Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7107 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מצטער, יש פה אנשים שאכפת להם איך הם יקברו, ולדעתי קבורה של בנאדם שחיי בכבוד את חייו לא צריכה להיות כזאת שפותחים אותו, מוציאים כל מה שאפשר, זורקים לשקית ניילון, וקוברים.

 

כל אחד בדעתו יחייה אני באתי מתרבות שונה ואם אתם לא גזענים כמו שלא הוכחתם אתם צריכים לקבל את זה.

 

לא מקבל את העדפתך להיות מזון תולעים, במקום לדעת שאחרי שאתה מת, איבריך ימשיכו בתוך בני אדם שצריכים אותם כדי להמשיך לחיות.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אוקיי. ואם מפשיטים בן אדם, עושים לו חוקן, משייפים לו קעקועים, עוטפים אותו בבד, זורקים אותו לבור ומרביצים עליו נאום נרגש על טיפות סרוחות, רימות ותולעים - זו דרך יותר מכובדת?

לדעתי האישית אין דבר מכובד ונאצל יותר מלהפרד מהחיים באקט של הצלת חיים אחרים.

 

מקובל עלי שאתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה ולהחליט מה שאתה רוצה לגבי עצמך, למרות שעדיין לא השתכנעתי שיש מאחורי זה הרבה מעבר לאיסטניסיות, אגוצנטריות והעדפת הבשר על פני הרוח.

 

זה במידה ואתה נקבר כיהודי.

וזאת הקבורה הכי פחות מכובדת שיש.

פורסם

אין לי מושג מאיזו תרבות הגעת, ואתה לא אחת מנפנף בה, עד כה נראה לי שהתרבות הזאת ככה דלגה מעליך.

זכותך המלאה לא לתרום אברים, זכותך המלאה לא לתרום כלום למען החברה, אבל אין לך כל זכות לגדף מחווה אנושית בעלת חשיבות מדרגה ראשונה ("כל הפירסומים בכל פינה על תרומת איברים מגעילים ומיותרים). כמו גם מי שמך לקבוע איזה טקס קבורה מכובד – לכל תרבות ולכל דת ולכל קבוצה יש לה את הערכים הטקסים שלה ואת הזכות לממשם בכבוד.

קבורה ללא ארון מכובדת פחות משריפת גופה שמקובלת גם בתרבות הנוצרית?

אני בטוחה שאותה תרבות ממנה באת מאופיינת בנימוסים והליכות ודוגלת בערכים נאורים, אתה לעומת זאת כמו לא מעט אחרים - מה שנקרא עשב שוטה או נפלט סדרתי במוקדם או במאוחר.

ודרך אגב, בתהליך הרקבון של הגופה משתתפים חיידקים לא רק תולעים, ארון הקבורה לא מבטל זאת. וטוב שכך.

זכותך המלאה לעבור את התהליך האחרון שציינתי, בר מינן

אירית

פורסם

לא להלחץ זה הכרטיס היחידי עם תוקף "לנצח"

אירית

פורסם

לפחות לא מבקשים לחדש את הכרטיס כל שנתיים, והכל בחינם!

אפשר לייסד כרטיס אשראי חדש משולב במועדון "אדי", ולצאת במבצעים לבעלי הכרטיס.

וסיסמה אפשרית: "תנו יד לאדי"...

ומעניין איזה שחקן יפרסם את הכרטיס בטלויזיה...

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

אבל "תנו לב" כבר תפוס ע"י ליבי.

אפשר: "תנו איבר, אנחנו ניתן את השאר..."

או: "אני בפנים עם יד ורגל. ומה איתכם...?"

או: "מסור כליה ללא מוסר כליות..."

עד 27.1.2020 אני עסוק

פורסם

מצד אחד קישור כזה הוא מאוד הגיוני ואף מבורך, אבל מצד שני, רוב החתומים בחייהם אף פעם לא יזדקקו לתרומת איברים.

 

דווקא החולים, אלו שלא יכולים לתרום איברים מחמת מחלתם צריכים להיות הראשונים ברשימה ולא אלו שמוכנים לתרום.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
אבל "תנו לב" כבר תפוס ע"י ליבי.

אפשר: "תנו איבר, אנחנו ניתן את השאר..."

או: "אני בפנים עם יד ורגל. ומה איתכם...?"

או: "מסור כליה ללא מוסר כליות..."

 

אני בכלל הייתי מחלק כרטיס חינם ל"מהיר ועצבני - טוקיו דריפט" לכל מי שיחתום על הכרטיס.

פורסם
מצטער, יש פה אנשים שאכפת להם איך הם יקברו, ולדעתי קבורה של בנאדם שחיי בכבוד את חייו לא צריכה להיות כזאת שפותחים אותו, מוציאים כל מה שאפשר, זורקים לשקית ניילון, וקוברים.

 

כל אחד בדעתו יחייה אני באתי מתרבות שונה ואם אתם לא גזענים כמו שלא הוכחתם אתם צריכים לקבל את זה.

 

חברה חולה היא חברה שבה כבוד המת חשוב יותר מכבוד החיי.

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..


×
×
  • תוכן חדש...