Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קורבט C6 - תמונת ריגול רשמית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן, אני יודע שתמונת ריגול רשמית זה סתירה פנימית.

ויכול להיות שכבר פרסמו את זה פה (בחיפוש לא ראיתי), אז זוהי תמונה שהג'נרל שיחרר מניסויי הדור הבא של הקורבט. התמונה צולמה בגרמניה.

עוד קצת פרטים ששאבתי מפה ומשם - ככל הנראה הדגמים העיליים יצויידו במנוע 6.0 עם בערך 450 כ"ס, הוכנסו הרבה שינויים למתלים, הרבה חלקים קלים (סיבי פחמן/קבלאר) ייכנסו לשימוש, בעיקר בתא המנוע.

חוץ מהתמונה הכל שמועות, ורצות המון שמועות באתרים אמריקאיים, כולל מליון ואחת עבודות פוטושופ שונות ומשונות.

 

מחיר צפוי בארץ - בין הרבה להמון.

vetteC6.jpg

פורסם

ראיתי את תמונות הריגול הללו.

ה-"C6" הזו נראית כמו C5 עם הסוואות פה ושם.

ייתכן וזו בת כלאיים בין C5 לחדשה, מה שנקרא בלעז "פרד".

97aus.jpg

שימו לב שהקווים זהים באופן בסיסי, שמשה קדמית ואף מראות צד זהות... :roll:

MCS 2008

פורסם
ראיתי את תמונות הריגול הללו.

ה-"C6" הזו נראית כמו C5 עם הסוואות פה ושם.

ייתכן וזו בת כלאיים בין C5 לחדשה, מה שנקרא בלעז "פרד".

97aus.jpg

שימו לב שהקווים זהים באופן בסיסי, שמשה קדמית ואף מראות צד זהות... :roll:

 

לעומת זאת - כל הפרונט שונה לגמרי.

 

החל מפנסי הערפל (הכתומים האלה), קו תא המנוע שהוא יותר חד ולא גלי והגריל שהוא חלק אחד ולא שניים כמו בקודמת.

 

אני מניח שישנם גם שינויים מאחורה.

 

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
לעומת זאת - כל הפרונט שונה לגמרי.

החל מפנסי הערפל (הכתומים האלה), קו תא המנוע שהוא יותר חד ולא גלי והגריל שהוא חלק אחד ולא שניים כמו בקודמת.

אני מניח שישנם גם שינויים מאחורה.

ראלימן

ולכן זו כנראה לא תהיה "C6" אמיתית.

בעברית קוראים לזה מתיחת פנים.

MCS 2008

פורסם
ראיתי את תמונות הריגול הללו.

ה-"C6" הזו נראית כמו C5 עם הסוואות פה ושם.

ייתכן וזו בת כלאיים בין C5 לחדשה, מה שנקרא בלעז "פרד".

97aus.jpg

שימו לב שהקווים זהים באופן בסיסי, שמשה קדמית ואף מראות צד זהות... :roll:

 

לעומת זאת - כל הפרונט שונה לגמרי.

 

החל מפנסי הערפל (הכתומים האלה), קו תא המנוע שהוא יותר חד ולא גלי והגריל שהוא חלק אחד ולא שניים כמו בקודמת.

 

אני מניח שישנם גם שינויים מאחורה.

 

 

ראלימן

 

או שאתה עיוור או שיש לך בעיות ראייה רציניות בלי לעליב... כל מה שהערת כ"שינויים" בכלל לא קיימים

 

הפרונט כמעט אותו דבר כולל הבליטה במרכז המכסה מנוע והעד הגלים בצד אני לא יודע על מה אתה מדבר אולי הבד שמתוח על המכונית מטשטש לך את הראייה או שהתמונה של הקורבט של הדור העכשוי פשוט לא אובייקטיבית

 

פנסי הערפל אתה לא יכול לדעת כלום לגביהם כי הם מכוסים בבת ובסלוטייפ שחור כמו שאתה יכול לראות... השחור זה לא גוף המכונית.

 

הדבר היחיד שבאמת אתה יכול לראות את השינוי הוא הגריל ות'אמת גם בזה אני לא יכול להיות בטוח אבל מי יודע

למה? ככה!

פורסם
לדעתי הם הולכים לחקות את ה NSX של הונדה. התמונה הראשונה מאד דומה.

המממ....

ה-NSX היא מכונית מנוע מרכזי וכנגזרת מכך העיצוב שלה הוא forward cabin.

לא נראה לי שיגיעו לפרופורציות האלו עם מכונית מנוע קדמי כמו הקורבט.

 

ואם התכוונת לעיצוב החזית בלבד - אז קשה לי להאמין שGM יילכו ויחקו מכונית כמו ה-NSX שלא רק שהיא יפנית ותגרום חלחלה לחובבי קורבט מורעלים, אלא גם היא מכונית די ותיקה על הכבישים, בת העשור הקודם.

פורסם
לפי דעתי זאת גרסה הרבה יותר יפה של אותה מכונית

אתה רציני? :shock:

 

הדבר המשעמם הזה? העיצובים הזויתיים החדשים של קדילאק הם לדעתי תחליף עגום ליצירתיות. הם היו חייבים להחליף לוק ולהיראות חדשניים ויצא להם דבר סתמי כל כך...

הקדילאק לא משדרת ספורטיביות, לא קלילות, לא אגרסיביות ולא כלום. נראית כמו סתם קונברטיבל אמריקאית לרואי חשבון שוכני פרברים בני 50 עם פאה.

 

אין מה להשוות מול העיצוב האגרסיבי, כרישי וספורטיבי של הקורבט לכל דגמיה.

פורסם

פעם אחרונה שהייתה קורבט יפה זה היה בשנות השישים.

הם צרכים לחדש אותה במקום לשפר את הדגם האחרון ולהמשיך לשפר את הדגם האחרון ולהמשיך לשפר את הדגם האחרון....

 

אם כבר מכונית אמריקאית אז הוייפר עושה את העבודה(תודה מרצדס)

vet4.jpg

vet3.jpg

vet2.jpg

vet1.jpg

viper2_main.jpg

אייל

פורסם
לפי דעתי זאת גרסה הרבה יותר יפה של אותה מכונית

אתה רציני? :shock:

 

הדבר המשעמם הזה? העיצובים הזויתיים החדשים של קדילאק הם לדעתי תחליף עגום ליצירתיות. הם היו חייבים להחליף לוק ולהיראות חדשניים ויצא להם דבר סתמי כל כך...

הקדילאק לא משדרת ספורטיביות, לא קלילות, לא אגרסיביות ולא כלום. נראית כמו סתם קונברטיבל אמריקאית לרואי חשבון שוכני פרברים בני 50 עם פאה.

 

אין מה להשוות מול העיצוב האגרסיבי, כרישי וספורטיבי של הקורבט לכל דגמיה.

 

שטויות לדעתי אבל אתה יודע מה אומרים על טעם וריח....

לדעתי המכונית הזאת מדהימה והייתי בשניה מחליף קורבט בה.... העיצוב הזוויתי דווקא עושה לי את זה ויש בו משהו נורא יפה לדעתי ובכלל קאדילק זה אוטו שאני מת עליו מה לעשות אני אוהב אמריקאיות ולא יעזור שום אירופאית ויפנית מבחינתי לא משתווה

למה? ככה!

פורסם
שטויות לדעתי אבל אתה יודע מה אומרים על טעם וריח....

לדעתי המכונית הזאת מדהימה והייתי בשניה מחליף קורבט בה.... העיצוב הזוויתי דווקא עושה לי את זה ויש בו משהו נורא יפה לדעתי ובכלל קאדילק זה אוטו שאני מת עליו מה לעשות אני אוהב אמריקאיות ולא יעזור שום אירופאית ויפנית מבחינתי לא משתווה

על טעם ועל ריח בענייני עיצוב - בהחלט מסכים. לכל אחד דעתו. זה חושק בפמלה אנדרסון וזה חושק בג'ולייט בינוש (האחרון זה אני...).

אבל דבר אחד צורם לי בדבריך. אם אתה אומר שאתה אוהב אמריקאיות וששום אמריקאית ואירופאית לא תשתווה.

אם אתה מדבר על מכוניות שרירים אמריקאיות של פעם - אכן הן עומדות כמעט בליגה משל עצמן, אם נשכח לרגע את אסטון מרטין, מרקוס, איזו, ובטח עוד כמה...

אבל האמריקאיות של היום? תסלח לי... אין שום הבדל. שום כלום.

אם תבדוק טוב טוב, רוב הסיכויים שתגלה שכמה אמריקאיות שאתה מעריץ יושבות על שלדות של אופל סאאב ואיסוזו, פשוט עם יותר פח ומשקל, ומנועים עם נצילות נמוכה יותר.

 

ולעניין העיצוב - תוריד לרגע מהמכונית הזאת את הסמל של קדילאק ותשים במקומו סמל של ניסאן. איך היא נראית עכשיו? לא נראית סתמית? ומה השתנה חוץ מהסמל?

 

לא אמרתי שהיא לא נאה. האוטו בסדר. אבל להשוות אותו לקורבט נראה לי תמוה. תוריד את הסמלים והסטיגמות - הקורבט לא נראית יותר כמו מכונית ספורט?

פורסם
שטויות לדעתי אבל אתה יודע מה אומרים על טעם וריח....

לדעתי המכונית הזאת מדהימה והייתי בשניה מחליף קורבט בה.... העיצוב הזוויתי דווקא עושה לי את זה ויש בו משהו נורא יפה לדעתי ובכלל קאדילק זה אוטו שאני מת עליו מה לעשות אני אוהב אמריקאיות ולא יעזור שום אירופאית ויפנית מבחינתי לא משתווה

על טעם ועל ריח בענייני עיצוב - בהחלט מסכים. לכל אחד דעתו. זה חושק בפמלה אנדרסון וזה חושק בג'ולייט בינוש (האחרון זה אני...).

אבל דבר אחד צורם לי בדבריך. אם אתה אומר שאתה אוהב אמריקאיות וששום אמריקאית ואירופאית לא תשתווה.

אם אתה מדבר על מכוניות שרירים אמריקאיות של פעם - אכן הן עומדות כמעט בליגה משל עצמן, אם נשכח לרגע את אסטון מרטין, מרקוס, איזו, ובטח עוד כמה...

אבל האמריקאיות של היום? תסלח לי... אין שום הבדל. שום כלום.

אם תבדוק טוב טוב, רוב הסיכויים שתגלה שכמה אמריקאיות שאתה מעריץ יושבות על שלדות של אופל סאאב ואיסוזו, פשוט עם יותר פח ומשקל, ומנועים עם נצילות נמוכה יותר.

 

ולעניין העיצוב - תוריד לרגע מהמכונית הזאת את הסמל של קדילאק ותשים במקומו סמל של ניסאן. איך היא נראית עכשיו? לא נראית סתמית? ומה השתנה חוץ מהסמל?

 

לא אמרתי שהיא לא נאה. האוטו בסדר. אבל להשוות אותו לקורבט נראה לי תמוה. תוריד את הסמלים והסטיגמות - הקורבט לא נראית יותר כמו מכונית ספורט?

 

תשמע אני מסכים איתך בכמה דברים המכוניות האמריקאיות של היום זה לא המכוניות של פעם אבל עדיין שם כל מכונית יש סטנדרט של V8 מגיע מהמפעל בדרך כלל זה מנוע גדול ולא מנוצל אבל אתה כמו כל דבר שמה אם אתה קצת משנה את המנוע אתה יכול להוציא ממנו הרבה

 

בקשר לדברים האחרים כלומר הסמל.. אתה צודק אם היה סמל של ניסאן זה היה סתמי יש לי חיבה לסמל של קאדילק

ואין ספק בכלל שהקורבט נראית יותר ספורטיבית אבל אתה יודע משנת 98 העיצוב לא השתנה קצת מתחיל לשעמם.

 

תשמע אחרי שנסעתי הרבה ברחבי ארה"ב הפאר והנוחות של מכוניות ענקיות זה דבר שאין בשום מקום בעולם גם הפאר של קאדילק לעומת מרצדס לא משתווה כי הגרמניה עולה 30 אלף דולר יותר וזה באמת לא שווה את זה כלומר ב50 אלף דולר שם אתה קונה קאדילק STS חדשה ויוצא מרוצה לפחות אני... זה ההבדל...

למה? ככה!

×
×
  • תוכן חדש...