Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7064 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם!

 

לפני כמה ימים ברכב שלי התחילה בעיה עם הגה. בהתחלה הרגשתי שהגה מסתובב קצת קשה אבל לא שמעותי לפני יומים התחלתי לשמועה חריקות כאשר אני מסובב את הגה אבל הגה הסתובב בלי שינוי אתמול בערב הגה התחיל להסתובב יותר קשה וחריקות היו חזקות יותר והופיעו הפרעות וחשוב לציין שזה לא קורה כל הזמן אלא בתדירות גבוה. אחד החברים שלי המליץ להחליף שמן הגה כמה פעמים בשביל לנקות את המערכת הידרבלית של הגה . היום בבוקר הגה עבד סביר וחריקות היו בתדירות נמוכה.

 

השאלה מה זה יכול להיות ומה אני צריך לעשות?

 

תודה מראש

VW Scirocco 1.4 TSI REVO stage 1

פורסם

התופעה שאתה מתאר יכולה להגרם מחוסר נוזל הגה כוח/משאבה תקולה/נזילה.

הגה קשה כאשר המערכת ההידראולית תקינה יכול לנבוע מפנצ'ר/חוסר אוויר ועוד..

 

גש בהקדם האפשרי למוסך בכדי לא לגרום נזק רציני יותר למערכת וגם איבוד הגה כוח בזמן נסיעה בכביש מהיר.

 

צריך המלצה למוסך מצויין וזול ?

איזה כייף לי :)

פורסם

תוספת מידה על בעיה.

 

- אכן היה אתמול פנציר בגלגל קידמי ימני טופל מהר מאוד אבל תופעה הכי מוזרה קרטה אחרי שפנצ'ר תוקן.

- היתי במוסך אמרו הלכה אצלי משאבה ומכונאי שלי אמר שהיא עובדת . אצלנו בב"ש אני לא מכיר מוסך אמין ולא מדברים על זול.

- בדקתי רמת שמן בהגה הוא תקין אבל שחור .

- רצואה של משאבה (הרצועה שמחברת עןד אלטרנטור ואני לא זוכר עוד מה...) אמרו לי במוסך שצריך להחליף אותה.

(האם היא יכולה לעשות את הבעיה?).

- היתי בעוד מקום ואמרו לי שתוריד שמן ישן ותמלה חדש ופעולה זאת לעשות כמה פעמיםץ האם זה יכול לעזור?

 

תודה למרק על תשובה

VW Scirocco 1.4 TSI REVO stage 1

פורסם

1. בדוק לחץ אוויר בכול הגלגלים.

2. רצועה מחליקה עלולה לגרום לרעשים וגם לעבודה לא תקינה של הגה הכוח.

3. החלפת השמן לא תפתור את הבעיה אבל מומלץ להחליף את השמן במוסך ורק שמן אורגינלי.

4. למה שלא תבדוק בעצמך תחילה בעצמך את הצנרת של הגה הכוח לאי-המצאות נזילות.

אם תגיע לאזור המרכז אני יכול להמליץ על מומחה לרכבים האלה.

בכול מקרה אתה מחזיק רכב אומנם יחסית יישן, אבל עדיין חלקי חילוף לרכבי BMW יקרים להחריד.

איזה כייף לי :)

פורסם
תוספת מידה על בעיה.

 

- אכן היה אתמול פנציר בגלגל קידמי ימני טופל מהר מאוד אבל תופעה הכי מוזרה קרטה אחרי שפנצ'ר תוקן.

- היתי במוסך אמרו הלכה אצלי משאבה ומכונאי שלי אמר שהיא עובדת . אצלנו בב"ש אני לא מכיר מוסך אמין ולא מדברים על זול.

- בדקתי רמת שמן בהגה הוא תקין אבל שחור .

- רצואה של משאבה (הרצועה שמחברת עןד אלטרנטור ואני לא זוכר עוד מה...) אמרו לי במוסך שצריך להחליף אותה.

(האם היא יכולה לעשות את הבעיה?).

- היתי בעוד מקום ואמרו לי שתוריד שמן ישן ותמלה חדש ופעולה זאת לעשות כמה פעמיםץ האם זה יכול לעזור?

 

תודה למרק על תשובה

 

 

באם הרצועה מחליקה היא תגרום לרעשים וגם להתקשות ההגה.

 

בהתחשב במחיר הרצועה - הייתי בשלב הראשון מחליף רצועה ו\או מותחן ובודק האם הבעיה נפתרה. אצלי בעיה דומה בהגה נפתרה בהחלפת מותחן שחרק ורצועה.

פורסם

החלפתי היום רצועה . נבדקה משאבת שמן הגה כוח והיא תקינה. היום התחילה תופעה נוספת מוזרה סיבוב ימינה עובד חלק לעומת שמאלה קשה לסובב, חשוב לציין שלפני זה הכל אבד טוב.

VW Scirocco 1.4 TSI REVO stage 1

פורסם

אני קניתי את ה רכב לפני שבועיים ובבדיקה רשמו לי הערה הבעה לגבי מערכת היגיוי:

 

- רעידות בגלגלים , גומיות מגן להגה פגומות, נזילת שמן מערכת הידראולית צנרת + הגה, נקישות במתלה, תותובים לזרועות מתלה פגומים + מתלה אחורי.

 

השאלה שלי האם אני יכול לבוא להם בטענה שהם לא מצאו את הבעיה המתאורת למלה באוטו שלי?

VW Scirocco 1.4 TSI REVO stage 1

פורסם
גומיות מגן להגה פגומות, נזילת שמן מערכת הידראולית צנרת + הגה, נקישות במתלה, תותובים לזרועות מתלה פגומים

 

נראה לי שהם דווקא מצאו את הבעיה. ובכל מקרה אל תדאג להם, הם מכסת"חים את עצמם מכל הכיוונים.

 

זה הזמן לגשת למוסך שיבדוק מה בדיוק הבעיה עם מערכת ההיגוי. כדאי שתפנה לאחד מבעלי המקצוע החברים בפורום כדי לקבל תשובה מקצועית והגונה.

פורסם

בהמשך לבעיה שלי היום היתי במוסך מורשה ואמרו לי שיש לי בעיה עם גליל כרית אוויר ונתנו לי הצעת מחיר 1700 ש"ח ז"א רוצים להחליף לחדש הם לא מתקנים מישהו יודע איך אפשר לתקן אותו.

VW Scirocco 1.4 TSI REVO stage 1

×
×
  • תוכן חדש...