Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנאום שלו נשמע כמו בכי של ילד קטן מלא רגשי נחיתות שנעלב שהעדיפו את דחלאן עליו (מה לעשות שריאיון עם מנהיג ארגון שנלחם בך הרבה יותר מעניין מריאיון עם איש בעל תפקיד ייצוגי שגם כשמילא תפקידים ביצועיים לא היה יותר מידי מעניין).

 

לדעתי בלי קשר אם הוא אשם או לא יש צורה לאיש ממלכתי להתבטא ולנשיא אסור להשתלח בכל מוסדות הדמוקרטיה והחוק רק בגלל שהוא חושה שנעשה לו עוול. אם הוא רוצה להשתלח בהם שיתפטר ויעשה זאת כאזרח. כנשיא זה פשוט ביזיון בדיוק כמו קריאתו של שמיר בזמנו שקרא ללינץ' בסכינאים כשהיה ראש ממשלה מכהן.

 

שיתפטר, ילחם על שמו ואח"כ שיחזור לעשייה הציבורית. הוא אמור להיות מספיק אחראי כדי לדאודג גם למעמד התפקיד שהוא ממלא בלי קשר לאשם או לא.

 

לגבי אשמתו, עם כל הרפש שהטיח במתלוננות שמתי לב שרק לגבי 2 מתוך ה 4 הוא טען שהן מסוכסכות איתו. זה אומר שהשתיים האחרות צודקות?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
בכלל, ההתייחסות של קצב למשטרה מאוד מעניינת. בנשימה אחת הוא טוען כי יש לו בטחון מלא שהמשטרה עושה עבודתה נאמנה ומיד לאחר מכן הוא מטיח במשטרה כי היא שמה לה למטרה לפגוע בו. מוזר, לא?

והנה היום אני מציץ ב-YNET ומוצא את הדבר הבא:

כשהנשיא אמר שהוא 'מאמין במשטרת ישראל' הוא מיד הניף את ידו במידה שסותרת את הנאמר.

ממשיך לקרוא עוד קצת ומוצא גם את זה:

אין הלימה בין האמירות הקשות לשפת הגוף"

 

8)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

מה כבר נדרש מנשיא במדינת ישראל?

איזה כישורים צריכים להיות לו?

לא הרבה. דבר אחד ואחד בלבד - להיות אדם מכובד וממלכתי ולשמור על כבוד מוסד הנשיאות הייצוגי.

הנשיא הראשון חיים ויצמן התלונן פעם שהמקום היחיד אליו מותר לנשיא לדחוף את האף הוא למטפחת שבכיסו.

 

ראבאק, משה - כל מה שאתה צריך לעשות זה להיות ממלכתי!

ואתה מקבל על זה כמעט 50 אלף ש"ח בחודש + רכב + הוצאות + וילה + גילה.

 

אז תהיה פאקינג ממלכתי!:evil:

 

לא מדבר על אנס, לא אנס. את רק זה בית משפט יקבע למרות שעשר מתלוננות מתקופות שונות בחיים זה כבר קצת יותר מחשד היפותטי.

אני מדבר על ההתנהגות הכללית של קצב (ובכוונה אני כבר לא קורא לו כבוד הנשיא).

במקום לשמור מכל משמר על כבוד מוסד הנשיאות הוא מנצל את מוסד הנשיאות כדי לשמור על עצמו במאבק משפטי מלוכלך.

וההצגה שראינו אתמול לבדה כבר הופכת אותו ללא ראוי להיות נשיא.

רוצה לנהל מלחמה כזו? רוצה לשחק מלוכלך מול רשויות החוק והמשפט והתקשורת? זכותך המלאה כמשה קצב. אבל אל תעשה את זה כנשיא השמיני של מדינת ישראל! זה שהתמונה שלו תלויה בכל גן ילדים במדינה, זה שהולך לבקר משפחות שכולות ושמקבל שגרירים זרים!:evil:

פורסם

מוסד הנשיאות כפי שהוא תחת כהונתו של משה קצב הוא בזבוז כספי משלם המיסים כי הוא לא ממלא את תפקידו.

ואני לא מדבר על הקשקוש של ההתייעצויות לפני הקמת ממשלה או על חנינות.

אני מדבר על דמות ייצוגית וממלכתית שמייצגת את המדינה.

כמו שמדינה צריכה סמל ודגל והמנון היא גם צריכה דמות כזו. צריך משהו בשביל לאחד את העם סביבו.

מאחר והמדינה מונהגת תמיד בידי פוליטיקאים, הדמות הזו לא יכולה להיות ראש הממשלה. צריך דמות נייטרלית וייצוגית.

משה קצב מעולם לא היה דמות נייטרלית וייצוגית, הוא תמיד היה פוליטיקאי מהליגה השניה. עכשיו הוא אפילו לא דמות מכובדת.

 

ושוב אני חוזר - עזבו לשניה בצד את השאלה אם הוא אנס ומטריד מיני או סתם בכיין מפוקפק. בכל מקרה - עם נשיא כזה, חבל על התקציב.

פורסם

#### ציטוט מיותר של ההודעה מעליך נמחק ####

 

100% right

also like someone said the case of clinton he was cool, not acting like a wounded animal ( like katav) big shame for our country

we are a really part of africa and not europe like some people fantesize

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

יש לנו נשיא מ*דיין.עובדה...

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

שני דברים, לאחרונה נהיו ההאשמות על אונס פופולריות למדי...

אדון קצב היה צריך לינקוט באפשרות שרמון בחר בה, להזיז את עצמו הצידה ולנטרל את מעמדו כנשיא. ברגע שהוא היה עושה את זה הוא היה מונע את העילהום. ואולי גם היה יכול לצאת מזה בצורה מכובדת...

דבר שני, מישהו שמע ביכלל את הצד שלו עד היום בנושא? פירסמו איזה מאמר עם משהו שמונה יותר מ 50 מילים משמעותיות?

אני לא זוכר כזה דבר. אולי הוא צודק?

 

בכל אופן, דבר נוסף שאני לא מבין, מילא רמון, ניראה טוב, כריזמטי וכו'... ניראה דון ז'ואן בגירסא הישראלית, ירון זהבי מחסמבה... מישהו שבאמת בחורות יכולות להימשך אליו... אבל דחיל-ראבק, קצב?! אם הגעת למצב של מגעים אינטימים עם מישהו שניראה כמו קצב, אז סלחי לי, מגיע לך... ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
האתר של קצב

 

www.katsav.co.il

 

 

איזה ערימת שטויות האתר הזה...פשוט זלזול באינטלגנציה של קהילת האינטרנט...

 

תוך 24 שעות אני יכול להרים אתר שבו אני יציג לכול העולם איזה אדם מדהים ונערץ הוא בני סלע...אפשר מכאן ועד הודעה חדשה להשתולל על המקלדת לספר סיפורים קורעי לב אודות העוול הנורא שנגרם לו, ולהמציא עשרות מכתבי הערצה ואהבה מאותן """קורבנות""" האונס שכביכול הוא אנס.

 

כבר כמה זמן שזה קורה...למעשה כבר מספר שנים ברציפות מפחידה שכזו...לפעמים אני מרגיש שלשבת סתם איזה ערב מול החדשות של השעה 20:00 בערב כבר הופך להיות איזה עיניין של הימור...אולי במהדורה הזו יציגו לנו עוד איזו פרשייה שתוריד אותנו לשפל חדש..

 

זה נראה כאילו לא יכול להיות יותר גרוע - והכי גרוע זה, שזה יכול להיות עוד יותר גרוע...ואפילו גרוע מזה, אנחנו לא רחוקים מלהגיע לשם...

 

פשוט מפחיד...

Chevrolet Silverado 2500HD - 2015 - LTZ

 TW: Morel Supremo Piccolo | MID: Morel CDM 880 | MIDBASS: ScanSpeak Silver

SUB-WOOFERS: 2X JL Audio 10TW3 - Original Under The Seat StealthBox

TW Amp: Genesis Stereo 100 | MID+MIDBASS Amp: JL Audio 450/4 | Monoblock: JL Audio 500/1 | DSP: Helix Pro MK2

פורסם
איזה ערימת שטויות האתר הזה...פשוט זלזול באינטלגנציה של קהילת האינטרנט...

 

תוך 24 שעות אני יכול להרים אתר שבו אני יציג לכול העולם איזה אדם מדהים ונערץ הוא בני סלע...אפשר מכאן ועד הודעה חדשה להשתולל על המקלדת לספר סיפורים קורעי לב אודות העוול הנורא שנגרם לו, ולהמציא עשרות מכתבי הערצה ואהבה מאותן """קורבנות""" האונס שכביכול הוא אנס.

 

כבר כמה זמן שזה קורה...למעשה כבר מספר שנים ברציפות מפחידה שכזו...לפעמים אני מרגיש שלשבת סתם איזה ערב מול החדשות של השעה 20:00 בערב כבר הופך להיות איזה עיניין של הימור...אולי במהדורה הזו יציגו לנו עוד איזו פרשייה שתוריד אותנו לשפל חדש..

 

זה נראה כאילו לא יכול להיות יותר גרוע - והכי גרוע זה, שזה יכול להיות עוד יותר גרוע...ואפילו גרוע מזה, אנחנו לא רחוקים מלהגיע לשם...

 

פשוט מפחיד...

 

דברו על האתר בכל מני אתרי חדשות.

רצו להוריד אותו אבל כל מה שכתוב פה עבר עורכי דין.הכל כשר.

אייל


×
×
  • תוכן חדש...