Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני מחפש מגבר 4 ערוצים חזק טוב ואיכותי

במחיר של 1000 1300 ש"ח

ליבא מחול , עכשיו אין לי מושג איזה מגברים אפשר למצוא שם

ואיך המחירים שם.

יש מישהו שקנה מרוסיה מוצרי חשמל מגברים סאבים ודברים כאלו שיודע ויוכל לעזור?

 

ואם כן איזה מגבר שווה לקנות משם בסכום הכסף הזה?

 

המגבר יגביר 2 זוגות של קומפוננטים , האחד זה אינפיניטי רפרנס, ובעתיד קומפוננט יותר ברמה.

 

תודה , אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אודיסון ( במבטא רוסי כבד).

 

:oops: :oops: :oops:

 

אם אתה דובר רוסית אז הנה אתר עם מחירים והמון מוצרים טובים

http://www.magnitola.ru/-c-69_20.html

 

תבחר כמה ערוצים המגבר המבוקש ואחרי הכניסה למספר הערוצים יהיה לך רשימה נפתחת עם המון חברות תלחץ על המגבר הרצוי ותראה מחירים . המחירים ברובל . דולר 1 = בערך 27 רובל.

 

בהצלחה.

פורסם

אם הבנתי נכון את איך שכתוב אז ב 300 דולר בערך יש לך את זה:

http://www.magnitola.ru/Genesis-Profile-Four-p-2823.html

 

אם כבר אתה ברוסיה תביא את זה:

http://www.magnitola.ru/Canton-QS-2-160-p-6159.html

סט ברמה שלא מכירים בארץ , במחיר מגוחך.

 

כמו כן מגבר:

http://www.magnitola.ru/MacAudio-Maximus-4-80-p-4733.html

 

מגבר סופר איכותי של מק אודיו , אין להשיג בארץ , מותקן אצל חבר טוב שלי ברכב, רמה אחרת של מק אודיו.

פורסם
אודיסון ( במבטא רוסי כבד).

 

:oops: :oops: :oops:

 

אם אתה דובר רוסית אז הנה אתר עם מחירים והמון מוצרים טובים

http://www.magnitola.ru/-c-69_20.html

 

תבחר כמה ערוצים המגבר המבוקש ואחרי הכניסה למספר הערוצים יהיה לך רשימה נפתחת עם המון חברות תלחץ על המגבר הרצוי ותראה מחירים . המחירים ברובל . דולר 1 = בערך 27 רובל.

 

בהצלחה.

 

 

דובר רוסית אני ממש לא, אבל בכל מקרה תודה.

ותודה לכל מי שהגיב בינתיים אני אסתכל על הנתונים ואראה מה הכי מתאים לי.

אם יש עוד הצעות הם יתקבלו בשמחה

 

הנתונים הם 50X4 ? הגיוני למגברים במחיר כזה?

ועוד דבר כרגע אני מתכנן להביא רק מגבר ולא קומפוננט אז תודה על ההצעה בכל אופן.

 

תודה אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

שלום לכולם.

 

אחרי הסתכלויות באתר, חשבתי על שני המגברים הבאים , אשמח לחוות דעת.

http://www.magnitola.ru/Genesis-Profile-Four-p-2823.html

 

http://www.magnitola.ru/Audison-SRx-4-p-1820.html

 

עכשיו השאלה שלי היא כזאת , למה המגברים האלו ממש יקרים, אם הם מוציאים "רק" 50 או 55 ארמס ליציאה?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אני במקרה ( או שלא במקרה ) גר ברוסיה . אני חייב לציין שעולם האלקטרוניקה פה בכל קטגוריה הוא כמה ליגות מעל ישראל

 

יש פה חנויות אלקטרוניקה ענקיות שאני מכיר כמה ישראלים שהיו עוברים לגור בתוכם.

 

חבל שאין לנו כאלה קניונים של אלקטרוניקה ומחשבים בארץ. תתארו לכם קניון בגודל של כ 3000 חנויות וכולו חנויות מוצרי אלקטרוניקה מחשבים ציוד אאודיו לרכב ומה לא . פשוט חנות אחרי חנות מוצרים שבחיים לא חשבתם שקיימים והכי חדשים שיש. לכל מזילי הריר - נא לנגב.

 

בכל אופן זוהי ההודעה הראשונה שלי כאן בפורום .

 

אם מישהו רוצה לקנות מוצרים ברוסיה צריך לזכור שאלו מוצרים עם מעמ בגובה 18 אחוז. אני לא מכר אבל אפשר לשאול אם קיימות חנויות שמוכרות לחו"ל ללא המע"מ.

 

רוברט

פורסם

רוברט מתי רואים אותך באחד מהמפגשים?;)

 

מישהו יכול להסביר לי איך זה יכול להיות שיש שם כפתור, אחרי שלוחצים על אחד מהמגברים, כפתור שכתוב עליו להתמקח?

אני יכול להוריד את המחיר שכתוב אצלהם? :o

פורסם

ג'נסיס סטריאו 60 רק 1200 ש"ח! כן כן שם ברוסיה!

לפותח התר"ד: אתה נוסע לרוסיה ומביא איתך מגברים (?) או מייבא דרך משלוח ומשלם מכס וכו'?

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
ג'נסיס סטריאו 60 רק 1200 ש"ח! כן כן שם ברוסיה!

לפותח התר"ד: אתה נוסע לרוסיה ומביא איתך מגברים (?) או מייבא דרך משלוח ומשלם מכס וכו'?

 

מישהו שנמצא עכשיו ברוסיה יביא לי מגבר כשהוא חוזר לארץ.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

בדקתי באתר ולא הבנתי למה לקנות ברוסיה? עדיף כבר בארץ

ראיתי רדיודיסקים והמחירים שם זהים למחירים בארץ

אלפיין 9855 700$

אקליפס 7000 920$

אולי אני מפספס איזה משהו...

פורסם
מישהו שנמצא עכשיו ברוסיה יביא לי מגבר כשהוא חוזר לארץ.

 

אהלן,

בדיוק כמוך, ספתא שלי מגיעה לביקור ואולי בדרך אפשר להביא משהו.

 

קומפוננט?

 

או שזה לא שווה כי זה יכול לההרס בדרך?

 

מקס :)

פורסם
בדקתי באתר ולא הבנתי למה לקנות ברוסיה? עדיף כבר בארץ

ראיתי רדיודיסקים והמחירים שם זהים למחירים בארץ

אלפיין 9855 700$

אקליפס 7000 920$

אולי אני מפספס איזה משהו...

 

אני לא רוצה לקנות רדיו דיסקים

והמגבריםה רבה יותר זולים

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

טוב אז ככה, אחרי שחיטטתי באתר שם הגעתי לכמה החלטות לגבי מגברים מסויימים

ואין לי מושג איך אני בודק כמה הם עולים.

אני ארשום לינקים לדגמים ואם תוכלו לעזור לי ולהגיד לי כמה הם עולים זה יעזורל י מאוד, תודה אור.

 

http://www.magnitola.ru/Soundstream-TRA680-4-p-6300.html

 

http://www.magnitola.ru/Crunch-GP1400-4-p-4677.html

 

http://www.magnitola.ru/SPL-ST4-960-p-5121.html

 

http://www.magnitola.ru/Phoenix-Gold-X200-4-p-3839.html

 

http://www.magnitola.ru/Rockford-Fosgate-P8004-p-3807.html

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אין לי מושג איפה רשום שם המחיר, לא ראיתי.

תוכל לכוון אותי? או להראות לי פרינט סקרין שהסכום יהיה מסומן?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב


×
×
  • תוכן חדש...