Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקודם היה מכוער , אבל מכוער עם חיוך ולא שכחת אותו אחרי זה (הוא השאיר מעין משהו כמו " וואו איזה מכוער יפה" ) האחרון מכוער אבל מכוער בלי כלום סתם כיעור כללי כזה שפשוט לא בא לך לראות

בברכה יהודה

בברכה יהודה

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מכוערת מכוערת , אבל אוטו מצויין.

גם דיסקברי מכוער ועדיין קונים אותו.

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

איכס - מולטיפלה!

 

החדשה יותר נורמלית, אבל יש מתחרות יפות ממנה (תראו את ה-C4 פיקאסו החדשה למשל).

פורסם
השאלה היא לא אם היא מכוערת, אלא האם היא מכוערת "מספיק"?

 

מה שבטוח,

היא מכוערת מספיק בשביל שיפתחו עליה שרשור דבילי שבסופו מגיעים לרעיון ש"על טעם וריח אין מה להתווכח"...

 

יאיר

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

פורסם

רכב מבריק, תפיסה גאונית על שינוע 6 אנשים בנוחות , עם מרכב קומפקטי ונכון.

העיצוב לעניות דעתי סביר מאוד, האוטו לא כעור יותר ממאזדה לנטיס או יונדאי אלנטרה..

 

שלא לדבר על התוצרת מבית סאניונג..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
חשבתי שיש רק גרסאות דיזל, ושהן מלאות בבעיות.

 

לא חשבת נכון.

לגבי גרסאות בנזין כבר היתה התייחסות.

המולטיפלה רכב גאוני,נוסע נפלא וללא בעיות מיוחדות. אמינות מיכנית טובה,גימור בינוני ופלסטיקה נושרת אבל זה לא הופך אותן ל"מלאות בבעיות".

 

אה כן,והישנה הרבה יותר מיוחדת וחביבה!

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

  • אחראי פורום
פורסם

כשעוד הייתי סטודנט לעיצוב, בשיעור תולדות האומנות היינו צריכים

לכתוב עבודה על הקיטש בעולם העיצוב.

אני מן הסתם כתבתי על עולם הרכב והמולטיפלה (הקודמת והמחודשת - אגב, המתיחה הזו כבר בת שנתיים +)

היתה הנושא הראשי של העבודה.

העיצוב של הקודמת לא היה מבריק, התכנון - כן.

העיצוב היה נועז, זה הכל. "יפה" או לא - זה כבר עניין אישי,

אבל האומץ של פיאט (שלא סובלת שעודף מזומנים) הוא מה שהפך את הרכב המוזר

לנושא שיחה בכל פעם שהזכירו אותה.

בתור מכונית נטו היא באמת מוצלחת ואפילו מהנה (נהגתי עליה כחצי שנה).

חבל , עד שהיה יצרן שהלך נגד הזרם :|

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

המולטיפלה להבדיל מאחרים היא כן מילה גסה. רכב מכוער וזהו.

 

אבל העלתם נקודה יפה, מרוב שהיא נועזת היא נושא לשיחה בכל פעם שמזכירים אותה.

 

מה שכן, אני גם מאלה שמעלה חיוך בכל פעם שהוא רואה אחת, טוב לראות קצת רכבים מוזרים בין כל הזרם של המזדה 3 6 לאנטיס והיונדאי "ההצלחה השקטה" (גם כן ההצלחה השקטה, שמעתם עליה? כי אני לא ) שמסתובבות בכבישים.

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

אני לא מבין מה כולכם נתפלים למולטיפלה, תראו איך נראית אמא שלה!

fiatmultipla00.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא חשבת נכון.

לגבי גרסאות בנזין כבר היתה התייחסות.

המולטיפלה רכב גאוני,נוסע נפלא וללא בעיות מיוחדות. אמינות מיכנית טובה,גימור בינוני ופלסטיקה נושרת אבל זה לא הופך אותן ל"מלאות בבעיות".

 

אה כן,והישנה הרבה יותר מיוחדת וחביבה!

מה יש לך מפיאטים מרובעים ופונקציונאליים? נגמרו הספיידרים בעולם? :)

אני חושב שניתן לסכם ולומר כי האיטלקיים מצטיינים בדחיסת הרבה תוכן לאריזה קטנה (ע"ע 500, 600, 850, אונו, טיפו וכו'), אבל לפעמים שוכחים שגם צריך למכור את זה ושלקונים יש ראיה לא רעה... המסקנה - ואן בעיצוב צרפתי, עם אמינות גרמנית, מחיר אמריקאי ותכנון-פנים איטלקי. מבחינת העיצוב, האיטלקים צריכים להשאר עם מה שהם טובים בו - משפחתיות וספורטיביות.

 

ולכל החולקים עלי - תודו שהדובלו הוא אחד ה"יפים" שבטנדרונים! פעם אחת זה היה מקרה, פעם שניה - שיטה...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

אני רק מוסיף שבאחת משנות האלפיים המוקדמות זכתה המולטיפלה בתואר המפוקפק

כרכב המכוער בעולם בספר השיאים של גינס

למי שיש את הספר שיעלה תמונה אם אם זה אפשרי מצידו

ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא.

פורסם

טוב, אז גם אני שוחה נגד הזרם:

 

מעולם לא חשבתי שהמולטיפלה מכוער, גם לאחר שהתחיל "עליהום"

על העיצוב החביב הזה. נכון, הוא נראה כמו צעצוע מגושם,

אבל זה כל החן שבעניין. וחוץ מזה, יש לו אחיזת כביש נהדרת,

מרחב פנימי מוצלח ושדה ראייה פנוי לכל המשפחה.

 

תצאו מהבועה, אין שום חוק פיסיקלי ביקום שמחייב את הימצאות

כל הפנסים הקדמיים ברכב באותו מישור.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
תודו שהדובלו הוא אחד ה"יפים" שבטנדרונים! פעם אחת זה היה מקרה, פעם שניה - שיטה...

 

סליחה באמת, אבל יש דברים שאי אפשר להודות בהםץ

הדובלו הוא אחד הרכבים הכי מכוערים שראיתי. הוא נראה לא גמור איכשהו. כאילו שמישהו היה חייב להציג את הפרוייקט ושכח לעצב את הגריל, אז בסוף פשוט השאיר הכל שם צבוע בשחור.

 

אם יותר חברות היו מתחילות עם עיצובים מוזרים, כל ההווי של הנהגים היה שונה והיה הרבה יותר משעשע לנהוג. הכל נראה אותו דבר כיום. אין יותר מדי מכוניות שלא נראות כמו עותק אחת של השניה, ובאופן כללי העיצוב הולך ומתדרדר, ובאופן קצת מוזר, גם הנוחות והפרקטיות (מישהו כאן ניסה לצאת מחניה ברוורס עם פוקוס 5 דלתות? זה אפשרי, אבל פחות נוח מלצאת עם מכונית אמריקאית ישנה.)


×
×
  • תוכן חדש...