Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קחי אותי שרון!!!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

 

רובוטריקים ... ? חחחח ... שיגעון ילדות ... עד היום על הרכב שלי יש את המדבקה שלהם מודבקת על החלון האחורי . :roll:

 

 

זה לא היה SilverHawk ?

 

אבל כולם יודעים שאין על אריק מחתולי הרעם ...Thunder...thunder..thunder... thundercats..hoooooooooooooooooooooooooooo

 

:D:D:shock::D

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מוש השור עובד וטוב לו

מוש מוש

מוש מוש

 

עבודות רבות גם יש לו

מוש מוש

מוש מוש

 

הוא אומנם חרוץ

אבל תמיד יש הפתעות.... :lol::roll:

 

הוא איכר פשוט , אבל תמיד יש הפתעות

וכדאי לכם לצפות בו

מוש מוש

מושמוש

אחחחחחחחחחחח איזה נוסטלגיה

 

אבל אין שום דבר שבעולם שינצח את משפחת סימפסון :lol:

if you feel in control , you're not going fast enough

פורסם
מוש השור עובד וטוב לו

מוש מוש

מוש מוש

 

עבודות רבות גם יש לו

מוש מוש

מוש מוש

 

הוא אומנם חרוץ

אבל תמיד יש הפתעות.... :lol::roll:

 

הוא איכר פשוט , אבל תמיד יש הפתעות

וכדאי לכם לצפות בו

מוש מוש

מושמוש

אחחחחחחחחחחח איזה נוסטלגיה

 

אבל אין שום דבר שבעולם שינצח את משפחת סימפסון :lol:

 

שמעת על FUTURAMA? :)

פורסם
מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

 

רובוטריקים ... ? חחחח ... שיגעון ילדות ... עד היום על הרכב שלי יש את המדבקה שלהם מודבקת על החלון האחורי . :roll:

מוזר :roll:

 

ואני חשבתי שזה מדובוני אכפת לי...

כל חור בלילה שחור, אבל של ג'ינג'יות זוהר בחושך

פורסם
מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

צודק! אין, אין כמו ניצי הפת"ח!

פורסם
מי אמר ניצי הכסף ... ?? אחחח .... איזה להיט ! גדלתי על זה ... ואני עדיין קצת מושפע ... אההממ ... אההמממ ... השם שלי !

 

רובוטריקים ... ? חחחח ... שיגעון ילדות ... עד היום על הרכב שלי יש את המדבקה שלהם מודבקת על החלון האחורי . :roll:

 

ניצי הכסף היה חיקוי אומלל של חתולי הרעם!!!

 

מה שלדעתי הכי מסמל את התקופה זה בהחלט הרובוטריקים! זה ממש בלב ובנשמה!

 

מוש השור גם שלט!

 

נילס היה מתרומם.

פילפלת היתה מעצבנת.

מרקו היה טוב מאוד...אפשר להגיד שזו היתה אופרת סבון מצוירת.

החתולים הסמוראים גם היה סבבה.

 

...אם יעלו לי עוד לראש אני אוסיף..


×
×
  • תוכן חדש...