Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7085 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם...

נימאס לי מהמדבקות על הרכב ואני מעוניין להוריד אותם.

מדובר במדבקות עם כול החברות רמוס, ספארקו, בוליט, נוס ושאר הירקות שיושבות על הכנף של הרכב.

 

ניסיתי להוריד אותם עם סכין יפנית חדה אבל ניהיה סריטות מהסכין וכול פעם יורד כמה מילימטרים מהכיתוב.

לפי מה שניראה לי יקח לי שעות להוריד כול מדבקה.

 

האם יש איזה דרך להוריד אותם מהר ולא ליפגוע בצבע של הרכב ?

 

תודה רבה לעוזרים רז...

פורסם

מה שחיפוש ימצא לך :roll:

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש פלסטיק צהוב שבא עם החלונות שחורים

זה נימצא בקופסא

 

קח אותו עם מיים רותחים תישפוך בזהירות ותנסה לגרד

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

אולי זה ישמע לך מצחיק אבל הייתה לי בעיה דומה..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

ניסיתי עם טינר לא עזר בכלל.. או עם ספרי מגעים שעזר קצת יותר

אבל עם קולה.. כן זאתי ששותים זה עזר הכי הרבה אבל קצת מלכלך ודביק אבל עושה את העבודה..

פורסם

תודה רבה על התשובות המהירות.

 

אתה בטח שעם קולה זה ירד ? תסביר בבקשה איך ?

 

מה עדיף קולה או מיים רותחים ?

 

מיים רותחים לא יפגעו בצבע?

 

שוב תודה רז...

פורסם

בהתחלה פשוט השתמשתי בתרסיס (ספרי מגעים) שהו סוג של מסיר שומנים ושפשפתי עם סמרטוט את האיזור..

אחרי ששמעתי על עניין הקולה למרבה הפלא היא פשוט ממיסה את הדבק והרבה יותר קל להוריד את המדבקות בלי לחשוש לצבע.

פורסם

לא צריך לערבב אותם או משהו זה או זה או זה..

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1011959&postcount=11

שתיהם עשו לי את העבודה (כל אחד לחוד).

עם הקולה פשוט יותר נחמד לעבוד כי אם אתה צמא אז אתה יכול גם לשתות

רק חשוב לשטוף אחרי זה את האיזור שלא ישאר קולה או מהספריי

פורסם

זה הגיוני עם הקולה כי יש לה את הגזים וקופאין שזה גם חומר שהוא חומר מנקה , להבדיל באירועים וכאלה שאיזה אורח מתלכלך עם מה מנקים לו את הבגדים ? עם סודה ומטלית קטנה הגזים שיש במשקאות האלה זה חומר ניקויי תנסה רק את הקולה ותראה שהבחור למעלה צודק .

 

בהצלחה אלמוג :-P

תאונה קטלנית . אני פצוע קשה, וסובי הנובחת הלכה לעולמה :cry:

בנוסף להכל, חודשיים שלילה ומשפט .

מקווה לטוב :-(

פורסם

מצטרף לקולה, אפשר גם עם מים חמים ופן

רק לידע הכללי - קולה שימש לניקוי כבישים בארה"ב בעבר הרחוק

עד שבא מישהו ושתה בטעות וככה גילו את הטעם המיוחד

יש 3 סוגי אנשים אלה שיודעים חשבון ואלה שלא

פורסם
מצטרף לקולה, אפשר גם עם מים חמים ופן

רק לידע הכללי - קולה שימש לניקוי כבישים בארה"ב בעבר הרחוק

עד שבא מישהו ושתה בטעות וככה גילו את הטעם המיוחד

מאיפה שמעת את זה בדיה הזאת?

א. הסיפור הוא שקולה במקור היתה ירוקה עכשיו היא שחורה הודתו לצבעי המאכל.

ב. בהתחלה זה נמכר כתרופה בבתי מרקחת ללא הסודה.

ג. היצרן הבלעדי הוא קוקה קולה.

ד. זהו זה מה שאני זוכר עד עכשיו.

ה. אם אתה לא מאמין לי תכנס לאתר של קוקה קולה ותראה בעצמך.

 

נמרוד...

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם

ניתן להסיר את המדבקות באמצעות שטיפה בלחץ (תוכל למצוא כזו באזור התעשייה של כפר סבא) .

לעתים מצב השטיפה הכולל מים חמים וסבון הוא היעיל ביותר , לעתים מצב שטיפה פוליש הוא היעיל ביותר .

 

אם תנסה שטיפה בלחץ , תזהר , פרק זמן ארוך ובמיוחד מרחק קרוב עלולים להסיר לא רק את המדבקות - גם את הצבע עד לצבע הייסוד .

כמו כן , השטיפה הזו ממכרת ועלייך להמנע מכך , היא פוגעת בלכה ולאחר מכן בצבע .

MX-5T 05>911 S 08>S2000 07>S2000 06>S2000 08>Mazda 6 05+Z800 14+Polo 98>Suzuki Splash 09 :cry:

×
×
  • תוכן חדש...