Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל שצריך הוא להודיע למרכז הלאומי להשתלות

1-800-609-610

6262 * (כוכבית שתים ששים ושתים)

טופס ניתן להוריד באתר המשותף עם אדי.

אתם כבר לא לבד, מעל 7% (לעומת 2.5% לפני כ 5 שנים ) כבר עשו זאת.

שבילאות פעילה זה העניין

טיולי השבילים של מועדון האופנועים כל שבת שניה בחודש עדכונים באתר המועדון

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל מה אם עוד כמה שנים (שנה? מאה? לא מאה אלף) יצליחו להחזיר אנשים לחיים מיתך הקבר שלהם רק אם ישנם כל החלקים הנחוצים לחיים ?

 

מה אני יעשה ?

או שצריך לישמור את הטלפון של זה שמקבל את התרומה כדי לחזור לקחת אותה אם רוצים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אתה תוכל להחזיר אדם לחיים (אם בכלל) רק אם הוא יוקפא ברגע שמת, מכיוון שאחרת הוא מתחיל להרקב ואין קשר אם נקבר עם כל החלקים או רק חלקם.

 

אחרת תהיה סיטואציה כמו בסרט בית קברות לחיות.

פורסם

אתה יודע איך ייראה הקבר שלך אחרי מאה שנה ???

היית רוצה לחזור במצב כזה ? האבסורד חוגג

 

ועכשיו תחשוב טוב :

א. נניח שימציאו דרך החזיר אנשים שמתו ונקברו לחיים.

ב. נניח שהם באמת צריכים את כל האיברים (כלומר את הקרנית ואת העור וכו')

ג. נניח אפילו בשבילך שבמשך אותה התקופה התולעים לא חגגו עליך (אין סיכוי כזה אם לא ביצעת הקפאה).

 

עכשיו מתוך מיליארדי מתים (לפחות 10 מיליארד כל 100 שנה), דווקא אותך יקימו לתחיה בתנאים המסויימים האלו, בגלל זה אתה לא רוצה לעזור לחיים של אחרים.

 

מקווה שהבהרתי את עמדתי לשאלתך ההזויה.

 

עכשיו בוא נניח בשבילך מצב אחר :

א. נניח שמחזירים אנשים לחיים.

ב. נניח שמספיק דגימת DNA בשביל זה.

ג. נניח שמחליטים להחזיר לחיים אנשים שהיו צדיקים ועזרו לזולת, וזה קל יחסית לשפוט לפי דרך סיום חייהם, האם חשבו על עצמם או על הזולת, לפי השיפוט הזה אין מיליארדים אלה מאות אלפים שאכן עזרו.

 

עכשיו אתה מה זה תתחרט שלא תרמת לאדי, נכון ?

פורסם

האם ניתן להתנות למי יינתנו האיברים שנתרמו ?

לחידוד השאלה - האם זה הגיוני שמי שמתנגד לתרומת איבריו או ממשפחתו יזכה לקבל תרומת איברים ממי שכן תורם (או אולי כל המסרבים לתרום גם לא מוכנים לקבל תרומה - התשובה על זה ברורה)

פורסם
אבל מה אם עוד כמה שנים (שנה? מאה? לא מאה אלף) יצליחו להחזיר אנשים לחיים מיתך הקבר שלהם רק אם ישנם כל החלקים הנחוצים לחיים ?

 

מה אני יעשה ?

או שצריך לישמור את הטלפון של זה שמקבל את התרומה כדי לחזור לקחת אותה אם רוצים.

 

ראית יותר מדי את ה"אלמנט החמישי"

2006 - פיזו 205 95, זה מה שהתקציב אישר, אבל *** לקח.

2008 - מהעבודה קורולה 2008 אם תיבה שמחליפה רגע אחרי.

2012 - שברולט ספארק זה ה-זבל.

פורסם
אני באופן אישי לא רוצה שיחתכו אותי כשאני ימות רוצה להקבר שלם.

 

ואם תוכל להציל בתרומה קרוב משפחה שלך,לא היית רוצה להציל אותו?

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

כל הזמן הנושא הזה צץ מחדש...

 

לי יש כרטיס אדי, אחרי מותי שיקחו ממני הכל, אני אפילו מתלוצץ ואומר שהשערות שיש לי על החזה יכולות להפוך 100 קרחים למאושרים....

 

בקיצור אני חושב שאם הפעולה האחרונה שלי תהיה פעולה שתעזור לאחרים אז זה מעולה. ולא מעניין אותי מי יקבל מה ואיך.

haters will hate

פורסם

צודק, אני בדיוק באותה דיעה.

כשאני אמות ביום מן הימים (כמובן בתקווה שזה יהיה מאוחר ככל האפשר),

שיתרמו את כל - כולי אם יוכלו, גם ככה אני לא ארגיש כלום.

אולי אוכל במותי להציל חיים של מישהו, ולשמח אותו ואת כל משפחתו לכל החיים - מאוד הייתי רוצה את זה.

לגבי מי ששאל על הצבת תנאים -

לא ניתן להציב שום תנאי, האיברים ינתנו כתרומה לכל אדם אשר זקוק להם ויכול לקבלם ע"פ הקריטריונים הרפואיים.

זהו האקט הכי הומני ובסיסי שקיים ולא ניתן להציב תנאים ע"פ דת, גזע, לאומיות, נטיות מיניות וכו'.

ממש, שום תנאים - וכל הכבוד על כך, אם מבצעים צעד כזה זה צריך להיות בלב שלם לדעתי.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

חבל שהמצב הוא לא הפוך, ברירת המחדל לתרום את האיברים כשאתה מת אלא אם כן אתה חותם שאתה לא רוצה. אני חושב שזה היה הרבה יותר הגיוני, כי הבעיה היא שיש הרבה שלא מודעים בכלל לאפשרות, או שלא אכפת להם, אז הם לא יעשו מאמץ מיוחד בשביל להשיג כרטיס אדי.

פורסם

א. מדברים על שינוי אופצית ברירת המחדל, אבל כמו כל דבר זה תקוע בכנסת מול החרדים.

ב. לדעתי משפחה שבה היו תורמים צריכה לקבל דרוג עדיפות גבוה יותר בקבלת תרומות, ככה זה יעודד לתרום.

בברכת שבוע טוב

פורסם

כל הפירסומים בכל פינה על תרומת איברים מגעילים ומיותרים.

 

איבר זה לא כסף או בגד שאפשר לתרום, איברים אלא דברים שעוזרים לנו לחיות, ואני לא רוצה שאחרי מותי יחתכו אותי ויחלקו את האיברים שלי כמו במבה.

 

מה ששלי ושנולדתי איתו רק שלי, לא קניתי אותם, קיבלתי אותםמהטבע ומהלידה ולשם הם יחזרו.


×
×
  • תוכן חדש...