Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שנתיים עם 205 Top XRi - סיכום מצולם


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קשה לי להאמין שהייתי יכול למצוא רכב אחר שהיה מתאים כמו שה205 מתאימה למידותי הטובות.

מר פיק, מידותיך הטובות, ידועות בכל הארץ.

פורסם

עדכון קטן:

אשתי ראתה את התמונות היום.

הרכב הספציפי הזה היה בעבר שלה.

היא ממש התרגשה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
עדכון קטן:

אשתי ראתה את התמונות היום.

הרכב הספציפי הזה היה בעבר שלה.

היא ממש התרגשה.

:oops:

 

 

 

 

 

תודה לכולם על התגובות. כיף לקרוא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לא נהגתי ב-TOP XRI, אבל יש קצת ניסיון על 205מים,

הם מדהימות לנהיגה, ואני אישית מעדיף אותן על ראלי.

 

יש לך מפרט על מערכת המיתלים הקיימת ברכב ספציפי זה? (קוטרים)

 

אביחי

פורסם
אישה שאומרת אני מתרגשת,זה אומר שהיא רוצה אותה בחזרה.:wink:

 

אני מוכן לעשות למר וגברת רזמל מחיר טוב, וזאת לפנים משורת הדין :lol:

 

יש לך מפרט על מערכת המיתלים הקיימת ברכב ספציפי זה? (קוטרים)

האמת שלא.

מה שאני יודע מסתכם בזה שיש תמוכות מק'פרסון (אני בחיים לא אצליח ללמוד לאיית את זה) מלפנים וסרן אחורי עם מוט פיתול מאחור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

נשמע כאילו ממש מיצית את האוטו והלכת על הבחירה הנכונה, שבדרך קשה לעמוד בפיתוי של משהו ספורטיבי ומסוכן יותר.

מה ההבדל בין הTOPXRI לשאר הדגמים של ה205 הרגילים? אבזור?

פורסם
נשמע כאילו ממש מיצית את האוטו והלכת על הבחירה הנכונה, שבדרך קשה לעמוד בפיתוי של משהו ספורטיבי ומסוכן יותר.

מה ההבדל בין הTOPXRI לשאר הדגמים של ה205 הרגילים? אבזור?

 

מצטרף לשאלה.

 

עוד 3 שאלות קטנטנות.

1) איפה ממוצבת רמת האבזור top-xri? (מתחת למה, ומעל למה?)

2) האם יש הבדלים מהותיים בין הפוראבר וה-top-xri. ואם כן, מהם כוללים?

3) למה ה-top-xri לא מופיעה במחירוני הרכב?

פורסם

הTop XRi היתה ניסוי של שרודר (יבואנית פיג'ו בתחילת שנות ה90), לאחר שיבוא הGTI המקורית הפסיק ב92.

הXRi היתה המאובזרת ביותר בהיצע של ה205 אז, והגיעה עם נעילה מרכזית לכל הדלתות, חלונות חשמל, מזגן מקורי, פסי קישוט, ספוילר אחורי, פנסי ערפל, חצאית קידמית ופסי קישוט סטייל הGTI.

מבחינה מכנית - יש ויכוח האם ישנם הבדלים בין הדגמים. כמה יודעי דבר שפגשתי לאורך הדרך טענו בלהט שישנם הבדלים בין הXRi והGR (שנמכרה באותה תקופה), בעיקר ביחסי ההעברה ובכיול בולמ"ז אחר. מצד שני, יש כאלו שטוענים בחירוף כי אין הבדלים מיכנים בין הדגמים.

לא יודע למי להאמין, אבל בוודאי שאני מעדיף את הגרסא הראשונה.

 

ולגבי המחירון - כשקניתי את הרכב היא הופיעה במחירון של לוי-יצחק. לא יודע מה יש היום, היות והמחירון ממש, אבל ממש, לא מטריד אותי :twisted:

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

יש לי שאלה קטנה שלא הכי קשורה, אני על סף קניית רכב, אני מאוד נמשך לצרפתית השוגעת המכונה 205 1.4 הזרקה ,ומצד שני עומדת פיאט טמפרה XS הזרקה (אני חושב) 1.6 ידנית ( גם הפג'ו ידנית ד"א ) אבל הענין הוא לא זה, האוטו הקודם לי היה סובארו לאונה, שהיתה מדהימה בכך שהחלקים שלה לא היו עולים בכלל, משהו פעם אמר לי "לך תאסוף כמה בקבוקי פלסטיק תשים אותם בסופר תבוא תקנה מנוע חדש" . השאלה שלי אם הצרפתית המשוגעת יקרה יחסית לחזקה?

אמרו לי פעם שהיא מלאה בבעיות ותקלות ,למרות שלא ממש האמנתי אבל עדין זה משאיר בך איזה שהוא ספק .

בקיצור אני לא שגע אותכם.

מה אתם אומרים כדי ללכת על הפיאט או כל אוטו אחר ולהיות בראש שקט? או לקנות ולקוות שלא תפול עליי איזה תקלה שתכניס אותי למוסך ולא תוציא אותי משם .. ?

 

תודה לעוזרים אני מקווה שלא סיבכתים אותכם כל כך סליחה על הניסוך המסובך כל מה שרציתי זה חוות דעת על האוטו אם הוא כדאי או שבשביל בחור לפני גיוס עדיף משהו יציב יותר שלא יעשה יותר מדי צרות .

 

תודה רבה לכולם בכל מקרה

אלמוג :-)

תאונה קטלנית . אני פצוע קשה, וסובי הנובחת הלכה לעולמה :cry:

בנוסף להכל, חודשיים שלילה ומשפט .

מקווה לטוב :-(


×
×
  • תוכן חדש...