Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הגיר רובוטי כבר כאן, ואין לי מושג לגביו, מבקש הבהרות.


gilcom
שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לאף חברה אין מקבילה ל-DSG ממה ידוע לי, פיתוח יקר.

 

מעבר לעובדה שיש כבר כמה פיתוחים נוספים כדוגמת ה-DSG, בקרוב מאוד הוא יהיה נחלתם של מי מיצרני הרכב שיחשוק בו (וישלם מספיק). מפתחת ויצרנית ה-DSG חתמה עם הקונצרן על הסכם בלעדיות למשך אי אילו שנים, אך בקרוב הוא יפקע. בנוסף, פורד בונה תיבה כזאת עבור מכוניות מתוצרתה ושמעתי שגם מיצובישי (עם לא פחות מהאיוו החדשה).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 69
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

"מבין דבר" טוען שה-DSG אינו יכול להוריד שני הילוכים ב"קיקדאון" אלא רק אחד או שלושה.

הסיבה: כאשר גיר אחד מהשניים עובד, השני ב"היכון", וההילוך הבא יהיה תמיד של הגיר שב"היכון". ומכיוון שההילוכים בשני הגירים מסודרים "לסירוגין" (הזוגיים באחד והאי-זוגיים בשני) אין אפשרות לעבור מהילוך זוגי לזוגי או מאי-זוגי לאי-זוגי.

האם מישהו נתקל בתופעה והאם זו בעיה אמיתית?

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מילה נכונה.

ומי שאמר שDSG יש רק לVAG טועה. VAG היחידים שהחליטו ליצר אותו.

היה גיר דומה לבמוו וגם בהונדה היה פיתוח של זה.

אבל מהר מאוד ירדו מזה, בגלל חוסר פרספקטיביות.

גיר כבד, מערכת הידראולית מסובחת ומחיר יקר..

 

 

יש לך טעות.

 

DSG- קיים רק ב VAGים. ולא הם שפיתחו\ייצרו אותו.

 

את גיר ה DSG פיתחה ומייצרת חברת בורג-וורנר, הם חתומים בלעדית עם VW ל 7 שנים של יצור.

 

לאף חברה בעולם לא היה גיר כזה ולא משהו דומה, ה DSG הינו גיר קטן פיזית, נכון להיום גם אמין, וקל משקל.

 

נהיגה ברכב עם DSG לא דומה לשום דבר שנהגת עליו, החלפות הילוכים לא מורגשות ותגובות חדות, מה גם שהזינוק הקלאסי ל 100 מהיר יותר עם DSG מאשר עם תיבה ידנית.

 

אז לפני שאתה כותב קשקושים. תברר.

 

ולא, אין לי קשר ל VW.

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון כל מכוניות הקונצרן הספורטיביות \ TDI מגיעות עם אופציה ל-DSG

(כלומר GTI, RS, S וכו' ובנוסף ה-TDIים)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אאל"ט גם לפורשה ולבמוו יש משהו בסגנון הDSG, וגם לפרארי יש גיר רובוטי מעולה.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל פורשה זה ה-DSG בשם אחר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אצל פורשה זה ה-DSG בשם אחר

 

זה לא מדויק, כיוון שפורשה לקחה את ה-DSG ופיתחה אותו הלאה, היא מוסיפה הילוך ומכיילת אותו שונה, כך שזה לא אחד לאחד התיבה של פולקסווגן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"מבין דבר" טוען שה-DSG אינו יכול להוריד שני הילוכים ב"קיקדאון" אלא רק אחד או שלושה.

הסיבה: כאשר גיר אחד מהשניים עובד, השני ב"היכון", וההילוך הבא יהיה תמיד של הגיר שב"היכון". ומכיוון שההילוכים בשני הגירים מסודרים "לסירוגין" (הזוגיים באחד והאי-זוגיים בשני) אין אפשרות לעבור מהילוך זוגי לזוגי או מאי-זוגי לאי-זוגי.

האם מישהו נתקל בתופעה והאם זו בעיה אמיתית?

פיני

אפשר ועוד איך להוריד שני הילוכים, זה פשוט יהיה פחות מהיר מהורדה של הילוך אחד (מן הסתם...) אבל עדיין מהיר יותר מכל נהג בגיר ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי, כאשר נהג מבצע "קיקדאון" הגיר מוריד הילוך או שניים לפי "בחירתו", ואיני בטוח שהנהג יכול לקבוע כמה הילוכים יוריד הגיר.

היתרון של ה-DSG הוא בכך שההילוך הבא מועבר לגיר השני שכבר מוכן לשילוב, ומכאן התיאוריה שההילוך הבא יהיה תמיד לגיר השני, ולכן מדובר על הילוך אחד (או שלושה).

איך נהג יכול להוריד שני הילוכים ב"קיקדאון" כאשר הרכב נוסע במצב "אוטומטי" ועוד עם DSG?

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הDSG נחשב לגיר הרובוטי הטוב ביותר. בשום מקום לא נשמעו עליו תלונות. על זה של הטויוטה נשמעו גם נשמעו, ולא ממקור אחד. אני לא חושב שמבחינה טכנולוגית גיר רובוטי קונבנציונלי יכול להתחרות עם DSG מבחינת מהירות וחלקות התפעול. אצלי בDSG, על אוטומט האוטו באמת מרגיש כמו אוטומט - נראה כאילו שניסו בכוונה לחקות את פעולת ממיר המומנט - ובמצב ידני ההעברות מאוד מהירות וחלקות. לא הכל מושלם, אבל מספיק קרוב.

 

רועי... ה-DSG נחשב לטוב יותר מה-SMG ?

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד כמה שידוע לי, כאשר נהג מבצע "קיקדאון" הגיר מוריד הילוך או שניים לפי "בחירתו", ואיני בטוח שהנהג יכול לקבוע כמה הילוכים יוריד הגיר.

היתרון של ה-DSG הוא בכך שההילוך הבא מועבר לגיר השני שכבר מוכן לשילוב, ומכאן התיאוריה שההילוך הבא יהיה תמיד לגיר השני, ולכן מדובר על הילוך אחד (או שלושה).

איך נהג יכול להוריד שני הילוכים ב"קיקדאון" כאשר הרכב נוסע במצב "אוטומטי" ועוד עם DSG?

 

לא ממש, הגיר מוריד הילוכים כמה שצריך ע"מ לענות על הדרישה של הנהג, מפתחים רגש לעניין הזה ואני מכיר מספיק טוב את הרכב שלי בשביל לדעת כמה ללחוץ על הדוושה כאשר אני משייט בניחותא ב80 קמ"ש בהילוך שישי ע"מ להוריד הילוך אחד, שנים או אפילו שלושה (לא ממש יעיל במהירות הזו בTDI, אבל לא משנה).

 

בנוסף - לדוושת הגז שלי (שמגיעה מהרצפה ולא תלויה) יש כפתור בסופה, אתה סוחט את הדוושה עד הסוף ובסוף אתה יכול ללחוץ עוד קצת וללחוץ על כפתור שאומר לרכב שאתה רוצה כוח ועכשיו.

 

במצב ידני מן הסתם הגיר יעשה מה שאתה רוצה והעברת ההילוכים ה"לא יעילה" לכאורה (הורדה להילוך שעובד על אותו המצמד של ההילוך הנוכחי, דהיינו - שני הילוכים) מהירה מספיק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער, אבל עדיין לא קיבלתי תשובה מספקת.

יפה מאוד שה-DSG יודע להוריד הילוך אחד או יותר בקיקדאון, אבל האם הוא באמת יודע להוריד 2 הילוכים, דהיינו- להוריד הילוכים ולהשאר מחובר לאותו הגיר, ולא לבן זוגו.

ואם כן, האם ההעברה מהירה וחלקה כמו בהורדת 1 או 3 הילוכים?

תודה

פיני

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי את השאלה, אם השאלה שלך היא האם הDSG יודע להעביר מ6 לרביעי ישירות אז התשובה היא לא - הוא יעבור בדרך את ההילוך החמישי. זה יהיה מהיר וחלק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה מתייחסת למצב האוטומטי של ה-DSG:

בגיר אוטומטי רגיל, כאשר מתבצע קיקדאון הגיר מוריד הילוך אחד, או שניים, או אפילו שלושה, לפי הצורך.

ב-DSG, שאינו יכול להעביר מיידית שני הילוכים, אלא אחד או שלושה, האם הוא בכל זאת יכול להוריד שניים.

אם הוא מוריד אחד ועוד אחד, הרי שיש כאן שתי החלפות הילוך, לעומת הורדה מיידית של שני הילוכים בפעולה אחת בגיר אוטומטי, או בגיר רובוטי שאינו DSG.

אז איך זה מתבצע ב-DSG?

עד 27.1.2020 אני עסוק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6197 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...