Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

 

אני מבין שאם אני ארצה להחליף צמיגים וכל זה אז בפנצ'ריה יגידו לי מה מתאים ומה לא, אבל בשביל עצמי אני רוצה לדעת מה אומרים כל הנתונים?

 

למשל עם כתוב על הצמיג 195/65R15

 

מה כל מספר אומר??

 

ונגיד איך אני יודע להתאים צמיג לג'אנט?

יענו אני שומע כל הזמן ג'אנטים 14',15' איזה מידות אני צריך להסתכל על הצמיג כדי לדעת שהוא מתאים?

THE SYSTEM: HU: ECLIPSE cd-7100, AMPS : XETEC vector 350.6 , A/D/S p950.2 , FRONT : MAC AUDIO Maximus 2.16 , Sub : Rockford Fosgate rfz3412 12' 150w rms

101 סוסים לבלימת האיביזה

:evil:

פורסם

דוגמא: 195/60R15

אומר שהצמיג ברוחב 195 מ"מ.

גובה הדופן שלו הוא 60% מרוחבו.

והוא יושב על חישוק 15 אינטש.

 

אם אתה רוצה להחליף ל 16 אינטש, אתה צריך לרדת בגובה דופן הצמיג כדי שהרדיוס הכולל של הגלגל יהיה קרוב מה שיותר למקורי.

 

****תוספת בעריכה *****

אם תערוך חיפוש בגוגל לפי TIRE SIZE CALCULATOR תמצא המון מחשבונים שיתנו לך את המידע שאתה צריך.

כל מה שצריך זה להכניס את המידות הנוכחיות שלך ואת גודל החישוק שאתה חפץ בו ותקבל מידות מומלצות לצמיגים.

 

לאשר את זה במשרד הרישוי זה כבר סיפור אחר...

פורסם

לאשר במשרד הרישוי:

 

אני רוצה להחליף גנטים ל15 אינט. בקורולה המידות הם 14.

לפי מה שהבנתי משרד הרישוי לא יאשר לי .

מה לגבי טסט? (עובר, או שכל פעם לפני טסט אני יחליף גנטים?)

מה לגבי שוטר שעוצר לבדיקה (או ניידת של משרד הרישוי?)

I30 CW

פורסם

קודם כל תבדוק אם קיים דגם של הקורולה עם חישוקי 15", ואז אולי היבואן יוכל לחתום לך על כך. אפשר לבדוק את זה גם במכוני רישוי רציניים, יש להם רשימה. אבל אני די סקפטי בעניין.

מה שלא מאשרים לא עובר טסט. אתה תמיד יכול לעשות מה שעושים הרבה ג'יפאים - מחזיקים סט צמיגים חוקי לטובת טסטים, אבל זה מסורבל ומסכן אותך עם ניידות רישוי או שוטרים שהם גם בוחנים וגם מחפשים לדפוק אותך.

 

לא יורידו אותך מהכביש על זה, ולא תלך ללילה במעצר (אם לא תכה שוטר), אבל קנס תחטוף.

פורסם
.

 

לא יורידו אותך מהכביש על זה, ולא תלך ללילה במעצר (אם לא תכה שוטר), אבל קנס תחטוף.

 

יורידו ועוד איך יורידו :twisted:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה יורידו? יקחו פח נפט וישרפו אותה? ישלחו אותו הביתה במונית?

ייתנו לו טופס להתייצב לבדיקה חוזרת של העניין, ובינתיים הוא יוכל להחליף גלגלים חזרה.

אוקיי... זה נקרא להוריד מהכביש, אבל זה לא סוף העולם.

לדעתי הקנס יותר מאיים.

פורסם

רציתי להחליף בפיאט בראבו את הגנטים מ 14 ל 15.קבלתי מהמחלקה הטכנית של פיאט בארץ אישור שזה אפשרי טכנית ובמשרד הרשוי בחולון אישר לי המהנדס להחליף אותם.

פורסם
לאשר במשרד הרישוי:

 

אני רוצה להחליף גנטים ל15 אינט. בקורולה המידות הם 14.

לפי מה שהבנתי משרד הרישוי לא יאשר לי .

מה לגבי טסט? (עובר, או שכל פעם לפני טסט אני יחליף גנטים?)

מה לגבי שוטר שעוצר לבדיקה (או ניידת של משרד הרישוי?)

 

ג'אנט 15 בקורולה - רק משנת דגם 2003.

 

 

אולי בכל זאת יאשרו.

 

הרמן.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

יש לי גם שאלה קטנה בקשר למספרים שעל הצמיג...

 

אני יודע שיש את דירוגי המהירות ( T, H ,V נגיד...)

אבל מה אומר המספר שצמוד לאות ?( 79H או 82H לדוגמא )

 

לירן

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

מהו המשקל המקס' אותו יכול הצמיג לשאת על גבו.

לדוגמא:

רכב במשקל כולל(עצמי+נוסעים+מטען) של 2,000 ק"ג כל צמיג יצטרך לשאת עומס של 500 ק"ג.

דירוג של 500 ק"ג=ציון 84 ע"ג הצמיג.

כנס לקישור:

http://www.chris-longhurst.com/carbibles/index.html?menu.html&tyre_bible.html

חפש Load indices, מצורפת גם טבלה עומסים.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
רכב במשקל כולל(עצמי+נוסעים+מטען) של 2,000 ק"ג כל צמיג יצטרך לשאת עומס של 500 ק"ג.

רק אם לרכב יש חלוקת משקל מושלמת...

ת'כלס למי שמחשב לבד את עומס הצמיגים שהוא יצטרך, כדאי לו לקחת בחשבון שלכל רכב חלוקת משקל אחרת, והדבר בעיקר בולט ברכבים מסחריים שבהם בזמן שהם נושאים מטען רוב המשקל על החלק האחורי.

זה רלוונטי בעיקר לרכבים מסחריים כאלו - אם אתם סוחבים פילפילונים ב- H100 שלכם, אז תוודאו בזמן קניית צמיגים שהצמיג הזול שמציעים לכם הוא בעל דירוג עומס נכון + טווח בטחון גדול מה שיותר, ואל תחלקו את המשקל הכולל ל-4.

×
×
  • תוכן חדש...