Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7047 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב ,

היום הלך ההגה ברכבה של אחותי מסוג סובארו ג'סטי שנת 1992 נפח 1000 סמ"ק , האם מישהו יודע איך אפשר לכוון "תפוחי" ההגה ? שיטה ,דרך עד להגעה למכון כיוון פרונט ?

פורסם
גרר.

 

 

"שיטה להגיעה למכון פרונט"- הזוי...

פתרון נורמלי אני מחפש פתרון יותר יצירתי.

 

מה זאת אומרת "לכוון תפוחי הגה"?

אולי ההגדרה אינה מדויקת , אז ככה קודם כל אני מתנצל על הגדרת "תפוחים" כחלק מההגה אבל כל המוסכים פה בצפון משתמשים במטאפורה זו לצורך הגדרת חלק זה , בנוגע לשאלה שלי על כל "תפוח" יש הברגה האחראית על פתיחה וסגירה של הגלגלים לכיוון קוו דמיוני החוצה את הרכב לשני חלקים .

פורסם
פתרון נורמלי אני מחפש פתרון יותר יצירתי.

 

 

אולי ההגדרה אינה מדויקת , אז ככה קודם כל אני מתנצל על הגדרת "תפוחים" כחלק מההגה אבל כל המוסכים פה בצפון משתמשים במטאפורה זו לצורך הגדרת חלק זה , בנוגע לשאלה שלי על כל "תפוח" יש הברגה האחראית על פתיחה וסגירה של הגלגלים לכיוון קוו דמיוני החוצה את הרכב לשני חלקים .

 

תחליט אם אתה מתכוון לתפוחים שהם המפרק הכדורי בקצה זרוע ההגה או למוט ההגה עם ההברגה שאותו מכוונים למקבילות של הגלגלים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
תחליט אם אתה מתכוון לתפוחים שהם המפרק הכדורי בקצה זרוע ההגה או למוט ההגה עם ההברגה שאותו מכוונים למקבילות של הגלגלים.

הכוונה הינה למוט ההגה עם ההברגה שאותה מכוונים למקבילות של הגלגלים .

פורסם

אם הנך ניגש עם הרכב למכון פרונטים, בשביל הנך זקוק לבצע את כיוון הגלגלים(התכנסות/התבדרות או בלעז - TOE IN-TOE OUT)?! תן לו לבצע את המלאכה(זה כלול במחיר).

אם עדיין לא פרקת את תפוחי ההגה - ספור את מס' ההברגות כשהנך פותח, כך תוכל להחזיר את התפוח למקומו כשהיה(כך גם תחזירו אם היתה סטיה והשארת אותה על כנה).

בכל מקרה, תן לפרונטאי לבצע זאת, כיוון הגלגלים הינו חלק בלתי נפרד מכיוון הפרונט.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...