתיים (לא ג'מאקנות, חרטות וכד') האיביזה תתן לקליאו גם בישורת וגם בעיקולים.

 

יפה - בעיני המתבונן.

אמינה - אני מניח שאתה כותב את זה מניסיון של 3 שנים על איביזה ו-3 שנים על קליאו, נכון? כמו בכל רכב - יש אקזמפלרים לכאן ולכאן, ויש עניין (משמעותי) של אופן השימוש ברכב. ואני בכלל לא בטוח שאפשר לקבוע באופן חד משמעי שהאיביזה אמינה מהקליאו או מכל אחת מהאחרות.

פוטנציאל אדיר - לקו ישר, הפוטנציאל אכן טוב. אדיר? טוב שלא הגזמת. בנוסף, לא זכור לי ש-800 שקלים קונים לך שדרוג תוכנה, אבל ניחא.

נותנת חזק בראש לקליאו? מזל שאנחנו לא חיים בעולם המושגים שלך. אם תבצע מיאוץ בין השתיים כנראה האיביזה המצ'ופרת תהיה מהירה יותר, אבל כוח הוא לא המאפיין היחידי ברכב, ואתה משום מה לא קולט את זה. לקליאו (ואפילו ל-206) מספיק כוח בשביל ליהנות מהן ברוב המצבים. אם לאיביזה יהיה עוד כמה סוסים זה לא יהפוך אותה למכונית טובה יותר.

 

באשר להערה האחרונה והדי מטומטמת שלך - אין לי מושג מאיפה הבאת את החנייה של הסופר, אבל אני חש שאין שום צורך לנסות להסביר לך מדוע שארית המשפט פשוט דבילית - אתה כנראה באמת לא יודע מה זה לנהוג בכבישים אמיתיים (או מה זה לנהוג בקליאו או באיביזה), ולא מבין שמהירות נטו היא לא האלמנט היחידי במכונית (אלא רק אם אתה על מסלול המירוץ). ד"א, אני די משוכנע שגם עם שיפורי שלדה ומנוע, האיביזה לא תתרחק מהקליאו, כששתיהן נהוגות בידי נהג מיומן.

 

אני גם יכול לזרוק לא מעט חסרונות שיקטלו את הקליאו או "מתחרה" אחרת שהזכירו פה (וחלקם אפילו ממש משפיעות).

אני לא יעשה את זה מהסיבה הפשוטה שזאת לא המטרה של הט'רד.

 

אתה מוזמן לזרוק חסרונות. אני לא מנסה להכניס לך, אני באמת רוצה לדעת (ושלא תחשוב שלדעתי אין לקליאו חסרונות, אני פשוט טוען שבסופו של דבר הן לא ממש משפיעות).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
או, יצא המרצע מן השק. לא נתקלת מעולם בתת היגוי? זה אומר שאתה באופן ברור לא מנצל את התנהגות הרכב כפי שהוא מסוגל לספק אותה. תן לי לחדש לך - גם לקליאו ספורט יש תת היגוי, וגם לפורשה 911 ואפילו לפרארי אנזו. השאלה היא כיצד מתרחש תת ההיגוי הזה וכיצד הוא מטופל. וכמובן שיש עוד הרבה מאפיינים. תת היגוי הוא לא המאפיין ההתנהגותי היחיד וגם לא הכי חשוב. השלדה של האיביזה בצירוף ההגה הבינוני והלא מתקשר, פוגעים בחווית הנהיגה הספורטיבית שאיננה רק מעיכת הדוושה עד לוריאטור (סתם, עד לרדיאטור). ואני לא טוען שהאיביזה גרועה - היא פשוט פחות טובה. היא יכולה להתאים לרוב האנשים, אבל זה לא אומר שהיא טובה כמו הקליאו, למשל. וד"א, זה בסדר גמור שקנית אותה בשביל האמינות ועלויות האחזקה. גם לומר שקנית אותה בשביל תאוצות הביניים זה תקין לחלוטין. אבל מצחיק שאתה טוען שאנחנו לא אובייקטיביים, בעוד שאתה גם בעלים של רכב כזה (וחוסר אובייקטיביות ניכר מההודעות שלך עליו) וגם כנראה לא באמת משתמש בו באותו האופן שאנחנו מתייחסים אליו בהקשר של התנהגות. (ולא הבנתי מה הקשר בין אי כיבוי ה-TCS לתת היגוי)

 

ד"א, אם אתה רוצה ללמוד על ההגה אתה מוזמן לקרוא את המאמר שכתבתי בנושא (חפש בפורום "ידידו הטוב ביותר של הנהג").

 

רוני

 

רוני בדר"כ אני לא מתכווח איתך כי אני מעריך את יכולות נהיגה שלך אבל אם כבר:

 

מדברים על "המרצע מן השק" . זכורה לך ג'מיקאנה שבה השתתפה איביזה 20VT צהובה, ואתה לקחת חלק עם ה-VTS לשעבר שלך?

פורסם

אני מניח שכן, בטח היו כמה כאלו. קובי כהן למשל התחרה נגדי עם האיביזה שלו לא פעם ולא פעמיים. אני רק לא מבין מה הקשר לנושא המדובר.

 

ד"א - אני לא יודע מאיפה אתה מעריך את יכולות הנהיגה שלי (אנחנו מכירים?) אבל אני גם לא חושב שזה קשור לנושא הדיון.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מדברים על "המרצע מן השק" . זכורה לך ג'מיקאנה שבה השתתפה איביזה 20VT צהובה, ואתה לקחת חלק עם ה-VTS לשעבר שלך?

ומאיפה באה עכשיו ה-VTS?! :?

האם הדיון הוא על קליאו לעומת איביזה או VTS לעומת איביזה?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אני מניח שכן, בטח היו כמה כאלו. קובי כהן למשל התחרה נגדי עם האיביזה שלו לא פעם ולא פעמיים. אני רק לא מבין מה הקשר לנושא המדובר.

 

ד"א - אני לא יודע מאיפה אתה מעריך את יכולות הנהיגה שלי (אנחנו מכירים?) אבל אני גם לא חושב שזה קשור לנושא הדיון.

 

רוני

 

אם אפשר גם תזכיר לי את התוצאות.

 

מה זה קשור לנושא המדובר? ג'ימיקאנה הרי היא הבמה של הנושא שאתה ואחרים מזכירים פה ועל זה אתם משחקים כנגד. אתם קוטלים את האיביזה כאילו מדובר ברכב שאין לו התנהגות כביש מספיק ספורטיבית בשביל להיות בקטגוריה בכלל. אין לי בעיה שזה מה שאתם חושבים. רק מעצבן אותי שמישהו מבקש עצה לקניית רכב חדש וזאת האונפורציה שגורמת לו לקטול את הרכב. זאת מבלי שהוא נסע ברכב או הרגיש אותו.

פורסם
מה זה קשור לנושא המדובר? ג'ימיקאנה הרי היא הבמה של הנושא שאתה ואחרים מזכירים פה ועל זה אתם משחקים כנגד.

באמת?

אתה יכול להראות לי איפה בדיוק טענתי דבר כזה בשרשור הזה?

 

אגב, זה ג'ימקאנה, לא ג'ימיקאנה. באנגלית: gymkhana.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
באמת?

אתה יכול להראות לי איפה בדיוק טענתי דבר כזה בשרשור הזה?

 

אגב, זה ג'ימקאנה, לא ג'ימיקאנה. באנגלית: gymkhana.

 

 

א. תודה על התיקון הקטנוני. אם כבר מתעסקים בקטנות - ג'ימקנה.

ב. לא כתבתי לך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...