Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בורג תקוע


YH
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אחד הברגים של הגלגל הקדמי שלי תקוע חזק מאוד בנבה ולא מוכן לצאת.

 

הייתי היום במוסך ואמרו לי שצריך במצב כזה להחליף את הנבה.

 

השאלה אם יש משהוא אחר לעשות ?

 

נבה + מיסב +עבודה + מע"מ = 520 ש"ח נשמע מחיר סביר?

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם
שלום לכולם.

 

אחד הברגים של הגלגל הקדמי שלי תקוע חזק מאוד בנבה ולא מוכן לצאת.

 

הייתי היום במוסך ואמרו לי שצריך במצב כזה להחליף את הנבה.

 

השאלה אם יש משהוא אחר לעשות ?

 

נבה + מיסב +עבודה + מע"מ = 520 ש"ח נשמע מחיר סביר?

 

אין דבר כזה תקוע, הכל אפשר לשחרר, במקסימום מקסימום אם ממש ממש אין מצב, קודחים את הבורג!

פורסם

במידה והראש של האום נשחק מניסיונות פתיחה, תלך למסגר שירתך בורג על הבורג התקוע - מניסיון אישי, זה עובד.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יש גם חומר שקוראים לו HOLTS RUSTOLA PENERTRATING OIL והוא משמש כחומר סיכה וגם מגן על הבורג מפני חלודה אפשר לקנות בהום סנטר אייס וכד'

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

הפתרון הוא פשוט בשימוש בזרוע ארוך יותר.

 

תמצא חתיכת צינור השקיה ממתכת באורך של מטר, תלביש אותו על הזרוע של מפתח הברגים.

אני מבטיח לך שעם זרוע של מטר אתה תצליח לפתוח את הבורג (בתנאי שהראש שלו לא נשחק)

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
הפתרון הוא פשוט בשימוש בזרוע ארוך יותר.

 

תמצא חתיכת צינור השקיה ממתכת באורך של מטר, תלביש אותו על הזרוע של מפתח הברגים.

אני מבטיח לך שעם זרוע של מטר אתה תצליח לפתוח את הבורג (בתנאי שהראש שלו לא נשחק)

 

צינור השקייה ממתכת? מה זה? איפה מוצאים את זה?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
הפתרון הוא פשוט בשימוש בזרוע ארוך יותר.

 

תמצא חתיכת צינור השקיה ממתכת באורך של מטר, תלביש אותו על הזרוע של מפתח הברגים.

אני מבטיח לך שעם זרוע של מטר אתה תצליח לפתוח את הבורג (בתנאי שהראש שלו לא נשחק)

 

צינור השקייה ממתכת? מה זה? איפה מוצאים את זה?

 

צינור3/4 צול של מים. יש לי תחיכת צינור כזה באורך 80 ס"מ בערך. היא מתלבשת על ידית הכח ומשמשת לארכת המנוף.

 

נמרוד

פורסם

שמן לא עוזר

כשאני עומד על המפתח הוא מתחיל להתעקם והבורג עדיין לא זז.

השאלה היא אם זה קרה למשהו ואם לשבור את הבורג ולהחליף את הנבה זה הפתרון או שאפשר לקדוח את הבורג החוצה ולתקן את ההברזה?

205 1400 כחולה (כבר לא) - עכשיו.... שברולט אוואו - וחזרנו לפיז'ו, 206 xs - ושוב האוואו...וגטס (למה מכרתי את ה - 205???)

פורסם
שמן לא עוזר

כשאני עומד על המפתח הוא מתחיל להתעקם והבורג עדיין לא זז.

השאלה היא אם זה קרה למשהו ואם לשבור את הבורג ולהחליף את הנבה זה הפתרון או שאפשר לקדוח את הבורג החוצה ולתקן את ההברזה?

 

חבל שתמשיך במאמצים האלו גש למוסך או חרט שמחזיק כלים מתאימים כולל מברז, סיכויים טובים שתצטרך לחדש את ההברגה ולרכוש בורג גלגל חדש.

בפיגו' למשל משתמשים בברגי אלומיניום רכים כדי לא להפחית את הסיכוי לפגוע בהברגה בנבה במידה והבורג מוברג בזווית לא נכונה.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

בד"כ הוא משמש כקישוט נחמד בערכה של הרכב והוא מאיכות נמוכה ומתעקם/נשבר בקלות.

תשתמש בבוקסה מתאימה בצירוף של ידית כח ומאריך (כמו שג'רמי ציין).

אין בורג שיכול להחזיק ניסיון פתיחה עם מאריך של 80 ס"מ.

פורסם
בד"כ הוא משמש כקישוט נחמד בערכה של הרכב והוא מאיכות נמוכה ומתעקם/נשבר בקלות.

תשתמש בבוקסה מתאימה בצירוף של ידית כח ומאריך (כמו שג'רמי ציין).

אין בורג שיכול להחזיק ניסיון פתיחה עם מאריך של 80 ס"מ.

 

אבל יש סיכוי שהבורג ישבר עם ידית באורך כזה ......

 

ותגידו, מאיפה אני יכול למצא ידית כזאת?

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
הפתרון הוא פשוט בשימוש בזרוע ארוך יותר.

 

תמצא חתיכת צינור השקיה ממתכת באורך של מטר, תלביש אותו על הזרוע של מפתח הברגים.

אני מבטיח לך שעם זרוע של מטר אתה תצליח לפתוח את הבורג (בתנאי שהראש שלו לא נשחק)

 

:mm_yeah: השבוע ראיתי חקלאי מחליף גלגל בטרקטור בצורה הזאת, ולקח לו בדיוק 10 דקות (האיש מומחה)

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

מישהו שיש לו הרבה ידע אמר לי..:

"במכוניות שיש להם בורג קורה לעיתים שנוצר חשמל סטטי שגורם לבורג להיות מרותך לנבה"

קורה בעיקר בפיאט ופיג'ו.

איש יקר , בדוק את העיניין לפני שתשבור סתם את הבורג את ידית כוח.

"יש לך אולי 7 שקל להגיע לבאר שבע??"

פורסם
הפתרון הוא פשוט בשימוש בזרוע ארוך יותר.

 

תמצא חתיכת צינור השקיה ממתכת באורך של מטר, תלביש אותו על הזרוע של מפתח הברגים.

אני מבטיח לך שעם זרוע של מטר אתה תצליח לפתוח את הבורג (בתנאי שהראש שלו לא נשחק)

 

:mm_yeah: השבוע ראיתי חקלאי מחליף גלגל בטרקטור בצורה הזאת, ולקח לו בדיוק 10 דקות (האיש מומחה)

 

תפסיקו להבטיח , יש לו סיכויים לא רעים לשבור את הבורג לגמרי.

אם WD40 ושות' לא עזרו , פעל לפי עצתו של דויד. נבה חדשה היא פתרון לעצלנים / כאלה שרוצים להרוויח הרבה כסף.

×
×
  • תוכן חדש...