Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו גם גישה אגואיסטית מאוד.

הרי כשתמות לא תצטרך אותם בשביל לחיות, כי אתה כבר מת.

אז למה לא לאפשר למישהו שכן צריך אותם בשביל לחיות להשתמש בהם? למישהו שהכבד שלו לא מתפקד והוא צריך את שלך כדי לנהל חיים טובים? אולי בעזרתך הוא ימשיך לחיות וחלק ממך יחיה בתוכו ויאפשר לו לחיות ויעשה אותו מאוד מאוד שמח?

מה שכן הייתי רוצה לשנות, זה שאולי היה אפשר לעשות את זה בצורה קצת אנונימית, אני חושב שהיה עוזר מאוד למשפחה שלי להחליט את ההחלטה, אם הם היו רואים את המשפחה והאדם שצריכים את האיבר מול העיניים והיו רואים איזה טוב הייתי רוצה שיעשה בעזרתו.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם
זו גם גישה אגואיסטית מאוד.

הרי כשתמות לא תצטרך אותם בשביל לחיות, כי אתה כבר מת.

אז למה לא לאפשר למישהו שכן צריך אותם בשביל לחיות להשתמש בהם? למישהו שהכבד שלו לא מתפקד והוא צריך את שלך כדי לנהל חיים טובים? אולי בעזרתך הוא ימשיך לחיות וחלק ממך יחיה בתוכו ויאפשר לו לחיות ויעשה אותו מאוד מאוד שמח?

מה שכן הייתי רוצה לשנות, זה שאולי היה אפשר לעשות את זה בצורה קצת אנונימית, אני חושב שהיה עוזר מאוד למשפחה שלי להחליט את ההחלטה, אם הם היו רואים את המשפחה והאדם שצריכים את האיבר מול העיניים והיו רואים איזה טוב הייתי רוצה שיעשה בעזרתו.

 

ראית את הסרט "הכול אודות אמא"?

אני לא אגלה יותר מידי,רק אספר שבתחילת הסרט השחקנית הראשית שעובדת כמתאמת השתלות מאבדת את בנה בתאונת דרכים ותורמת את איבריו לבחור צעיר אחר וזה פשוט הטריף אותה(עקבה אחריו וכמעט יצאה מדעתה כשהבחור השתחרר עם הלב של בנה)

זאת אחת הסיבות שלדעתי העסק צריך להיות אנונימי.

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם
כל הפירסומים בכל פינה על תרומת איברים מגעילים ומיותרים.

 

איבר זה לא כסף או בגד שאפשר לתרום, איברים אלא דברים שעוזרים לנו לחיות, ואני לא רוצה שאחרי מותי יחתכו אותי ויחלקו את האיברים שלי כמו במבה.

 

מה ששלי ושנולדתי איתו רק שלי, לא קניתי אותם, קיבלתי אותםמהטבע ומהלידה ולשם הם יחזרו.

 

במקרה שלך, לא נראה לי שמישהו ממש ירצה לקבל איברים - רק תסביר לי איך אתה מתכונן לחזור למקום ממנו נולדת.:roll:

פורסם

שיימר

האפשרות שציינת בסוף - הלוואי, אחרת יש חשש כבד לזהום מאגרי מי תהום

אירית

פורסם
במקרה שלך, לא נראה לי שמישהו ממש ירצה לקבל איברים - רק תסביר לי איך אתה מתכונן לחזור למקום ממנו נולדת.:roll:

תמיד אפשר לשלוח אותו חזרה לשם בלווי תנועת יד...

 

תרומת איברים היא דבר מבורך, אני מכבדת כל אדם ואדם שיחתום על כרטיס תרומה ולו רק על העובדה שהוא אינו אנוכי.

 

לצערנו כרטיסי אד"י רק מביעים את העדפותיו של הנפטר, המשפחה עדיין רשאית להטיל וטו על תרומת האיברים.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

איבר זה לא כסף או בגד שאפשר לתרום, איברים אלא דברים שעוזרים לנו לחיות, ואני לא רוצה שאחרי מותי יחתכו אותי ויחלקו את האיברים שלי כמו במבה.

 

מה הקשר בין החלק המודגש, שאותו אתה כתבת, לשאר המשפט (שגם אותו אתה כתבת)?

פורסם
איברים אלא דברים שעוזרים לנו לחיות, ואני לא רוצה שאחרי מותי יחתכו אותי ויחלקו את האיברים שלי כמו במבה.

מה ששלי ושנולדתי איתו רק שלי, לא קניתי אותם, קיבלתי אותם מהטבע ומהלידה ולשם הם יחזרו.

 

א-ו-י-ר-ו-ן

 

 

 

 

חשבתי על זה בזמן האחרון בעקבות הכתבה הקצרה שהיתה על זה.

אין מספיק פרסומים ומודעות בציבור בנושא.

רק שלא יתקרבו לזין שלי הוא כבר תרם.

GOT סחוג?

פורסם

חתום כבר 7 שנים על הכרטיס הנ"ל.

אם אני אמות באיזו תאונה מחרידה אז הדבר האחרון שאכפת לי זה להיקבר "שלם" (לא בטוח בכלל שזה יהיה שלם כל כך בנסיבות המוות...),

 

מצידי שיפרקו אותי לגורמים כמו שהחבר'ה כאן עטים על כל קליאו ספורט/איביזה טורבו/ב.מ.וו שמגיעה לפירוקיה :lol:

אחרי שאנחנו מתים אנחנו בסך הכל ערימה של חלקי חילוף... לא חבל לזרוק סתם חלקים איכותיים? :-P

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

מצטער, יש פה אנשים שאכפת להם איך הם יקברו, ולדעתי קבורה של בנאדם שחיי בכבוד את חייו לא צריכה להיות כזאת שפותחים אותו, מוציאים כל מה שאפשר, זורקים לשקית ניילון, וקוברים.

 

כל אחד בדעתו יחייה אני באתי מתרבות שונה ואם אתם לא גזענים כמו שלא הוכחתם אתם צריכים לקבל את זה.

פורסם

שניה אני מחזיר את רבי עקיבא.

 

אני היום בדיוק מיליתי את הטופס.

 

ולאווירון...אתה מהחברה של "תרמתי בעבודה" הא?

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם
מצטער, יש פה אנשים שאכפת להם איך הם יקברו, ולדעתי קבורה של בנאדם שחיי בכבוד את חייו לא צריכה להיות כזאת שפותחים אותו, מוציאים כל מה שאפשר, זורקים לשקית ניילון, וקוברים.

כל אחד בדעתו יחייה אני באתי מתרבות שונה ואם אתם לא גזענים כמו שלא הוכחתם אתם צריכים לקבל את זה.

אוקיי. ואם מפשיטים בן אדם, עושים לו חוקן, משייפים לו קעקועים, עוטפים אותו בבד, זורקים אותו לבור ומרביצים עליו נאום נרגש על טיפות סרוחות, רימות ותולעים - זו דרך יותר מכובדת?

לדעתי האישית אין דבר מכובד ונאצל יותר מלהפרד מהחיים באקט של הצלת חיים אחרים.

 

מקובל עלי שאתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה ולהחליט מה שאתה רוצה לגבי עצמך, למרות שעדיין לא השתכנעתי שיש מאחורי זה הרבה מעבר לאיסטניסיות, אגוצנטריות והעדפת הבשר על פני הרוח.

פורסם

1. אני עדין לא קולט איך אף אחד לא הזכיר את המערכון של Monty Python מתוך

The Meaning of Life ... a 'live' organ transplant :lol:.

 

2. חיוב אנשים בחוק שהם יתרמו את אבריהם אלא אם הם מתנגדים לכך (כשעודם בחיים כמובן), בהחלט יכול להעלות את כמות האיברים להשתלה ולהציל חיים רבים. השאלה היא האם המערכת תפעל כראוי והאם רצון המת אכן יישמר בפועל...


×
×
  • תוכן חדש...