אני במקרה ( או שלא במקרה ) גר ברוסיה . אני חייב לציין שעולם האלקטרוניקה פה בכל קטגוריה הוא כמה ליגות מעל ישראל
יש פה חנויות אלקטרוניקה ענקיות שאני מכיר כמה ישראלים שהיו עוברים לגור בתוכם.
חבל שאין לנו כאלה קניונים של אלקטרוניקה ומחשבים בארץ. תתארו לכם קניון בגודל של כ 3000 חנויות וכולו חנויות מוצרי אלקטרוניקה מחשבים ציוד אאודיו לרכב ומה לא . פשוט חנות אחרי חנות מוצרים שבחיים לא חשבתם שקיימים והכי חדשים שיש. לכל מזילי הריר - נא לנגב.
בכל אופן זוהי ההודעה הראשונה שלי כאן בפורום .
אם מישהו רוצה לקנות מוצרים ברוסיה צריך לזכור שאלו מוצרים עם מעמ בגובה 18 אחוז. אני לא מכר אבל אפשר לשאול אם קיימות חנויות שמוכרות לחו"ל ללא המע"מ.
רוברט