Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7029 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלינקים שנתת למעלה, סתכל על אחד מהם. מעל התמונה של המגבר יש תמונה של דולרים. ומצד ימין יש סכום 18.092 משו כזה נגיד.

אז לפי מה שהבנתי ולפי ההגיון זה 18092 רובל חלקי 27 זה 670 דולר כפול 4.2 זה 2814 שקל.

תקנו אותי אם טעיתי. זה נראה לי הכי הגיוני שיש.

 

או לדוגמה הסאונדסטרים

8748 רובל

חלקי 27

שווה=314 דולר

כפול 4.2

1318

 

אני קניתי ביותר זול אותו:p אבל מארצות הברית.

אתה בטוח שיותר זול ברוסיה?(אל תשווה למחירים של הארץ כן.)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בטוח? ממש לא.

אפשר לדעת מאיפה קנית אותו ובכמה?

אולי עדיף שאני אחכה לדוד שלי שטס בקרוב לארה"ב.

 

ותודה על ההסבר.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
הלינקים שנתת למעלה, סתכל על אחד מהם. מעל התמונה של המגבר יש תמונה של דולרים. ומצד ימין יש סכום 18.092 משו כזה נגיד.

אז לפי מה שהבנתי ולפי ההגיון זה 18092 רובל חלקי 27 זה 670 דולר כפול 4.2 זה 2814 שקל.

תקנו אותי אם טעיתי. זה נראה לי הכי הגיוני שיש.

 

או לדוגמה הסאונדסטרים

8748 רובל

חלקי 27

שווה=314 דולר

כפול 4.2

1318

 

אני קניתי ביותר זול אותו:p אבל מארצות הברית.

אתה בטוח שיותר זול ברוסיה?(אל תשווה למחירים של הארץ כן.)

 

גנסיס ואודיסון עולים יותר זול ברוסיה מאשר בארה"ב! תבדקו.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
גנסיס ואודיסון עולים יותר זול ברוסיה מאשר בארה"ב! תבדקו.

 

לא מצאתי משהו שאני רוצה בשני החברות האלו

אני מחפש מגבר חזק וגם איכותי שאני מאמין שאיכותי הוא יהיה מהחברות האלו

אבל חזק ממש לא 50 או 55 אר אמס.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

המוצרים מארה"ב יותר יקרים ברוסיה מאשר מוצרים מאירופה.

ובמחיר של הסאונדסטרים +איזה 100$ אתה יכול להביא את ה DUAL MONO של גנסיס.

פורסם
לא מצאתי משהו שאני רוצה בשני החברות האלו

אני מחפש מגבר חזק וגם איכותי שאני מאמין שאיכותי הוא יהיה מהחברות האלו

אבל חזק ממש לא 50 או 55 אר אמס.

 

קודם בבקשה תסביר מה אתה הולך להגביר ורק אז ניתן לך המלצות למגברים רציניים/משתלמים/חזקים!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
מדברים מהסוג הזה גם 50 וואט מזיזים רמקול הרבה יותר טוב ממגבר פשוט יותר של 100 וואט.

הסתכלות על מספרי וואטים היא דרכם של יצרני זבל לכיסו של האדם הלא מבין.

 

מאוד נכון!

מגברים ביתיים של 25W RMS לערוץ מחברות רציניות (עולים גם כן רציני 20K-30K!) מרימים רמקולים של 100-200W RMS ללא כל בעיה (נקודה!)

 

כך שג'נסיס בעל הספק של 50W RMS ירים גם סטים של 100W אבל את הסטים הנצילים..

במקרה של סט לא נציל הבחור ימצא את עצמו בבעיה!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
קודם בבקשה תסביר מה אתה הולך להגביר ורק אז ניתן לך המלצות למגברים רציניים/משתלמים/חזקים!

 

2 סטים של קופמוננט,

האחד שיש לי כרגע אינפיניטי רפרנס 90 ארמס

ובעתיד נוסיף עוד סט ברמה יותר גבוהה

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם
2 סטים של קופמוננט,

האחד שיש לי כרגע אינפיניטי רפרנס 90 ארמס

ובעתיד נוסיף עוד סט ברמה יותר גבוהה

 

 

מישהו?? אני ממש לחוץ בזמן, היא אמורה לחזור לארץ בקרוב.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

א.הג'נסיס יעמוד בזה.

ב.המק אודיו מקסימוס שהצעתי לך זה מגבר יותר טוב מהרבה מגברים שאני מכיר, מגבר מאוד איכותי.

 

ג. אם וואטים זה מה שמעניין אותך תקנה בארץ Z4200 ותסגור עניין , יעלה לך פחות ויתן לך כמה וואטים שאתה רוצה.

פורסם
מישהו?? אני ממש לחוץ בזמן, היא אמורה לחזור לארץ בקרוב.

 

קנה את הג'נסיס!

מקסימום בעתיד תגביר איתו מידריינג'ים וטוויטרים ולפחות לא תצתרך לחפש מגבר סופר איכותי ולא חזק מדיי לעניין בעתיד :-D

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
קנה את הג'נסיס!

מקסימום בעתיד תגביר איתו מידריינג'ים וטוויטרים ולפחות לא תצתרך לחפש מגבר סופר איכותי ולא חזק מדיי לעניין בעתיד :-D

או קיי תודה, זה גם כיוון מחשבה שבעתיד לחבר דרך המגבר הזה בבי אמפינג.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב


×
×
  • תוכן חדש...