Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שיפוץ רדיאטור...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כחלק משיפוץ המיני הרדיאטור זכה לשיפוץ כללי לקראת המנוע החדש דנדש שיחליף את המנוע הנוכחי (פרטים בהמשך) - הוא נפתח, עבר ניקוי יסודי, נצבע בצבע עמיד חום וחלקו הקידמי המשמש כמגן למאוורר זכה לציפוי ניקל...

 

התוצאה -

Untitled-1.jpg

motorica.net

פורסם

יצירת אמנות!

סחתיין ושוב פעם סחתיין!

קראתי וראיתי הרבה שיפוצים של רכבי אספנות ואתה אכן עובד ברמה הגבוהה ביותר.

:mm_yeah:

פורסם

באיזה רכב מדובר....?

אני פשוט חדש בפורומים כאן (אם כי בעל וותק בפורום בתפוז... :D )

הקליאו שלי כרגע היא 1.4. כשהיא תגדל היא תהיה MK2

פורסם

ואווווו !!

 

זאת השקעה :!:

 

סחטיין :!:

 

 

 

דוד.

 

ליוסי- מדובר במיני מיינור .

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

thank's everyone... :wink:

סורי שאין תמונות של התהליך, לפני ואחרי...ב-"פרוייקטים" הבאים ראו זאת כהבטחה..:)

בכל מקרה - הרדיאטור הורכב ונבדק היום בבוקר.

התוצאה - מ-ד-ה-י-ם!! - הוא לא רק נראה יותר טוב הוא גם מקרר את המנוע טוב יותר בצורה משמעותית...לפני השיפוץ נעזרתי במאוורר חשמלי נוסף והמנוע נטה להתחממות יותר מאשר היום ללא המאוורר החשמלי.

ממליץ בחום לבצע ניקוי לרדיאטור ולכל מעברי המים לא משנה מה סוג הרכב ו/או נטיותיו (התחממות וכו...)

10x drugstore for holding the rad while filing it... :wink:

motorica.net

פורסם

עבודה פצצה !! :lol:

 

זה ניראה פשוט כמו פסל ולא כמו חלק ממכונית ...

 

בכל מקרה אם אין תמונות אז לפחות תן לנו הסבר קצת על איך אנחנו עושים את זה , במילים .

 

 

 

תודה מראש

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

Ur wish is my command...

אז ככה, התהליך לא ארוך ופשוט מאוד - הדבר היחיד שיכול לסבך את כל התהליך הוא קושי בפירוק הרדיאטור (במיני 3 ברגים וכל העסק בחוץ).

דבר ראשון יש צורך בניקוז כל מיי הקירור מהמערכת - ניתן לעשות זאת ע"י בורג ריקון שממוקם בתחתית הרדיאטור או אם אין כזה - ע"י ניתוק הצינור התחתון שמחובר לרדיאטור חשוב!! לוודא שהרדיאטור קר לפני תחילת התהליך.

השלב הבא הוא להוציא את הרדיאטור מתוך תא המנוע - כל רכב לגופו.

ניתן להזרים מים בעזרת צינור לתוך אחד מפתחי הרדיאטור עד לקבלת מיים נקיים - אבל זה עדיין לא אינדיקציה לכך שהרדיאטור נקי - על מנת לעשות זאת כמו שצריך יש לפתוח את הלחמות הרדיאטור ולנקות את מעברי המים - תהליך שכל רדיאטוריסט יעשה תמורת סכום סמלי יחסית.(140 ש"ח לרדיאטור של המיני)

אם הצנורות מראים סימני התייבשות לא להתעצל ולהחליף בחדשים - סדק/חור תמיד יכולים להפתיע במקומות הכי לא צפויים.

אם הרדיאטור מתקלף או סתם בא לכם שיראה חדש - ניתן לצבוע אותו בספריי שחור עמיד חום (30 ש"ח בהום סנטר) - מומלץ לנקות ולשייף קלות לפני הצביעה.

זהו - עכשיו נשאר רק להרכיב, למלא מיי קירור ולתת למערכת לפעול.

מומלץ לנקות היטב את המנוע מאבן בעזרת חומרים יעודיים שנמצאים על מדפי כל החנויות למוצרי רכב - התהליך הוא הוספת החומר למיי הקירור, 15 דקות(תלוי בסוג החומר) פעולה של המנוע על מנת לאפשר לתרמוסטט להיפתח ולהזרים מיים "טריים" לראש המנוע, ריקון נוזל הקירור ומילויי נוזל קירור חדש...

 

את תהליך ניקוי האבן מומלץ לעשות לאחר ניקוי הרדיאטור - מנסיון אישי, הלכלוך שיוצא מכיוון הרדיאטור עלול לגרום נזק למשאבת המיים.

 

 

[glow=red:371419ff1e]ב-ה-צ-ל-ח-ה!!![/glow:371419ff1e]

motorica.net

×
×
  • תוכן חדש...