Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות: פונטו HGT אל מול 206 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:roll: תשמע זה הופך לויכוח ילדותי, אני לא צריך להוכיח שיש לי יותר גדול.

אני אומר לך כעובדה של יותר מפעם אחת בחיים (לעומת על מה אתה מבסס בדיוק?)

האיביזה בכביש לא טובה כמו הקליאו ובטח שלא מהירה ממנה, דבר שני 5-6 מכוניות זה אומר שהבדיקה הייתה לקויה משהו

אני אומר לך שגם בקו ישר אין כזה הבדל.

 

פה נגמר מבחינתי להוכיח לאנשים... תארגנו 3-4 איביזות ו3-4 קליאו ונראה מה עושים.

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פה נגמר מבחינתי להוכיח לאנשים... תארגנו 3-4 איביזות ו3-4 קליאו ונראה מה עושים.

 

אם תמצא 4 איביזות סטנדרטיות.

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
רוני, כמה עולה תיקון של פולי+חג' אביזרים? והאם ידרך לגלות סיבה מוקדמת לתקלה או למנוע אותה? וכל כמה זמן יש צורך בהחלפת טיימינג והחלפת דיסקים אחוריים?

 

פולי כדאי ומומלץ לבדוק בכל טיפול - עשה חיפוש בפורום דובר על כך רבות (יש תהליך בדיקה לא מסובך שמאמת אם הפולי תקין או לא). רצועת אביזרים מומלץ להחליף כל שנתיים-שלוש למיטב זכרוני. טיימינג מחליפים כל 5 שנים או 120000 ק"מ. דיסקים אחוריים - כמו בכל אוטו, תלוי בסגנון הנהיגה שלך.

 

 

תרשה לי לחלוק עליך, מה עוד שאתה מניח על סמך כלום.

וסתם כדי שתהנה מתמונות יפות מנס הרים משבת בבוקר לפני שהאופניים המציקים באו.

וסתם לידע כללי, אני לעומת הרבה חרטטנים פה נוהג דיי הרבה ומטייל גם אני גם מכיר לא רע את המגבלות של האוטו,

כי אני לא מחזיק את האוטו כדי להגיד יש לי אוטו מתנהג או שילדה מטורפת! אחרת הייתי נשאר עם הראלי.

 

ובלי קשר שקל תשעים נשמע לי טוב על האוטו שלך, קורולה או פוקוס?

 

ההנחה שלי לא הייתה בבחינת "פשוטו כמשמעו". יכול מאוד להיות שנהגת בנס הרים לא פעם ולא פעמיים, אבל כנראה לא הפנמת את ההבדלים בין מכוניות בכבישים מסוג זה (כמעט כל הכבישים בארץ). אלו כבישים קצרים יחסית והזמנים שניתן לעשות עם משפחתיות רגילות בהם לא נמוכים משמעותית מהזמנים שניתן לעשות עם מכוניות ספורטיביות. ובוודאי שההפרש בין קליאו לאיביזה (אם קיים) לא יבוא לידי ביטוי.

 

מסכים איתך ב-100% הרוב הקובע זה הנהג ואפשר להביא כל רכב לתוצאות טובות. האיביזה באותה ג'מיקנה הביאה תוצאות מרשימות. אני מאמין שבעתיד עוד נזכה לראות תוצאות נוספות.

 

רוני, תאמין לי שלא עליתי על עץ. אני אולי אני בין הבודדים ביער (בעל אותו רכב) אבל פשוט הייתי חייב להביע את דעתי. אני פשוט מגיב מהצד לחלק מהתגובות פה שאם תבדוק שוב, תראה שהם ממש לא אוביקטיביות.

 

 

רק תיקון "קליל" - האיביזה לא הביאה תוצאות מרשימות. הנהג של האיביזה הביא תוצאות מרשימות. אין קשר לאיביזה וכפי שכבר אמרתי אני בכלל לא בטוח שבג'ימקאנות יש לה חסרון משמעותי מול הקליאו, מה שמפיל לחלוטין את הטענה שלך כי אני מבסס את היתרונות של הקליאו על ג'ימקאנות.

 

ברור שיש כאן תגובות לא אובייקטיביות, אבל גם מצידך. אם אתה לא מבין את זה, אז המצב קשה.

 

קודם כל אל תזלזל באף אחד עד לפני שאתה מכיר את הבנאדם, נהגתי על הקליאו הרבה יותר מ5 דקות ואני ממש אוהב את האוטו אבל אני נהנה הרבה הרבה יותר על האיביזה.

 

אם בישבילך 5-6 מכוניות זה קצת יותר מהר אז שיהיה... אם אתה מוכן לנדב את הקליאו שלך אני גם יוכיח לך.

 

בכבישים אמיתיים אין מצב שהקליאו תתן לאיביזה. אין מה לעשות הקליאו לא מאיצה מהר, המנוע החזק של האיביזה מפצה על ההתהגות הלקויה שלה.

 

די עם הקשקושים, בבקשה. יופי לך שאתה נהנה הרבה יותר עם האיביזה, אבל מאיפה לעזאזל הנפצת את הקביעה החד משמעית שהאיביזה עדיפה ב"כבישים אמיתיים"?

לפחות אתה סוף סוף מודה שלאיביזה התנהגות לקויה, התקדמות.

 

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
די עם הקשקושים, בבקשה. יופי לך שאתה נהנה הרבה יותר עם האיביזה, אבל מאיפה לעזאזל הנפצת את הקביעה החד משמעית שהאיביזה עדיפה ב"כבישים אמיתיים"?

לפחות אתה סוף סוף מודה שלאיביזה התנהגות לקויה, התקדמות.

 

 

רוני

 

קודם כל אני אף פעם לא היתלהבתי מההתנהגות של האיביזה. על עובדות לא מתווכחים.

 

אני מדבר על נסיעה בכבישים רגילים שלא כל היום אתה מתגרזן בנס הרים, עדיף כח חזק מאשר התנהגות כביש טובה. זאת דעתי.

 

ולאיביטורבו תפסיק לתלות את הכובע על זה שקובי כהן ניצח ג'יאמקנה עם איביזה, כי הוא אמר אחרי שהוא ניצח שאם הוא היה מתחרה אם אוטו אחר (ראלי וכד') הוא היה מביא תוצאה יותר טובה.

 

:roll: תשמע זה הופך לויכוח ילדותי, אני לא צריך להוכיח שיש לי יותר גדול.

אני אומר לך כעובדה של יותר מפעם אחת בחיים (לעומת על מה אתה מבסס בדיוק?)

האיביזה בכביש לא טובה כמו הקליאו ובטח שלא מהירה ממנה, דבר שני 5-6 מכוניות זה אומר שהבדיקה הייתה לקויה משהו

אני אומר לך שגם בקו ישר אין כזה הבדל.

 

פה נגמר מבחינתי להוכיח לאנשים... תארגנו 3-4 איביזות ו3-4 קליאו ונראה מה עושים.

 

על מה אני מבסס? דוגמא הכי קטנה תשאל את יובל פה מהפורום שעכשיו קנה קליאו כמה מכוניות הייתי לפניו...

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם
קודם כל אני אף פעם לא היתלהבתי מההתנהגות של האיביזה. על עובדות לא מתווכחים.

 

תרשה לי לצטט אותך מהודעה בשרשור זה:

 

אז בסדר בחניה של הסופר הקליאו תיסע יותר זריז אם זה מה שעושה לך את זה, אבל בכבישים אמיתיים (לא ג'מאקנות, חרטות וכד') האיביזה תתן לקליאו גם בישורת וגם בעיקולים.

 

אח"כ "תיקנת" כשאמרת שהכוח העדיף של האיביזה יפצה על ההתנהגות הלקויה. אבל "מפצה" זו מילה מעורפלת מדי. אתה כנראה באמת חושב שהאיביזה תברח לקליאו בכל מצב, אז תחיה באשליות, כמו שאומרים...

 

אני מדבר על נסיעה בכבישים רגילים שלא כל היום אתה מתגרזן בנס הרים, עדיף כח חזק מאשר התנהגות כביש טובה. זאת דעתי.

 

עם זה אין לי שום בעיה - אם אתה מעדיף כוח, ת'פדל. אני מעדיף את שניהם, לכן בחרתי בקליאו, שמספקת התנהגות עדיפה לאין ערוך ולא נופלת מהאיביזה מבחינת כוח גם על כבישים "רגילים" (ומעניין ת'תחת שלי שהאיביזה הספציפית שלך נותנת לקליאו 5-6 מכוניות במיאוץ דראג).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

"אין מה לעשות הקליאו לא מאיצה מהר"

טוב עכשיו ממש עצבנת אותי:evil: -אני בן 32 ולא עושה רייסים עם אף אחד - אני פשוט נוהג מהר וחזק תמיד(חוץ משהילדים באוטו) לי יש MK2 , אני חייב להגיד לך שיש מעט מאוד מכוניות היום על הכביש שלא מוגדשות וגם כמה שמוגדשות שמגיעות לרמת התאוצה של הקליאו שלי -והיא לא משופרת-נקודה.

זה נכון שנתון ה0-100 שלה קצת איטי(אני עושה בסביבות ה7 ומטה) אבל בתאוצות ביניים או בגלגול בשפת העם, ראיתי הרבה פיות של WRX איביזות ואלפות נפערים למראה הקטנה שחלפה לידם כרגע...

חבל שאין לי סרט להראות לך מה זה תאוצה מהירה מאוד לרכב שהוא ללא טורבו.

כמו CAMERORS , הנחשב לאדם רגוע בקהילות RSI - גם לי נשבר!

ספציפית לגבי הקליאו של יובל הגלוז - לדעתי בלבד האוטו שלו חלש משמעותית משאר הקליאואים - ויעיד איזה בחור עם ראלי 98 שמצויידת במנוע וגיר של GTI שדיבר כמוך והיה קצת בהלם בשבת האחרונה ...שאל את עומר.

בידידות!:wink:

פורסם
"אין מה לעשות הקליאו לא מאיצה מהר"

טוב עכשיו ממש עצבנת אותי:evil: -אני בן 32 ולא עושה רייסים עם אף אחד - אני פשוט נוהג מהר וחזק תמיד(חוץ משהילדים באוטו) לי יש MK2 , אני חייב להגיד לך שיש מעט מאוד מכוניות היום על הכביש שלא מוגדשות וגם כמה שמוגדשות שמגיעות לרמת התאוצה של הקליאו שלי -והיא לא משופרת-נקודה.

זה נכון שנתון ה0-100 שלה קצת איטי(אני עושה בסביבות ה7 ומטה) אבל בתאוצות ביניים או בגלגול בשפת העם, ראיתי הרבה פיות של WRX איביזות ואלפות נפערים למראה הקטנה שחלפה לידם כרגע...

חבל שאין לי סרט להראות לך מה זה תאוצה מהירה מאוד לרכב שהוא ללא טורבו.

כמו CAMERORS , הנחשב לאדם רגוע בקהילות RSI - גם לי נשבר!

ספציפית לגבי הקליאו של יובל הגלוז - לדעתי בלבד האוטו שלו חלש משמעותית משאר הקליאואים - ויעיד איזה בחור עם ראלי 98 שמצויידת במנוע וגיר של GTI שדיבר כמוך והיה קצת בהלם בשבת האחרונה ...שאל את עומר.

בידידות!:wink:

 

אם אתה עושה 7 ומטה אז אתה מכה את נתוני היצרן :shock:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אני חושב גם... כמו המשפט החכם, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. :lol:

 

איזה מספר יפה של הודעות יש לי!

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם
"אין מה לעשות הקליאו לא מאיצה מהר"

טוב עכשיו ממש עצבנת אותי:evil: -אני בן 32 ולא עושה רייסים עם אף אחד - אני פשוט נוהג מהר וחזק תמיד(חוץ משהילדים באוטו) לי יש MK2 , אני חייב להגיד לך שיש מעט מאוד מכוניות היום על הכביש שלא מוגדשות וגם כמה שמוגדשות שמגיעות לרמת התאוצה של הקליאו שלי -והיא לא משופרת-נקודה.

1. זה נכון שנתון ה0-100 שלה קצת איטי(אני עושה בסביבות ה7 ומטה) אבל בתאוצות ביניים או בגלגול בשפת העם, ראיתי 2. הרבה פיות של WRX איביזות ואלפות נפערים למראה הקטנה שחלפה לידם כרגע...

חבל שאין לי סרט להראות לך מה זה תאוצה מהירה מאוד לרכב שהוא ללא טורבו.

כמו CAMERORS , הנחשב לאדם רגוע בקהילות RSI - גם לי נשבר!

ספציפית לגבי הקליאו של יובל הגלוז - לדעתי בלבד האוטו שלו חלש משמעותית משאר הקליאואים - ויעיד איזה בחור עם ראלי 98 שמצויידת במנוע וגיר של GTI שדיבר כמוך והיה קצת בהלם בשבת האחרונה ...שאל את עומר.

בידידות!:wink:

 

1. זה לא הגיוני אם האוטו שלך לא משופר שתרד מנתוני יצרן.

2. הייתי רוצה לראות את זה. (אני מדבר ברצינות)

 

ועוד פעם אני לא בא לרדת על הקליאו אני מאוד אוהב את האוטו הזה, הוא נראה טוב, כיף לנהוג עליו, הוא נוח בטירוף אבל בישבילי הוא לא מספיק חזק.

 

יש לכם בעיה רצינית שאתם לא מוכנים לקבל שיש אנשים שחושבים שקליאו ספורט הוא לא האוטו המושלם.

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם

אני חושב גם... כמו המשפט החכם, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. :lol:

 

איזה מספר יפה של הודעות יש לי!

 

 

גם לי :wink: מאיזה איזור אתה אם אפשר לשאול (על נושא הדיבורים כמו חול)?

פורסם
אני חושב גם... כמו המשפט החכם, דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. :lol:

 

איזה מספר יפה של הודעות יש לי!

 

רק חבל שזה לא מספיק... :lol:

איביזה טורבו 20VT

190 סוסונים עושים את העבודה

פורסם
"ספציפית לגבי הקליאו של יובל הגלוז - לדעתי בלבד האוטו שלו חלש משמעותית משאר הקליאואים - ויעיד איזה בחור עם ראלי 98 שמצויידת במנוע וגיר של GTI שדיבר כמוך והיה קצת בהלם בשבת האחרונה ...שאל את עומר.

בידידות!:wink:

 

 

לדעתי אתה טועה ובגדול!

הקליאו של יובל נוסעת נהדר!!

פשוט אותה ראלי שמצוידת במנוע 16 וגיר של ראלי (לא GTI)נוסעת מעולה! כן כמו קליאו .

אותה בדיקה מול אותה ראלי היתה בסל"ד הנוח של הראלי ורק בהילוך שני...

כאשר נעשתה בדיקה בראשון המצב היה שונה והקליאו תפסה פער של כ 2 רכבים!

בקיצור - נא לא לרדת לרמות נמוכות ובטח לא לקשקש על רכבים של אחרים..

ולגבי הבחורונים עם האיביזות - חבר'ה RELAX , האיביזה לא כזאת מהירה...

 

ממה שאני רואה כאן הויכוח של "למי יש זין יותר גדול" צריך להפוך לויכוח של "מי מזיין יותר טוב" ופה חברים הקליאו מנצחת אפילו אם יש לה זין יותר קטן :-)

Not the sound of silence -ABARTH

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...