Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטריות נטענות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה רכשתי מצלמה של אולימפוס שבאה עם סט של 4 בטריות (1700 ) נטענות ומטען של אולימפוס.

 

בנוסף, קניתי גם בטריות נוספות חזקות יותר(2300) .

 

בהוראות היצרן של המטען רשום שאין להטעין איתו בטריות אחרות מלבד אלו של אולימפוס.

 

עכשיו לשאלה, האם יש בזה הגיון ?

 

צריך לקנות מטען אחר בשביל הבטריות השניות או שזה עובד על אותו עיקרון ?

 

איפה כל הסטודנטים לחשמל שמבזבזים את זמנים בלימודים סיזיפים ?

פורסם

גם אני לאחרונה רכשתי מצלמה דיגיטלית ובטריות נטענות...

 

לאור הבעיות הרבות שהסוללות עשו לי...

היתה לי שיחה קצרה עם המוכר בחנות...

 

הבנתי ממנו שיש מטענים שעובדים בשיטות שונות...

לדוגמא כאלה שפורקים את הסוללות לפני ההטענה...

 

ככה שלא כל הסוללות ממתאימות לכל המטענים!

ברוב המטענים יש המלצה \ אזהרה להטעין רק סוללות מהחברה שלהם....

 

מעבר לזה,

לגבי סוללות נטענות... לך רק רק רק על GP...

בד"כ החברות האחרות פחות מומלצות... ובכל פורמי הצילום ממליצים רק עליהם!...

בנוסף אם אתה מכיר מישהו שטס לחו"ל... יש מבצע בדיוטי פריי..

ב30 דולר... מטען ו 8 סוללות!.. 1800...

אולי לא 2300 אבל בכזה מחיר... שווה כל אגורה!

 

בהצלחה!,

ניר.

פורסם
לאחרונה רכשתי מצלמה של אולימפוס שבאה עם סט של 4 בטריות (1700 ) נטענות ומטען של אולימפוס.

 

בנוסף, קניתי גם בטריות נוספות חזקות יותר(2300) .

 

בהוראות היצרן של המטען רשום שאין להטעין איתו בטריות אחרות מלבד אלו של אולימפוס.

 

עכשיו לשאלה, האם יש בזה הגיון ?

 

צריך לקנות מטען אחר בשביל הבטריות השניות או שזה עובד על אותו עיקרון ?

 

איפה כל הסטודנטים לחשמל שמבזבזים את זמנים בלימודים סיזיפים ?

 

ככה זה כשחיים באולימפוס. מתעלמים מהאחרים.

 

כאחד שצורך סוללות לארוחת הבוקר (צעצועים לילדים , לא תאמין כמה סוללות זה טוחן) - לך על GP בלי לחשוב. זה בא כבר עם מטען , כך שכאב הראש נחסך.

לא יכול לחשוב על שום סיבה למה לא להטעין סוללות Nimh אחרות במטען שלך.

 

אם במקרה אף אחד מקרוביך לא עוזב את הארץ בקרוב - היבואן (סמיקום) יושב במושב בני ציון (צפונית לרעננה). המחירים אצלו יותר טובים מ"הום סנטר" ושות'.

פורסם

חיפוש קצר הניב:

ארבעה GP 1800 ב-79 ש"ח פלוס משלוח

 

ארבעה GP 2000 ב-99 ש"ח פלוס משלוח

 

1600 GP עם מטען ב-69 פלוס משלוח

 

תשתמשו ב-

http://www.zap.co.il

אתר גדול להשוואות טרם קניה מהרשת.

 

המחירים של הדיוטי-פרי הם לא הזולים ביותר באופן אוטומטי. ממש לא. :roll:

חוצמזה, GP אכן סוללות מעולות. יש לי שתי רביעיות של 1600 ו-1800 (מילי-אמפר לשעה) שלהם.

MCS 2008

פורסם
חיפוש קצר הניב:

ארבעה GP 1800 ב-79 ש"ח פלוס משלוח

 

ארבעה GP 2000 ב-99 ש"ח פלוס משלוח

 

1600 GP עם מטען ב-69 פלוס משלוח

 

תשתמשו ב-

http://www.zap.co.il

אתר גדול להשוואות טרם קניה מהרשת.

 

המחירים של הדיוטי-פרי הם לא הזולים ביותר באופן אוטומטי. ממש לא. :roll:

חוצמזה, GP אכן סוללות מעולות. יש לי שתי רביעיות של 1600 ו-1800 (מילי-אמפר לשעה) שלהם.

 

מטען ו-8 סוללות 1800MAHבפחות מ-140 ש"ח זה עדיין יותר משתלם. החו"ל משתלם ... :wink:

פורסם
מטען ו-8 סוללות 1800MAHבפחות מ-140 ש"ח זה עדיין יותר משתלם. החו"ל משתלם ... :wink:

צודק. זהו אכן מחיר מעולה.

הספרה 8 התמזגה לה איכשהו עם ה-1800... :roll:

התכוונתי שזה לא תמיד שחור ולבן - דיוטי פרי לא תמיד זול יותר מחנויות בארץ.

 

בכל מקרה כשטסים לחו"ל דופקים ס"ד על כל הקומה והמאסטרקארד עובר גיהוץ או שניים. :wink:

MCS 2008

פורסם

התכוונתי שזה לא תמיד שחור ולבן - דיוטי פרי לא תמיד זול יותר מחנויות בארץ.

נכון , זה לא שחור ולבן , זה ירוק... :hihi:

ליצן.

חכה חכה מה יהיה לך הלילה... :lol:

MCS 2008

פורסם

התכוונתי שזה לא תמיד שחור ולבן - דיוטי פרי לא תמיד זול יותר מחנויות בארץ.

נכון , זה לא שחור ולבן , זה ירוק... :hihi:

ליצן.

חכה חכה מה יהיה לך הלילה... :lol:

 

חכה מה יהיה לכם הלילה . ראית פעם מעל מליון לקוחות זועמים ? :bday:

×
×
  • תוכן חדש...