Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מבקש המלצה לגבי התקנת רמקולים בטנדר,

 

הרכב קבינה אחת, סובארו, כרגע ממוקמים לי 2 קופסאות עץ עם רמקולים 6X9 פיוניר מוגברים, מאוכזב מאוד מאיכות הבס, הסאונד חד אבל האיכות לא לטעמי, מחפש עצה לגבי רמקולים אשר יחליפו את מקומם, תקציב.. כמו במדינה, לא ברור כרגע,

 

אבקש המלצות לרמקולים איכותיים מבחינת בס, המוזיקה המיועדת היא טכנו, האוס (אמיתי) ווקאלס וקצת BreakBeat.

 

:)

 

תודה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אואואוווווו , איזה זכרונות העלת לי עכשיו !

 

יש לי פתרון פשוט בשבילך, והיחידי במידה ואתה לא מעוניין לשים סאב.

היא לעשות חור בקופסאות של ה-6X9, גדול ככל שתוכל כך הבאס יהיה חזק יותר.

 

רמקולים 6X9 הם מסוג FREE AIR, משמע, הם לא מיועדים להיות בתוך תיבות אלא במקום פתוח כמו הבג'ז.

 

אתה לא מספק לרמקולים את הצרכים שלהם לכן, אין לך טעם להחליף לרמקולים אחרים, השינוי יהיה יותר בתדרים הגבוהים(הכוונה לטוויטרים המובנים שיש על כל רמקול).

 

מחכה לדיווח שלך אחרי השינוי.

 

יותם

זה נכון

פורסם

אני חושב שהפתרון הכי איכותי שאפשר להציע לך הוא בידוד בדלתות והתקנת סט קומפוננט נורמלי שם. סאב קטן ניתן להכניס מאחורי המושב שלך \ נוסע או באמצע (היה כאן מישהו בעבר שפרסם תמונות מהתקנה בטנדר סובארו).

 

אפשר להגיע לתוצאות מצויינות (אהמ... אהמ.. ניר) גם בקבינה קטנה ובלי השקעה אסטרונומית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה על התשובות,

 

בתור התחלה, אפתח חור בקוטר 1.5", אראה אם יש שינוי, עץ לא חסר.

 

אם הבס משתפר זה יהיה מעולה! סך הכל לא סובל ממנה אבל רציתי לשפר,

 

איתמר, התחלתי באמת להתעניין ולקרוא חומר ופרוייקטים בנושא בידוד איטום ובניית פודים לדלתות, יש לי לקרוא עוד לפני שאתקין,

 

הקומפוננט שהמלצת להוסיף לדלתות,

 

קראתי כאן על המורל דוקט 6.5" שכולם מדברים עליו, בהתאם לסגנונות שציינתי, האם זה מתאים או יש מתאימים יותר?

 

תודה,

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

"אין חכם מבעל ניסיון", מישהו אמר לי את המשפט הזה,

תראה יש לי את הדוטק החדשים.. אחלה קומפוננט ואני שמעתי בו גם כן האוסים וכ'ו,

אני מאוד מרוצה מהם הם נשמעים לי מצויין.

אבל האוזן שלך צריכה לשמוע את הרמקולים שאתה קונה ואתה צריך להתרשם מהם.

בוא למפגש אם באפשרותך ב 10 לחודש ותשמע אותם.

אם אתה לא יכול להגיע תנסה לשמוע אותם אצל חבר או אפילו תחפש מישהו מהפורום מהאיזור שלך לשמוע אותם, (מאיפה אתה אגב?).

חוץ מזה, ע"י מה אתה תגביר את הקומפוננט? ע"י ה HU (הרדיודיסק) או ע"י מגבר?

פורסם

יש לי כרגע מגבר עתיק,

 

רוקפורד PUNCH 160.4, שנות ה90... מאסיבי (במשקל) ועובד!

 

:)

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

לפי מה שהבנתי המגבר הזה הוא דיי חלש, משהו כמו מגבר של HU חדש של ימיינו.

תראה אין לי מושג איך הוא יתחבר עם הקומפוננט, אני הייתי מציע לך לשדרג כבר הכל לקנות איזה מגבר 2 ערוצים חמוד חדש וטוב ולחבר אליו את הדוטק. ויכול להיות לך אחלה סאונד ברכב.

אגב איפה אתה מתכנן לשים את הדוטק בקופסא של הרמקולים של ה 6X9? או בלי קשר בדלת?

אם זה בדלת אז תשאיר את הרמקולים שיש לך כרגע ותעשה חור בקופסא כמו שאמרו לך זה יגביר את הבאס, ואת הקומפוננט תשים בדלת ותגביר אותו עם המגבר החדש ואת ה 6X9 תחבר ישירות לHU. (כל זאת מתוך ידיעה שיש לך HU נורמאלי!)

פורסם

OK.

 

היום פתחתי חור בקופסאת ה6X9 שלי, בקוטר יותר גדול מהמגנט,

השתמשתי במקדח כוס 3" בסוף, את סיבי הלבד שנפרמו בקופסא שרפתי את הקצוות,

הדבקתי את הלבד עם דבק מגע לקופסא וחברתי,

 

אני חייב לציין שחל שיפור, ברמה כזו שהייתי חייב לבצע כיוון מחדש למערכת כי איך שהדלקתי הטרבל היה חזק מאד,

לאט לאט הגברתי את הבס וערכתי כמה כוונונים ושומעים בס שנשמע יותר כמו בס ולא כמו דפיקות (רק שהאוטו רועד ומשקשק מהעוצמה).

 

אבל עם האוכל בא התאבון, אני קראתי את עצותיכם לגבי קומפוננט ושאר ירקות, אני אקרא עוד בפורום ואחליט מה הפעולות הבאות

לצורך שמיעה כמו שאני באמת רוצה לשמוע, כי בבית השכנים דופקים לי בקירות :).

 

תודה!

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

טנדר סובארו..... זכרונות מהעבר...

אז ככה:

בעבר לפני שנים רבות, פלטת עץ (ולא תיבה) מאחורי הכסאות במרכז שבין שני הכסאות (הגב) היינו מתקינים סאב

" FREE_AIR " , קומפוננט קדמי ,מגבר מתחת למושב ימני (ניתן גם על הפלטה מאחור) והסאונד.. ללא תחרות.

נכון להיום, אתה יכול להתקין סאב בתיבה קטנה יעודי ל"טנדרים" או באזוקה 6" שנותנת אפקט מדהים ביחס לגודלה.

מובן שצריך מגבר וקומפוננט קדמי...

בהצלחה, וזה אחלה אוטו לסאונד , אם לא עושים טעויות פתאליות.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
שלום לכולם,

 

מבקש המלצה לגבי התקנת רמקולים בטנדר,

 

הרכב קבינה אחת, סובארו, כרגע ממוקמים לי 2 קופסאות עץ עם רמקולים 6X9 פיוניר מוגברים, מאוכזב מאוד מאיכות הבס, הסאונד חד אבל האיכות לא לטעמי, מחפש עצה לגבי רמקולים אשר יחליפו את מקומם, תקציב.. כמו במדינה, לא ברור כרגע,

 

אבקש המלצות לרמקולים איכותיים מבחינת בס, המוזיקה המיועדת היא טכנו, האוס (אמיתי) ווקאלס וקצת BreakBeat.

 

:)

 

תודה.

 

 

אין שום בעיה להתקין בטנדר או בכל רכב אחר מערכת טובה .

 

אתה יכול להתקין סט קומפוננט 6.5 אינטש בדלתות כאשר הטוויטרים בקורות, מגבר 4 ערווצים מתחת לאחד המושבים וסאב קטן של 8 או 10 אינטש בתיבה קטנה מאחורי אחד המושבים בגישור על 2 הערוצים הנותרים.

 

אם אני הצלחתי להכניס בתור טנדר 3 מגברים,קרוס אקטיבי, אקוליזיר גרפי 31 ערוצים וסאב 10 אינטש + סט 4WAY מקדימה, כל אחד יכול לעשות זאת ובטח ובטח בטנדר יחסית מרווח כמו הטנדר סוברו.

הכל שאלה של רצון, יכולת ונכונות להשקעה.

under construction..

פורסם
אין שום בעיה להתקין בטנדר או בכל רכב אחר מערכת טובה .

 

אתה יכול להתקין סט קומפוננט 6.5 אינטש בדלתות כאשר הטוויטרים בקורות, מגבר 4 ערווצים מתחת לאחד המושבים וסאב קטן של 8 או 10 אינטש בתיבה קטנה מאחורי אחד המושבים בגישור על 2 הערוצים הנותרים.

 

אם אני הצלחתי להכניס בתור טנדר 3 מגברים,קרוס אקטיבי, אקוליזיר גרפי 31 ערוצים וסאב 10 אינטש + סט 4WAY מקדימה, כל אחד יכול לעשות זאת ובטח ובטח בטנדר יחסית מרווח כמו הטנדר סוברו.

הכל שאלה של רצון, יכולת ונכונות להשקעה.

 

 

תודה על התגובה,

 

לגבי המרווח בטנדר סובארו, זה נתון לוויכוח, המרווח מאחורי המושבים קטן מאד, ואצתרך לקחת מידות מדוייקות על המילימטר

לצורך בניית תיבה מתאימה.

 

על אותו נושא, איזה סאב מומלץ לסוגי המוזיקה שאני שומע? רוב המוזיקה אלקטרונית אבל אני רוצה בס חזק ומדוייק!

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

השעה 3 בבוקר, לא נרדם ומוצא עצמי משרטט איזשהו רעיון לתיבה אחורית לרכב, סתם כי אין לי משהו יותר טוב לעשות,

מה שרואים בתמונה זה תכנית התיבה מכל מיני צדדים ומה שבעצם הייתי מעוניין לדעת זה שלושה דברים (סליחה מראש השרטוט נעשה בפאוורפוינט ביד חופשית):

 

1. האם עדיף להשתמש בכל נפח התיבה לצורך הסאב? או לבנות מחיצות בין הרמקולים? האם הם לא מפריעים אחד לשני?

2. אני מבקש עזרה לגבי הסאב וופר, אני לא חזק בסוגי הסאבים וההמלצות שונות לפי הדרישות, לתיבה בגודל הזה (בסביבות 35 ליטר), שתותקן על הרצפה מאחורי הכסאות של סובארו טנדר, איזה סאב מומלץ? התכנון מפאת הגודל הוא להתקין סאב 8", שיחובר לJBL75.4 ,מעדיף צליל איכותי.

3. האם בעצם כל התכנון לקוי מיסודו ויש דרך טובה יותר לתכנן את התיבה?

 

התיבה תבנה (אם תעבור כאן קריאה ראשונה...) מעץ MDF, ע"י נגר מקצועי, תצופה בבד לבד (דמוי שטיח כזה) ואחבר לרמקולים קונקטורים מתברגים מוזהבים לתיבות החיבורים, רמקולים 6X9 פיוניר 350 80rms שיש לי ונותנים מיד וטרבל יפים (שוקל להחליף לJBL3196 לאחר שמיעה שלהם) וכל הסיפור הזה יחובר לJBL75.4 מהדיוטי כפי שציינתי קודם.

 

תודה,

 

ארז.

 

במה לסובארו.jpg

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

הרעיון נראה לי מעניין מאוד ואפילו טוב!

הבאס צריך להשמע מעולה כשהוא בא ישר לידך!.

עם ה6X9 אני לא בדיוק יודע איך זה ישמע עם הקומפוננט מקדימה, למרות שבמקרה הזה הם לא רחוקים כ"כ ממך, אבל עדיין נראה לי שזה יגנוב אחורה קצת את ההצגה.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...