Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התלבטות: פונטו HGT אל מול 206 GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ההשוואות של הראלי עם מנוע GTI והקליאו של יובל מסתכמות בכך:

הקליאו חזקה נקודה!!

 

ההתלהבות היתה שהראלי רדפה אחריה יפה. זה הכל!

 

הקליאו של יובל לא רק יפיפייה יחסית לשאר האקזמפלרים המסתובבים על כבישנו

אלא גם שמורה מאוד מטופלת מאוד

וחשוב לומר נוסעת יפה מאוד!!

 

ולאדון פיקקי היקר.

על סמך מה אתה מבסס את הדעה שלך על הקליאו של יובל?

זה ממש מקומם שאתה ככה מביע דעה כזאת על רכב שאפילו לא ראית אותו מכניס לשני!

ועוד על דפי פורום כזה גדול...

הקליאו של הגלוז מדהימה. מכל הבחינות!

ולך לא היתה אפילו את ההזדמנות לחוות אותה... אז על מה אתה בדיוק מביע פה דעה?

זה ממש לא יפה.

תאר לך אם מישהו היה מביע דעה עליך או על הקליאו שלך?

מישהו שלא יודע כלום עליכם...

או שמישהו סתם היה רושם שעפת לשיחים בלי ללחוץ קלאץ' אפילו...ואיבדת את הרכב לגמרי..

סתם היפוטתי..

 

הרי המעגל המצומצם חברים.

ולכלוכים כאלה לא רק של יפים ולא לרמה,

אלא גם לא במקום לגמרי.

 

שחר

 

 

נ.ב יובל -- אוהבים אותך

פורסם

פששש... :shock: אנשים פה כותבים שטויות על ימין ועל שמאל .

 

יפה שכל **** פתאום משחק אותה מבין .

 

טוב אז אחד,אחד .נשים דברים על דיוקם.

 

קודם כל אביעד (איביזה עם צ'יפ)...

איביזה עם צ'יפ (195 כ"ס ,נכון ?) ממש חוכמה להיות לפני כשאני סטנדרטי ברמת הבורג ! ויש לך צ'יפ שנותן עוד כמעט 40 כ"ס מעל הסטנדרט !!! .

סטנדרט מול סטנדרט ,אין לאיביזה שום סיכוי .

היא תקבל בראש בכל מצב , בכל מקום (להוציא הפרשי נהגים וכ"ו -אוטו מול אוטו) ...

בג'ימיקאנה , בישורת ובטח שתהיה מהנה בהרבה !.

לא השוואה טובה -סטנדרט מול סטנדרט . הקליאו מבחינת רכב לנהג -הרבה לפנים.

לקחת רכב סטנדרטי ולהתגאות שנתת לו בראש ,

כשבמצבך אתה אמור להשאיר אימפרזה wrx מאחורה - לא ממש הוגן .

ולא "נעלמת" . הייתה יותר חזק . כמו שציפיתי (ואמרתי לך גם לפני ) אולי אפילו פחות ממה שציפיתי מאיביזה טורבו עם 195 כ"ס .

 

לרועי(פיקיקי-אין מנוע בישנה ויש שסי בחדשה :roll: )...

מתי ראית אותי נוסע עם האוטו שאתה יודע בכלל אים האוטו שלי חזק או חלש ???:shock: ...

מה הזיוני שכל האלה? . לא מתאים לך לדבר סתאם באוויר ,

זה כמו שאני יגיד שעפת לשיחים עם האוטו שלך כששחר היה איתך באוטו ואתה לא יודע לנהוג ...

או שאני יבוא ויגיד שיש לאוטו שלך שסי רק בגלל שאני יודע שהחליפו לך סרן אחורי קומפלט.

לא מתאים לזרוק הערות לא במקום כשאין לך מושג על מה אתה מדבר .

בטח שהם מצוצות מהאצבע .

ואים אתה רוצה אני מוכן ללחוץ איתך ולהראות לך שתקבל בראש .

זה שהבחור עם הראלי המשופרת כמעט עמד איתי( 2 מכוניות אחורה ,כמו שעומר אמר) בתנאים שהם לטובת הראלי מכל הבחינות(משקל נהג, מיכל דלק ריק,ורק בסל"ד שטוב לראלי)... אז מה זה אומר ?. ולא התפקשש לי הילוך כמו שאחרים אמרו פה ...

האוטו שלו פשוט נוסע טוב ! .

ממש רחוק מראלי סטנדרטית .

אפילו לא כזה רחוק מהקליאו . לא רק שלי , גם של רועי בטח...

 

ועומר "זה פאקינג רובי " גלברט - אתה סתאם **** שאוהב בלאגנים(שקיבל בראש בקארטינג וב "מסלול" הפרטי שלנו :lol: )

 

לילה טוב לכולם - מקווה שזה היה אינפורמטיבי .

הגלוז.

 

 

wrx 2001 8)

פורסם
זה שהבחור עם הראלי המשופרת כמעט עמד איתי( 2 מכוניות אחורה ,כמו שעומר אמר) בתנאים שהם לטובת הראלי מכל הבחינות(משקל נהג, מיכל דלק ריק,ורק בסל"ד שטוב לראלי

ועומר "זה פאקינג רובי " גלברט - אתה סתאם **** שאוהב בלאגנים(שקיבל בראש בקארטינג וב "מסלול" הפרטי שלנו :lol: )

 

.

 

כמו שעומר אמר:

פשוט אותה ראלי שמצוידת במנוע 16 וגיר של ראלי (לא GTI)נוסעת מעולה! כן כמו קליאו .

אותה בדיקה מול אותה ראלי היתה בסל"ד הנוח של הראלי ורק בהילוך שני...

כאשר נעשתה בדיקה בראשון המצב היה שונה והקליאו תפסה פער של כ 2 רכבים!

בקיצור - נא לא לרדת לרמות נמוכות ובטח לא לקשקש על רכבים של אחרים..

ולדעתי הקליאו שלך מעולה! הן באחזקה שלך אישית ויחסך אליה והן כקליאו לעומת האחרות!

גם לדעתי זה ממש לא לעיניין לחרוץ עליה כ"חלשה משמעותית" כאשר היא לא!

וכן , הראלי המדוברת רחוקה מליהיות סטנדרטית!

 

 

ולגבי ההערה האחרונה שלך - :shock:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

לא הצלחתי לערוך אך אני אישית רוצה לציין משהו מסוים לגבי הרכב של יובל.

 

אני אישית מכיר בעלי קליאו (הווה ועבר) ובשיא הרצינות לדעתי הרכב של יובל הוא דווקא אחד היותר מושקעים!

יובל מתייחס לרכב שלו בצורה מאוד פדנטית ולא מתקמצן גם בפרטים הכי קטנים שעולים לא מעט ורק בשביל ההרגשה!

לדעתי הוא דווקא אחד החזקים!

והמצב בין הרכב שלו לראלי סטנדרטית פשוט בזבוז דלק !

ההשוואה כאן ממש לא נכונה ולא קשורה!

וכן אביעד זה מתייחס גם אלייך! איביזה משופצרת היא לא השוואה נכונה לקליאו STOCK.

זה ממש חרע לי שרוי חרץ על רכבו את המושג "חלשה משמעותית" כאשר זאת "שמועה" ללא בסיס בכלל!!!

 

רוי - זה לא היה במקום ולא יפה! :nono:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

נזכרתי באיחור, אמנם, אבל אם אפשר לא להפוך את הדיון הזה ל"של מי הרכב יותר מועלם" (מצידי תפתחו בשביל זה דיון נפרד). מעבר למאבקי האגו שלכם, אין לזה ממש ערך אינפורמטיבי, ואתם יודעים את זה. אני לא אמחק הודעות בנידון, תרסנו את עצמכם לבד...

 

תודה!

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

שקיף שהאוטו של יובל הכי גבר גבר מכולם. :razz:

 

עומר, אתה גיישה קטנה ואני אוהב אותך.

 

שחר, מה קורה אחי?

 

איביזה 195 אוטו חזק יחסית. עומד בגלגול עם אימפרזה.

 

רועי, מה קורה גבר ?

 

 

 

 

ואני אסיים בבית משיר שכולנו מכירים, חשמל זורם בכפות ידיך.

 

לדעתי הוא מסכם יפה מה שהולך פה:

 

רעב בכפות ידיך

כפור בכפות רגלי

אהוב אותי במסע אליך

ככה לאט, לאט אלי.

 

 

הרעב הוא מטאפורה לרעב של כל אחד מאיתנו, להיות הראשון בחבורה, זכר האלפא השליט. כמו גולי הכלב המפורסם.

 

ב"כפור בכפות רגלי" הכוונה לתחושת הקור שאנו חשים כאשר אנו לוחצים את דוושת הגז ברכב שלנו בעוצמה. כל זאת בציפייה להוביל במיאוץ אל מול האיש הקר והמנוכר ששוכן ברכב השני.

 

אהוב אותי במסע אליך מסביר את עצמו. לאלה שעדיין לא הבינו הכוונה היא דואלית. מחד, המדובר על הרצון לקבלה, על הרצון להיות אחד מהחבורה, רצון שלצערנו לא צלח אצל רוב הכותבים בשרשור הזה. ומאידך, המדובר על תאווה הומו ארוטית של אנשים שכל עולמם מתנקז לתרבות הנהיגה ותו לא, שהרי כל שאלה היו רוצים הוא להיפגש עם חבורת גברים במפגש בין ערביים לשם מטרות שלא נפרטן כאן.

 

ככה לאט, לאט אלי - הכוונה לאותו אחד, אשר נשאר כמה מכוניות מאחור. מעתה, הוא יחשב לפרט שמוגדר כאומגה (ע"ע צ'ופ צ'ופ הכלב החביב). אותו פרט יתן כבוד מעתה ולדראון עולם לשאר חברי הלהקה, הוא ילקוק אותם כאוות נפשם, יפלוט כינים מגבם, יהלל את שמם ברבים ולא יפחד להתכופף כשנדרש. שאר חברי הלהקה, אשר בעולם האמיתי מעולם לא פתחו את פיהם ולא הפגינו שום יכולת חברתית מכל סוג שהוא, יתפארו בשמם הנפאר, יכו השכם וערב בכפתור המחק והנעל ובכך יבואו אלה על סיפוקם. זה יהיה ערוץ פריקת התסכול העיקרי שלהם, שכן חייהם האמיתיים נטולי כל שביב של גבריות ופוטנטיות.

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם

כל שירי ההלל הללו, במיוחד ליובל ולרכבו המדהים, שאני מתפלא שאף אחד לא טרח לציין שהוא גם יפה להפליא (יובל, כמובן, לא האוטו :-P ), מה-זה עושים לי חשק לנעול את השרשור הזה.

 

אז מה, לנעול?

 

לא לנעול?

 

לנעול?

 

:-P

 

יודעים מה, אל תענו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...